2006-12-27, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
Om jag skriver att Lisbet Palme mördade Olof (av svartsjuka mot Emma Rotschild) & lämnade över vapnet till Mårten så blir? & må jag bli bannad - skulle aldrig våga påstå detta offentligt

Påståendet är dock framställt offentligt i TV

Men om jag skriver att Lars Krantz (TV-man som finns) påstår/hävdar att Lisbet Palme mördade Olof (av svartsjuka mot Emma Rotschild) & lämnade över vapnet till Mårten riskerar jag då att bli bannad - obs att läsarna får värdera detta som de vill & jag har aldrig garanterat eller påstått någon sanningshalt, vilket däremot LK har.

Om jag skriver att han eller hon är homo/lebba riskerar jag då att bli bannad oavsett som det är sant eller falskt - Homo/lebba är ju lika juste som hetero idag & således inte kränkande (jag kan naturligtvis inte skriva äcklig bögjävel, för det är faktiskt kränkande) - är det någon skillnad om utpekandet är äkta, men inte typ äcklig bögjävel

det återstå att se...en tillsägelse för OT kanske är bättre på sin plats
Citera
2006-12-27, 19:13
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
En andra varning inom ett halvår ger en månads bannlysning.
ska detta tolkas som att varningar försvinner när dom blir 6månader gamla eller ligger dom kvar "livet ut" ?
Citera
2006-12-27, 19:28
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
ska detta tolkas som att varningar försvinner när dom blir 6månader gamla eller ligger dom kvar "livet ut" ?

om inget hänt på senaste tiden så blir en varning preskiberad efter 6 månader.
Citera
2006-12-27, 20:05
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Bizarre fick amnesti.

Hur får de det? Skriver de till Admin och ber om ursäkt?
Citera
2006-12-27, 20:29
Bannlyst
Varningar Bans

Det jag skrev om Palme-mordet är allmänt känt, så det lär jag inte bli varnad eller bannad för - men med motsvarande exempel som inte är allmänt kända - kan jag naturligtvis råka ut för exempel 1. men borde kunna citera exempel 2 genom angivande av källa eller????
Citera
2006-12-27, 20:55
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Hur får de det? Skriver de till Admin och ber om ursäkt?
Precis så går det till. Ett pm till admin där man dyrt och heligt lovar att hålla sig till reglerna. Är admin välvillig och på gott humör blir det amnesti.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in