Citat:
Ursprungligen postat av
ZURRTESHINKANSEN
Han använde polisens övervakningskameror för att kolla att kusten var klar. Rätta mig gärna om jag har fel men övervakningskameror som finns för att övervaka offentliga utrymmen i stadsmiljö ska väl ändå inte användas av homosexuella pedofilpoliser för att se så att de kan begår övergrepp mot personer som de ska skydda?
Jag sympatiserar inte det minsta med denna homofilen. Jag bara konstaterar att de( poliser, ex-poliser) så gott som alltid vinner i domstol. Oftast går det inte ens till domstol fastän bevisen är solklara mot polisen.
Det är märkligt att så många i tråden väger in sina personliga känslor och åsikter och inte vad lagen säger, och ser hur det gått i tidigare förtalsmål.
Det är polis och åklagare som ska utreda brott INTE två nedpundade idioter utan nån som helst juridisk utbildning.
Sara Nilsson kan inte begå en mängd lagbrott bara för att hon tycker att hon har rätt att göra det och för att hon tycker att hon gör det för en god sak. Skulle alla människor göra det skulle hela samhället krackelera på ett par dagar. Det är bara WT och blattar som har inställningen att ta lagen i egna händer.