2024-03-14, 22:42
Medlem
Jo jag vet och ifrågasätter bara varför vederbörande kan med bestämdhet uttala sig om att AA inte är BO i detta fallet.
Tvärtom! Allting pekar på att AA de facto råkar vara BO i just detta fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
A.A har haft en exfru, med bilder bla foton fr parets bröllop.

Fotona överensstämmer med det foto som nu är upplagd på minnessidan

Den mördade som hittades i väskan- har haft en exfru som har berättat att han skulle på ett möte
som gjorde honom orolig.

Hon fick inte tag på honom och anmälde honom saknad på fredag 8 mars.
Att hans död inträffade den 7 mars- verkar stämma.

Nu finns en annonsering -dödsdatum 7 mars.

För många omständigheter som talar för att A är den person som mördades.

.
Citera
2024-03-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Bilderna från Efterlyst som visades ikväll stämmer in med att BO är AA enligt dennes FB.

Han verkar ha kommit till Sverige 2011, gift sig 2012. Fått PUT 2017 - detta enl AB (fd frun) FB.

Han har speciella tatueringar enl bilderna, så detta tillsammans med att han var anmäld försvunnen av tidigare anhörig gjorde troligen att både identifieringen och dödsdatum kunnat säkerställas så snabbt.
Ungefär när i programmet tog de upp fallet? Inte sett det och orkar inte kolla hela.
Citera
2024-03-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Ja? Står inte där att han blivit mördad.

Men herregud, det står ju hans exfrus namn Anki som sörjer honom. Samma Anki som har länkat detta på sin Facebook och samma Anki som anmält honom försvunnen !!
Citera
2024-03-14, 22:44
Medlem
Citat:
Ungefär när i programmet tog de upp fallet? Inte sett det och orkar inte kolla hela.
Precis i början - de första minuterna.
Citera
2024-03-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Fortfarande högst levande enligt folkbokföringen (Ratsit)

någon vänlig själ borde meddela honom att han förekommit som utpekat mordoffer.
Han bör få veta- när han visar sig på arbetsplatsen kanske alla bleknar som trott han är den i väskan..
Citera
Medlem
Citat:

Det var första inslaget i programmet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norea
Precis i början - de första minuterna.
Tack, ska kika på det!
Citera
2024-03-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emazet
Men herregud, det står ju hans exfrus namn Anki som sörjer honom. Samma Anki som har länkat detta på sin Facebook och samma Anki som anmält honom försvunnen !!
Oj, nu har jag nog missat något. Var finns källan på att Anki är den som anmält någon försvunnen?!
Citera
2024-03-14, 22:47
Avslutad
Finns det någon uppgift om hur länge väskan funnits på platsen?. Att det var en crossåkare som anmälde den på söndagen är väl klart. Men hade dom observerat den tidigare?.
Citera
2024-03-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Finns det någon uppgift om hur länge väskan funnits på platsen?. Att det var en crossåkare som anmälde den på söndagen är väl klart. Men hade dom observerat den tidigare?.
Någon har sett den redan på fredagen, enligt en artikel. Tror det var Expressen som skrev det.
Citera
2024-03-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaric
Men AHA var eftersökt på mrkoll innan han nämndes i denna tråd första gången och då var han heller inte registrerad som avliden på ratsit. Något gjorde att han var eftersökt mer än en ”normal” person, en användare här la ihop 1+1 och nämnde namnet här. Om han inte är BO här så är det något annat som gjort att han varit eftersökt.

Ja precis, det var jag tog upp hans namn i tråden och redan innan jag nämnde honom så var det ju lite för många sökningar på Mrkoll för att vara en ”vanlig” person, så jag håller med dig. Som jag har nämnt tidigare så började sökningarna på honom gå upp den 9 mars (dessförinnan låg han på 0 sökningar/dag) så det är ju något som har gjort honom mer eftersökt runt det datumet.
Senast redigerad av Ballaurskur 2024-03-14 kl. 23:05.
Citera
2024-03-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurskur
Ja precis, det var jag tog upp hans namn i tråden och redan innan jag nämnde honom så var det ju lite för många sökningar på Mrkoll för att vara en ”vanlig” person, så jag håller med dig. Som jag har nämnt tidigare så började sökningarna på honom gå upp den 8 mars (dessförinnan låg han på 0 sökningar/dag) så det är ju något som har gjort honom mer eftersökt runt det datumet.
Ja, det är lustigt oavsett om han är BO eller ej. Folk sökte ju alltså på honom innan BO ens hittats då. Han var väl inte ens anmäld försvunnen än då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in