2026-05-17, 11:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det finns tre påstådda fotografier av BM från tiden 0 till ca 40 år gammal:
- Som ca 1-2 år gammal i ett familjefoto = omöjligt att identifiera som varandes BM.
- Som konfirmand ca 12-14 år gammal = omöjligt att identifiera som varandes BM.
- Som nygift ca 20 år gammal i ett bröllopsfoto = omöjligt att identifiera som varandes BM.
Det är allt.

Hepp?

Vad säger hennes påstådda skolkamrater? Bekanta? Menar dessa personer att hon är en man?
Citera
2026-05-17, 11:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Vad säger hennes påstådda skolkamrater? Bekanta? Menar dessa personer att hon är en man?
Den enda (från tiden 0 till ca 40 år) mig veterligen som har klivit fram och försäkrat att BM är en kvinna är hennes föregivna yngsta dotter, Tiphaine Auzière och som försäkrar att BM är hennes biologiska moder.

Det är allt.
Citera
2026-05-17, 11:50
Avstängd
Citat:
Den enda (från tiden 0 till ca 40 år) mig veterligen som har klivit fram och försäkrat att BM är en kvinna är hennes föregivna yngsta dotter, Tiphaine Auzière och som försäkrar att BM är hennes biologiska moder.

Det är allt.

Och hon ljuger? Finns det någon som säger att hon är en man?
Citera
2026-05-17, 12:01
Avstängd
Citat:
Jaha, varför går det inte att identifiera att det är BM? Vem är det då?
Det går utifrån respektive fotografi inte bevisa vem det är. Varken att det är BM eller någon annan. Men om vi går på vad journalisten Xavier Pussard försäkrar i sin bok, Becoming Brigitte (2025), om vad AI-programmet Face++ visar så är resultaten följande:
- Som ca 1-2 år gammal i ett familjefoto = omöjligt att avgöra givet barnets låga ålder.
- Som konfirmand ca 12-14 år gammal = low.
- Som nygift ca 20 år gammal i ett bröllopsfoto = low.
Och där "low" (probability) ska tolkas som att personen i bilden inte är den person denne påstås vara.
Citera
2026-05-17, 12:06
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det går utifrån respektive fotografi inte bevisa vem det är. Varken att det är BM eller någon annan. Men om vi går på vad journalisten Xavier Pussard försäkrar i sin bok, Becoming Brigitte (2025), om vad AI-programmet Face++ visar så är resultaten följande:
- Som ca 1-2 år gammal i ett familjefoto = omöjligt att avgöra givet barnets låga ålder.
Och där "low" (probability) ska tolkas som att personen i bilden inte är den person denne påstås vara.
Tror du Candaces advokater kommer ta upp det där på rättegången?
Citera
2026-05-17, 12:12
Avstängd
Citat:
Och hon ljuger?
Hon är mig veterligen den enda från tiden (BM 0- ca 40 år) som har klivit fram och försäkrat att BM är en biologisk kvinna, ja. Och enligt mig (och miljontals andra) så ljuger hon, ja.

Citat:
Finns det någon som säger att hon är en man?
Ingen närstående från 'hennes' ca 40 första år i livet, nej. Det närmaste är Emmanuel Macrons moder, Françoise Noguès, som lite kryptiskt i en intervju säger att hon inte betraktar BM som sin svärdotter.

Vad hon nu kunde tänkas mena med det.

Annars så verkar det mycket riktigt råda någon slags omertá runt paret Macron 🤐🤫
Senast redigerad av onopono 2026-05-17 kl. 12:20.
Citera
2026-05-17, 12:12
Medlem
Comitiums avatar
Citat:

Jag tror att BM har en Y-kromosom + mutation i SRY-genen och alltså född biologisk man/kvinna och faktiskt kan bli gravid även om hen förstås är till åren kommen. Men även gamla kan få barn numera. Klart som korvspad.
Citera
2026-05-17, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Tror du Candaces advokater kommer ta upp det där på rättegången?
Det och mycket annat, ja, det utgår jag ifrån.

Hurså?
Citera
2026-05-17, 12:15
Avstängd
Citat:
Hon är mig veterligen den enda från tiden (BM 0- ca 40 år) som har klivit fram och försäkrat att BM är en biologisk kvinna, ja. Och enligt mig (och miljontals andra) så ljuger hon, ja.

Ingen närstående från 'hennes' ca 40 första år livet, nej. Det närmaste är Emmanuel Macrons moder, Françoise Noguès, som lite kryptiskt i en intervju säger att hon inte betraktar BM som sin svärdotter.

Vad hon nu kunde tänkas mena med det.

Annars så verkar det mycket riktigt råda någon slags omertá runt paret Macron 🤐🤫

Källa på att det är miljontals som menar att hon är en man?
Citera
2026-05-17, 12:18
Avstängd
Citat:
Källa på att det är miljontals som menar att hon är en man?
Ptja, Candace Owens har en fan-base på minst 6 miljoner följare bara på YouTube och är världens i dag ledande podcaster.

Börja där.
Citera
2026-05-17, 12:21
Avstängd
Citat:
Ptja, Candace Owens har en fan-base på minst 6 miljoner följare bara på YouTube och är världens i dag ledande podcaster.

Börja där.

Hur vet du att hon har sex miljoner följare? Finns det en chain of custody? I så fall, är det säkerställt vilka som stöder hennes teori om BM? Värt att notera är att jordens befolkning uppgår till mer än åtta miljarder.
Citera
2026-05-17, 12:24
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Varför tror du det?

Det framstår som det mesta sannolika. Väl? Fast man blir ju fundersam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in