2024-04-14, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InCharts
Var hittade du informationen? På denna sida står fortfarande oklart skadeläge:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/skottlossning-i-norrkoping-en-person-skadad
Alltså jag svär det stod inte livshotande för 5min dem har ändrat skumt men det stod att det ej var livshotande först
Citera
2024-04-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhiteAladdin
Alltså jag svär det stod inte livshotande för 5min dem har ändrat skumt men det stod att det ej var livshotande först
Jag tror du råka kolla på fel artikel
Citera
2024-04-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Hur vet du det?
Lokala tidningen hade bild på avspärrningarna där gatuskylten syntes. nu verkar den bilden vara bortplockad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etunahatare
Jag tror du råka kolla på fel artikel
Måste ha gått in på fel skjutning.
Citera
Medlem
Tonåring mycket allvarligt skadad, enligt SVT.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/skottlossning-i-norrkoping-en-person-skadad
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
"tonårig pojke som ska vara mycket allvarligt skadad", skriver SVT.

En skjutning skedde i stadsdelen Navestad i Norrköping och enligt uppgifter till SVT är den skjutne en tonårig pojke som ska vara mycket allvarligt skadad.
Citera
2024-04-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiTVXE
Lokala tidningen hade bild på avspärrningarna där gatuskylten syntes. nu verkar den bilden vara bortplockad.
Har sett bilden nu. Känner igen.
Citera
2024-04-14, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWhiteAladdin

Nu står det i samma artikel att det enligt uppgift är en tonårspojke som är mycket allvarligt skadad.
Citera
2024-04-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InCharts
Nu står det i samma artikel att det enligt uppgift är en tonårspojke som är mycket allvarligt skadad.

Kan det stämma som en annan användare skrev att han redan är avliden men de går inte ut med det
Citera
2024-04-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Livräddande åtgärder i typ första kommentaren.

Talar vi om hjärt och lungräddning då eller? Låter illa.

Navestad såklart också. Invandrarghetto där korankravaller skedde 2022.

Området mellan Hageby och ringarna så inte samma ställe som upploppet. Ser dock ut som ett "fängelse" när man passerar det med höga staket runt varje tomt
Citera
2024-04-14, 21:38
Medlem
Då ses det bekräftat att BO i fallet är en tonåring, TS bör ändra rubrik till ett mer aktuellt sådant
Citera
2024-04-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Kan det stämma som en annan användare skrev att han redan är avliden men de går inte ut med det

Vanligtvis brukar man i sådana lägen inte kommentera skadeläget innan anhöriga informerats, och då står det "oklart" eller liknande. Om man går ut med att personen är allvarligt skadad så är han troligen inte avliden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in