2024-08-27, 00:09
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Med facit i hand, med de cp:iga kvinnor vi har i swedistan, borde han skickat fram henne först. Det hade varit ett litet steg mot förbättring.
Nej, en gentleman skyddar kvinnor. Det finns i oss kulturellt. De flesta kvinnor är vettiga men vissa feminister som mest hatar män hade gott kunna få träffa björnen på nära håll. Det är ju vad urbana feminister föredrar. Tydligen.
Citera
2024-08-27, 20:18
Avslutad
Nja. Vi andra har slutat simpa. Får lika mycket fitta ändå. Alla inspelade i olika former naturligtvis, pga "sexlagarna".
Citera
2024-08-30, 13:32
Medlem
MKGs avatar
Förmodligen kommer en godtycklig kvinna att möta 10 000 okända män i skogen innan hon möter en björn. Jag möter okända kvinnor i skogen varje dag, eftersom jag har hund, det har en str del av dessa kvinnor också, med resultat att de till slut inte är så okända då man springer på ett antal av dem så gott som dagligen.
Möter man en björn i skogen så är det givetvis mycket farligare - normalt sett har björnen hört dig för länge sedan och lufsat iväg långt innan du ens vet att det finns björn i närheten, de tycker normalt inte människor är speciellt kuliga. Skulle du ändå se en björn så är risken att du har hamnat mellan en hona och hennes ungar och då har du all anledning att vara rädd. Möjligen har du haft din (jakt)hud lös, och den har ställt en björn som går till anfall, varvid Karo får panik och ska springa till husse (oftast hussar som jagar) med en tvärilksen björn i hasorna. Då har du också all anledning att vara rädd.
I övrigt är frågan trams, du kommer inte att möta en björn i skogen, och södermalmstöserna skulle inte känna igen en björn om de så snubblade på den.
Citera
2024-09-02, 21:24
Avslutad
Skulle hellre möta en björn i skogen än en svenska för helvetet! Självklart!

Träffar man på en svenska i skoga lär man bli våldtäkts anklagad, me too ad, cancelled forever! Trots att man bara ramlade på hennes pattar! Duh!

Skulle jag se en svenska i skoga lägger jag bena på ryggen bums! För tusan bövlar
Senast redigerad av ossianassar 2024-09-02 kl. 21:45.
Citera
2024-09-25, 10:16
Medlem
AborteraPojkfosters avatar
Apor attackerade man som försökte våldta 6-årig flicka. En flock apor är bättre på beskydda kvinnor och barn än alla y-kromosomer som spammar sönder internet med "män är beskyddare".

https://www.hindustantimes.com/india-news/monkeys-save-6-year-old-from-rape-attempt-in-uttar-pradeshs-baghpat-report-101727069365262.html

Till och naturen vill få bort män. y-kromosomen är utdöende, mäns testosteron och spermieantal sjunker som en sten och djuren attackerar män.
Citera
2024-09-25, 12:41
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AborteraPojkfoster
Apor attackerade man som försökte våldta 6-årig flicka. En flock apor är bättre på beskydda kvinnor och barn än alla y-kromosomer som spammar sönder internet med "män är beskyddare".

https://www.hindustantimes.com/india-news/monkeys-save-6-year-old-from-rape-attempt-in-uttar-pradeshs-baghpat-report-101727069365262.html

Till och naturen vill få bort män. y-kromosomen är utdöende, mäns testosteron och spermieantal sjunker som en sten och djuren attackerar män.

Hahaha

Jo jag vet, män utmålar sig gärna som kvinnors beskyddare och försörjare. Rätt skrattretande egentligen när män egentligen är kvinnors absolut största "baneman".
Citera
2024-09-25, 13:09
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hahaha

Jo jag vet, män utmålar sig gärna som kvinnors beskyddare och försörjare. Rätt skrattretande egentligen när män egentligen är kvinnors absolut största "baneman".

Det finns nog inte mycket annat jag skulle önska mer än att det framöver blir så att män och kvinnor bor separerade från varandra och får klara sig på egen hand. Det skulle vara intressant att få se hur de två delarna skulle klara sig.
Citera
2024-09-25, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hahaha

Endast om allt varit svart eller vitt.

Iom din feminazi, är alla män same shit.

Jag tycker det är en jävla skillnad på kvinnor. Sådana som du kommer dö ut tex.
Citera
2024-10-04, 20:24
Medlem
Ballerinan-15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det säger mig att kvinnor är idioter.
Inte
Citera
2024-10-04, 21:13
Avslutad
Jepp det är de.
Citera
2024-10-07, 12:40
Medlem
Man kan förstås fundera på några andra möten, som kan vara intressanta som jämförelse:

- Vill en ensam man hellre möta en björn i skogen, än en främmande man? Män är ofta farliga för varandra och här kan man fråga vem av de båda ensamma männen som möts bör vara räddast.

- Vill en ensam kan hellre möta en björn i skogen, än en främmande kvinna? Utan vittnen finns alltid en risk att mannen kan bli anklagad för både det ena och det andra med små möjligheter att försvara sig.

Detta sagt, så har jag full förståelse för den ensamma kvinnan. Överhuvudtaget finns det goda skäl till att vi människor i regel befinner oss i grupp, och att vi har sociala egenskaper.
Citera
2024-10-07, 12:58
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urarva
Man kan förstås fundera på några andra möten, som kan vara intressanta som jämförelse:

- Vill en ensam man hellre möta en björn i skogen, än en främmande man? Män är ofta farliga för varandra och här kan man fråga vem av de båda ensamma männen som möts bör vara räddast.

- Vill en ensam kan hellre möta en björn i skogen, än en främmande kvinna? Utan vittnen finns alltid en risk att mannen kan bli anklagad för både det ena och det andra med små möjligheter att försvara sig.

Detta sagt, så har jag full förståelse för den ensamma kvinnan. Överhuvudtaget finns det goda skäl till att vi människor i regel befinner oss i grupp, och att vi har sociala egenskaper.
Jag träffar mycket hellre en främmande man än en björn i skogen. Detta trots att män i snitt är farligare för andra män än de är för kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in