2024-05-06, 17:49
Medlem
laddsteffes avatar
Har tidigare år slö-tittat på Eurovision med mina döttrar - aldrig röstat själv, men i år går min röst till Israel. Vad kostar det att rösta tro?
Till topic; Vilka dagar beräknas vara de värsta med störst risk för kravaller? Vilken dag uppträder Israel? Så jävla stökigt upplägg med diverse deltävlingar i över en veckas tid, förstår inte varför man klämmer ihop skiten över en endaste kväll. Mycket krångligt.
Citera
2024-05-06, 17:52
Medlem
laddsteffes avatar
Jag tippar tyvärr på ett islamistiskt terrordåd av större slag under Eurovision. Kanske vad Malmö behöver i o.f.s.
Det blir onekligen en händelserik vecka. Popcorn ska inhandlas.
Citera
2024-05-06, 21:14
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Jag tippar tyvärr på ett islamistiskt terrordåd av större slag under Eurovision. Kanske vad Malmö behöver i o.f.s.
Det blir onekligen en händelserik vecka. Popcorn ska inhandlas.
Det är bara sinnessjuka människor som sitter och önskar ett terrordåd där barn och andra drabbas, och vill äta popcorn till detta.
Det är typ IS mentalitet.
Citera
2024-05-07, 00:29
Avslutad
Nu attackerar Israel Rafah ikväll på flera sätt bland annat från luften. Lagom till Eurovision.

Israel kommer ta över makten och alla vägar in till Rafah. Gaza kommer bli israelisk mark.
Citera
2024-05-07, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Har tidigare år slö-tittat på Eurovision med mina döttrar - aldrig röstat själv, men i år går min röst till Israel. Vad kostar det att rösta tro?
Till topic; Vilka dagar beräknas vara de värsta med störst risk för kravaller? Vilken dag uppträder Israel? Så jävla stökigt upplägg med diverse deltävlingar i över en veckas tid, förstår inte varför man klämmer ihop skiten över en endaste kväll. Mycket krångligt.

Torsdag, fredag och lördag. Möjligen redan imorgon tisdag och onsdag.

Men Israel är med i semifinalen på torsdag och framåt. 21.00 på kvällen.
Citera
2024-05-07, 00:37
Medlem
Kan ge mig fan på att Israels attack mot Rafah är noga planerad att ske lagom till Eurovision.
Citera
2024-05-07, 16:25
Medlem
flukkes avatar
Är det några planerade koranbränningar idag eller kommande dagarna i Malmö?

Känns som att det kan bli stökigt i så fall.
Citera
2024-05-07, 16:48
Avslutad
Citat:
Teodorescu: ”Vansinnigt” med Eurovision i Malmö

Alice Teodorescu Måwe är känd för att inte skräda orden. Och det gör hon inte nu heller.

Att placera Eurovision i Malmö är ”vansinnigt” – med tanke på hoten mot judar i staden, menar hon.
– Vi har problem med en importerad antisemitism.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/teodorescu-vansinnigt-med-eurovision-i-malmo/
Citera
2024-05-07, 17:14
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Nu attackerar Israel Rafah ikväll på flera sätt bland annat från luften. Lagom till Eurovision.

Israel kommer ta över makten och alla vägar in till Rafah. Gaza kommer bli israelisk mark.

Ja, jag hoppas verkligen att Gaza kommer att bli isrealisk mark. Då får de som bor där demokrati, och även kvinnor och homosexuella får demokratiska rättigheter.

Det vore det bästa som kan hända!
Citera
2024-05-07, 17:15
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Kan ge mig fan på att Israels attack mot Rafah är noga planerad att ske lagom till Eurovision.

Ja, det hoppas jag - om Israel kan ge demokratiska rättigheter till de som bor där är det fantastiskt!
Citera
2024-05-07, 17:41
Avslutad
Mossad, IDF och Shin Bet på plats i Malmö Hoppas träskvänstern och islamisterna får rejält på truten.

Citat:
Israelisk säpochef besökte Malmö

Den israeliska säkerhetspolisen Shin Bet skickade sin chef till Malmö för att kontrollera säkerheten inför Eurovision Song Contest. Shin Bet-chefen Ronan Bar var på plats för att bistå säkerhetsarbetet kring Israels delegation till Eurovision Song Contest och artisten Eden Golan.

Protesterna mot Israels medverkan i Eurovision Song Contest har lett till omfattande demonstrationer i Malmö inför musiktävlingen. Ytterligare protestyttringar väntas fram till finalen på lördag och den svenska polisen har kraftsamlat för att garantera säkerheten.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1250568
Citera
2024-05-07, 18:41
Medlem
Bushhunters avatar
Israel kommer att vinna allas hjärtan, och araberna är och förblir dom eviga förlorarna. Sett ur ett IQ-perspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in