Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Jag är medlem, men antog att hon inte fanns då hon inte finns på birthday och de får ju information från samma ställe som upplysning och ratsit. Tror det till och med är samma ägare av både birthday och upplysning, vilket gör det extra konstigt.
Hon har kanske plockat bort sig själv från vissa sajter och då Birthday.
Oavsett vad de har för dysfunktionell familjesituation så anser jag att det är fullständigt horribelt att lägga ut sitt barn på sexsajter och visar på hur lite spärrar människor som tar droger kan ha i många fall.
Barn till missbrukare råkar så otroligt illa ut och de problem de får av uppväxten ska inte riktas mot dem som "psykiskt sjuka". Sverige måste verkligen vakna upp och inse att de systematiskt samarbetar med förövare i att ge människor som istället har trauman, stigman istället för korrekt behandling.
Föräldrarnas ord väger alltid tyngst men här höll det åtminstone inte. Rena rama jäkla hedersförtrycket men handlar väl inte alls om att man missat att de skulle tillhöra minoritetsgrupp utan visar snarare vara hur jävla dåligt somliga invandrare integrerar sig i Sverige i kombo med knark. Sedan så det med hur deras (missbrukares, oavsett ursprung) barn hela tiden råkar ut för likadana slags förövare...
Omhänderta fler barn. Sluta ge föräldrarna så mycket rätt bara för att de fått barn då det uppenbart är många som agerar väldigt skadligt.
Man kan undra hur många som är orsaken till att barnen utsätts genom att de själva interagerar med sexualbrottslingar oavsett om det är för deras sjuka hjärndöd skull eller pengar. Robert såg uppenbarligen inte något problem med att utsätta sin dotter för risker med att potentiella predatorer söker upp dottern jämte andra "vanliga" sexsugna män som lever på nätet. Vad säger att det inte visar på att det inte vore möjligt att liknande beteenden förekommit förr?
Anser att det är illa, väldigt illa och gränsöverskridande att agera så här mot en ung kvinna och jag var mållös när jag läste om det i lokalblaskan. Nu när jag läser på Flashback anser jag att det är viktigt att vi alla minns att det här är en kille som samhället varit engagerad i sedan tonåren och att vi är öppna med att det rör sig om en
knarkare och
kriminell person och att meddelanden mellan honom och hans livskamrat tyder på att hon än idag lever med honom och delar hans livsstilskriminella inställning och att hon
alltid gjort det eller suttit hemma och väntat medan han varit ute på gatorna och begått brott.
Det finns ingenting som gör mig mer förbannad än när unga flickor och kvinnor utsätts strukturellt och det här handlar om antisociala strukturer och det kvinnohat som flödar bland missbrukare. Fyfan för att göra så här mot sitt barn.
Knarkare