Har med egna ögon vid ett antal tillfällen sett vilken "snäll och fin kille" han kan vara. Det har sällan handlat om ädla man-mot-man-uppgörelser. Men det är som du säger, det är oftast när de andra "tuffa" grabbarna har varit med. Karln är ju ett typiskt flockdjur.
Säger inte att han är den iskalla mördartypen utan snarare att han är den typen som har lätt att ta till våld. Och visst verkar det rimligt att tro att branden var anlagd i panik efter en dödlig misshandel eller strid? Lägg därtill uppgifterna om att han varit tillsammans med P och dessutom varit på efterfest i samma trapphus (säkerligen bra dragen vid tidpunkten, mao). I mina ögon är det därför mycket svårt att avfärda honom som potentiell mördare.
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Tror du? Jag har fått bilden av honom som en väldigt ödmjuk kille, han är i mitt tycke genomsnäll. Och jag har svårt att tänka mig att han skulle palla pressen av ett ev mord.. jag träffade f ö honom senast i fredags. Han verkade helt normal.
OT: Jag har hört lite grann om den där sk kepsligan, men har svårt att förstå att såna töntar kunde ställa till med så mycket skit.. Men det är klart, en del är jävligt "tuffa" när dom är flera mot en.
Ena ex:et gick det rykten om (J****) men även han är avförd från listan över misstänkta. (vad jag har hört ska tilläggas)