2011-04-17, 21:47
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolaps
Om någon erbjuder pengar brukar jag ge bort gratis eftersom att personen i fråga var vettig nog att faktiskt kunna tänka sig att betala. Är det en random fjortis brukar jag ta 10 spänn eftersom att dom nästan aldrig frågar på ett trevligt sätt.

Alkisar och pundare (av den roliga sorten) brukar kunna få en 3-4 stycken endast för att dom förgyller min vardag när jag vandrar inne i stan

Haha ja om dom kommer med pengar och det inte finns någon butik i närheten så visst, det finns inget luffigare än folk som tigger cigg på stan för att dom är fattiglappar.
Kommer ihåg i skolan när man rökte så kom alltid någon och tiggde upp halva paketet varje dag så en dag satte jag ner foten och började rulla själv och konsumtionen gick från 10 till 4 cigg per dag.
Citera
2011-04-17, 21:49
Medlem
när jag rökte gav jag alltid cigg, uppstod alltid en känsla utav att han som bad om ciggen va en tattare...och jag, lite mer uppsatt
Citera
2011-04-17, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruble
när jag rökte gav jag alltid cigg, uppstod alltid en känsla utav att han som bad om ciggen va en tattare...och jag, lite mer uppsatt

Kommer aldrig kunna neka någon en cigg igen. Kommer ge cigg och klappa människan på axeln och säga "det kan inte vara lätt att leva på samhällets botten"
Citera
2011-04-18, 00:32
Medlem
BThomass avatar
Svarar: Äh ta en snus här istället. så håller jag fram dosan och ler!
Citera
2011-04-18, 07:43
Medlem
SalmonellaDicks avatar
"Självklart!"

Fast ibland på fyllan kan jag ryta till lite om för många kommit fram under kvällen.
Citera
2011-04-23, 22:50
Medlem
man säger akta jag är schizo.
Citera
2011-04-25, 20:08
Medlem
Enigms avatar
Beror på vilket humör jag är på, hur många cigg jag har kvar, hur och vem som frågar osv. Men generellt så bjuder jag aldrig främlingar när de frågar.
Citera
2011-04-25, 20:15
Medlem
alroberts avatar
brukar inte bjuda främlingar, brukar dra:

- tyvärr inte så många kvar.

men sen beror det ju verkligen på vem som frågar och hur dom frågar. Dom ska ju inte direkt säga - ge mig en cigg! Ska ju låta som dom verkligen kunde ställa sig på knä och deep throata mig för att få en cigg

då kan man få lite medlidande och ge dom en.
Citera
2011-04-25, 20:36
Medlem
JagSerUfons avatar
Brukar väl ge en bara. Vet ju själv hur det är att vara tom för cigg så
Citera
2011-04-26, 21:51
Medlem
DonkenPonkens avatar
Är mitt paket rätt så nyöppnat så bjuder jag, men vid eller under mitten så nekar jag.
Citera
2011-04-26, 23:12
Medlem
Marighellas avatar
Brukar nästa alltid bjuda på cigg om någon frågar, undantagsfall finns när jag bara har en kvar. Man vet ju själv hur det är att gå tom.
Citera
2011-04-28, 00:46
Medlem
precixs avatar
Bjuder nästan alltid, eller fan jag bjuder alltid. OM de inte är fler än typ 3-4 pers eller jag bara har 1-2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in