2024-06-19, 17:07
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Lite underligt att rektorn hävdar att de haft sex medan massören påstår att det bara är hennes fria fantasier.

”Hon själv säger att massören haft sex med henne på salongen vid flera av dessa tillfällen.
– Olika, han har tillfredsställt mig med händerna, vi har haft fullbordat samlag, säger hon till polisen.”

”[Rektorn] är stamkund hos mig. Hon har varit det sedan jag öppnade verksamheten i Malmö. Hon har varit till mig säkert 70 gånger, vi har kommit nära varandra. Vi är nära vänner, säger han till polisen.
När förhörsledaren visar sms-konversationen med sexuellt innehåll säger han att det handlar om fantasier och skyller på språkförbistring.
– Jag har inte haft någon sexuell relation med [rektorn] på riktigt, säger massören och hänvisar till sin dåliga engelska.”

Våldtäktsdomen är överklagad och kommer att prövas i hovrätten.

Han lögnar sig igenom allt. Sjukt!
Citera
2024-06-19, 17:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purple.unicorn
Hon kan gärna ge sin förklaring men fakta kvarstår. Hon har betalat för sexuell massage eller vad hon kommer att kalla detta?
Hon ser ut som urtypen för en Karen så hon kommer kalla det för vad som helst utom dess rätta namn. Som rektor misstänker jag att hon kommer skylla på den eviga ursäkten för mellanchefer - "utbrändhet".
Citera
2024-06-19, 17:12
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Ja, hon köpte sex under sken av massage. Stor besvikelse om detta inte åtgärdas i form av åtal.
Verkligen! Jag anser också att detta borde utredas. Oavsett vad, så är det moraliskt sätt bedrövligt att en rektor gör så. Sen läste jag i den andra tråden, där någon skrev att hon säkert betalat delar av ”massagen ” med friskvårdsbidrag. Det är säkert så.
Citera
2024-06-19, 17:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Han lögnar sig igenom allt. Sjukt!
Fast bevisbördan ligger hos den som påstår att något har hänt - det vill säga åklagaren i det här fallet.

Att han sedan inte känns trovärdig är en annan sak. "Språkförbistring"... Ja det är svårt att tala korrekt svenska med käften full av fitta.
Citera
2024-06-19, 17:16
Avstängd
Citat:
Att det inte är prestigeskola där hon jobbar, kvittar i sammanhanget.

Nej det gör det inte, för i artiklar och i trådstarten står att det handlade om en rektor som jobbar på prestigeskola. Och nu har ni i tråden typ namngett varenda kvinnlig rektor nere i Malmö ni lyckats googla fram, och verkar ha fastnat på den som inte gick på en prestigeskola..

Så är det inte hon... Så är det ju kind of en giveaway att det inte är någon jävla prestigeskola där hon jobbar alls.
Citera
2024-06-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
sexköp

Tackar för det svaret...
Citera
2024-06-19, 17:32
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Fast bevisbördan ligger hos den som påstår att något har hänt - det vill säga åklagaren i det här fallet.

Att han sedan inte känns trovärdig är en annan sak. "Språkförbistring"... Ja det är svårt att tala korrekt svenska med käften full av fitta.

Ha ha ha!!!! Språkförbistring att han skrev till henne ”I want you “. Det visste han vad det betydde.
Annars är det ju därför åklagaren lyckats att få han fälld i våldtäcktsmålet för att bevisen var solklara. Han kan neka hur mycket han vill.
Angående sexköp; så har ingen anmält.
Citera
2024-06-19, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrInk
Varför ligger tråden här då?

Varför kommer du med en idiotisk motfråga istället för ett svar? Är du lika efterbliven i verkliga livet också?`
Citera
2024-06-19, 17:35
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Nej det gör det inte, för i artiklar och i trådstarten står att det handlade om en rektor som jobbar på prestigeskola. Och nu har ni i tråden typ namngett varenda kvinnlig rektor nere i Malmö ni lyckats googla fram, och verkar ha fastnat på den som inte gick på en prestigeskola..

Så är det inte hon... Så är det ju kind of en giveaway att det inte är någon jävla prestigeskola där hon jobbar alls.

Man vet inte varför det skrevs som ”prestigeskola”. Det är faktiskt lite konstigt, men det fanns säkert nån anledning. Kanske för att göra förvirring bland läsarna 🤨
Citera
2024-06-19, 17:37
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Angående sexköp; så har ingen anmält.
Aha, då får det sorteras under "värdegrund - problematiskt" oavsett vem hon är eller vilken "prestigeskola" hon säger sig företräda. Det stora problemet för denna girl boss är väl var hon nu ska köpa sina avpullningar.
Citera
2024-06-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Inget brott egentligen, hon har ju inte betalat massören enligt vad som framkommer. Men hon är rektor på någon elitskola i Malmö. Frågan är vilken skola? Vet någon med insyn i Malmö här inne vem det handlar om?
Bladins? ProCivitas
Citera
2024-06-19, 17:42
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Aha, då får det sorteras under "värdegrund - problematiskt" oavsett vem hon är eller vilken "prestigeskola" hon säger sig företräda. Det stora problemet för denna girl boss är väl var hon nu ska köpa sina avpullningar.

Ja det är problem att de inte har gjort anmälan. Jag hade tyckt att det vore inte mer än rätt att anmäla henne. Väcka åtal samt rapportera hennes beteende till arbetsgivaren. Nån skrev också att hon kan ha betalat med friskvårdsbidrag någon ”massage ” det borde också utredas anser jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in