2024-05-23, 19:46
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Den där unga killen, alltså vilken jävla bimbo!! Fan vad osexigt, snubben är ju helt puckad och beter sig som en brud. Minns att jag såg honom i förrädarna också, där va han korkad med. Hur kan man ens vara bimbo som man? Fan vad märkligt, det är ju sjukt.

Är det här en del av TV4s stora konspiration? Att feminisera samtliga män.
Citera
2024-05-24, 11:15
Medlem
vonblixens avatar
Jag hoppas att Maria Montazami eller Filip Lamprecht vinner!
Citera
2024-05-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Jag hoppas att Maria Montazami eller Filip Lamprecht vinner!

Utav dom 2 har Filip inte en chans, han har inte gått vidare pga matlagningskunskap.
Citera
2024-05-25, 09:42
Medlem
Jag hoppas att Maria eller Dan vinner. Om ingen av dem så håller jag på Tone framför Filip. Jag har också fått känslan av att Filip nog lovats om inte vinst så finalplats, kanske typ för att alls gå med på att delta. Tyvärr har jag fått för mig att tv4 ofta gör så. Eller försöker manipulera till "bra tv" och så blir det bara pannkaka av allt. Fast i det här fallet så tycker inte jag att Filip ens är rolig att se på men de kanske hoppas att få yngre tittare genom att ha med honom?
Citera
2024-05-25, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag hoppas att Maria eller Dan vinner. Om ingen av dem så håller jag på Tone framför Filip. Jag har också fått känslan av att Filip nog lovats om inte vinst så finalplats, kanske typ för att alls gå med på att delta. Tyvärr har jag fått för mig att tv4 ofta gör så. Eller försöker manipulera till "bra tv" och så blir det bara pannkaka av allt. Fast i det här fallet så tycker inte jag att Filip ens är rolig att se på men de kanske hoppas att få yngre tittare genom att ha med honom?

Nu vet jag inte hur mycket fyran har att säga till om gentemot produktionsbolaget men ibland känns det som att vissa gått vidare på annat än just maten för att denne gör bättre tv
Citera
2024-05-25, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nu vet jag inte hur mycket fyran har att säga till om gentemot produktionsbolaget men ibland känns det som att vissa gått vidare på annat än just maten för att denne gör bättre tv

Ja så är det definitivt när det gäller Filip, har absolut ingenting emot honom men matlagare är han inte.
Citera
2024-05-27, 00:54
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Ja så är det definitivt när det gäller Filip, har absolut ingenting emot honom men matlagare är han inte.

Vinner han, så förstår man att det är uppgjort. Varför han skyddad identitet, för övrigt?

https://stoppapressarna.se/svenskt/dodshotad-filip-lamprecht-lever-med-skyddad-identitet/
Citera
2024-05-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Vinner han, så förstår man att det är uppgjort. Varför han skyddad identitet, för övrigt?

https://stoppapressarna.se/svenskt/dodshotad-filip-lamprecht-lever-med-skyddad-identitet/

Blev han a) inte utsatt för övergrepp b) hotad efter Let´s Dance
Citera
2024-05-27, 12:40
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Blev han a) inte utsatt för övergrepp b) hotad efter Let´s Dance

Det står något om ekonomisk uppgörelse, låter skumt.
Citera
2024-05-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja, ibland sker märkliga bedömningar i vissa program, att någon som presterat uselt ofta helt plötsligt lyfts fram och påstås ha presterat bäst som helhet.
Citera
2024-05-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Ja, ibland sker märkliga bedömningar i vissa program, att någon som presterat uselt ofta helt plötsligt lyfts fram och påstås ha presterat bäst som helhet.
Det enda fyran vill är ju att få en tv-kock som gör sig bra i morgonsändningarna.

Alla såna här program är ju fejkade på sitt sätt. Men det kan jag leva med. Vem vill se en pensionerad gubbe briljera, vi kan ju ändå inte smaka maten.
Citera
2024-05-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Det enda fyran vill är ju att få en tv-kock som gör sig bra i morgonsändningarna.

Alla såna här program är ju fejkade på sitt sätt. Men det kan jag leva med. Vem vill se en pensionerad gubbe briljera, vi kan ju ändå inte smaka maten.
Ja, jag hoppas alla gånger att Dan vinner över Philip. Dan är mycket mer underhållande men mest hoppas jag på Maria.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in