2024-05-14, 07:38
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatDeceiver
Ok.

Hade du testat Crispy Faleske svaer?

Haha läste du mitt första inlögg?
Citera
2024-05-14, 21:29
Medlem
det blir godare om du inhandlar färsk gris på city gross och gör dina egnla svål.
Citera
2024-05-14, 22:06
Medlem
Vem0ths avatar
Bara gör egen, köp sidfläsk eller fläskracks(med svål). Skär eller bara slit av svålen, skär några snitt i svålen sedan dränk med salt, cayennepeppar, paprika-, vitlökspulver och svartpeppar över natten gärna två. Torka av, ugnen på 225 grader och placera svålen högst upp i lådan sedan har du knaprigt välsmakande svål.

Plus sidfläsk är sjukt underskattat att äta som den är, ugnsbaka den eller grilla. Smaskens den med och resterna kan du kyla ned och skära tunt till snabbnudlar.
Citera
2024-05-15, 00:26
Medlem
OdCaBos avatar
Dom här är dom bästa jag hittat regelbundet inrikes https://www.instagram.com/p/Cu1qcNDMi7r/?img_index=1

Så åk till Hötorget. Oriental Supermarket lär ha en del bra också.
Citera
2024-05-22, 11:57
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Dom här är dom bästa jag hittat regelbundet inrikes https://www.instagram.com/p/Cu1qcNDMi7r/?img_index=1

Så åk till Hötorget. Oriental Supermarket lär ha en del bra också.

Nä såna är oätliga enligt mig, stenhårda.
Citera
2024-05-26, 20:15
Medlem
carminaburanas avatar
Gick in och köpte Lidls fluffiga, och de är MYCKET bättre än Crispy. Inga hårda bitar alls, så det blir de i framtiden med de där kryddorna jag köpte.
Citera
2024-06-23, 14:12
Medlem
Brukar ju finnas på endel mer inriktade godisbutiker oftast.
Citera
2026-04-12, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag har nog fan testat varenda svål som finns på svenskamarknaden, och alla suger. "gammeldags" är stenhård, tänderna går ju i bitar när man försöker käka dem. De enda som är knappt ätbara är de där Crispy puffarna, och kvaliteten är usel på dem. De är som att tugga gipsvägg men det är det enda nyttiga snackset jag kan äta som LCHF.
Jag passade på att lägga en påse "Pork King Good" i kassen när jag handlade annat från Iherb, de var dyra som fan, 50 spänn för en påse på 50 g, så testade bara en men JÄVLAR vad goda de var. Nacho Cheese blev det, och de var ljuvligt spröda och perfekt kryddade. Påminner i textur av dessa https://www.mathem.se/se/products/3066-oldana-ab-majsbrod-sproda-glutenfri-61g-oldana/

Det fanns massor med roliga smaker, Dill Pickle, salt n vinegar, sourcream and onion, ranch, white cheddar, pepperoni. Jag köpte även deras olika sockerfria kryddningar, som jag kan slänga på de äckliga crispies så de smakar nåt annan är packing frigolit.
Rekommenderas varmt om na vill ha nåt man kan lyxa till det med på helgen och inte vill käka chips.

ät som oss andra och sluta med lchf så löserr det allt
jävla renlevnadsmänniska
Citera
2026-04-12, 01:50
Medlem
och sluta mata trollet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto