2024-03-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Ny dyker polisen efter mordförsöksvapnet i älven nedanför lejonströmsbron.

.

Ja och såg dom dyka där redan igår….
Citera
2024-03-07, 19:49
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
"....tre negrer"
.
Källa på det?? Vilka/namn?
Citera
2024-03-08, 14:58
Medlem
SR reporter hittade kniven polisen dykt efter

https://sverigesradio.se/artikel/p4-reporter-upptackte-kniv-hjalpte-polisens-dykare
Citera
2024-03-08, 16:37
Bannlyst

Vad menar din klient ska ha hänt?

– Han berättar att det är de här tre personerna som angriper honom dels inne på nöjesstället, dels utanför lokalen då även polisen finns på plats. Sedan hamnar man på den här platsen där allt inträffar.

Det var alltså självförsvar, fult o gå på tre mot en, självklart har han rätt att kniva dom i självförsvar.

.
Citera
2024-03-08, 16:50
Medlem
Citat:

– Han berättar att det är de här tre personerna som angriper honom dels inne på nöjesstället, dels utanför lokalen då även polisen finns på plats. Sedan hamnar man på den här platsen där allt inträffar.

Det var alltså självförsvar, fult o gå på tre mot en, självklart har han rätt att kniva dom i självförsvar.

.

Jo uppenbarligen är det självförsvar, speciellt när man sedan kastar kniven i älven
:P
Citera
2024-03-09, 08:29
Medlem
Loobans avatar
Citat:

.

MGM säger att det var självförsvar, då måste det vara sant . Jag får en bild av att han hämtat en kniv och sökt upp dessa herrar med bil i nyktert tillstånd. Någon form av hämdaktion. Spännande att se vad utredningen säger.
Citera
2024-03-09, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Då var det klart att det bara var en massa ryktesspridning tidigare. Ska bli intressant att följa.
Fick info om de skulle va en viss Linus, men självklart tar tillbaka infot. Tydligen va jag inte ensam med den info:n
Citera
2024-03-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artemia
Svammel alltihop. Vit kille högg 3 män. Skulle tro det handlar om svartsjuka.

Synd inte alla 3 dog. Hade varit 3 svartingar mindre.

Vit kille som heter Adis Demiri?
Citera
2024-03-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Vit kille som heter Adis Demiri?

Ja, en vit man. Folk med rötter på Balkan räknas som vita, eller hur?

MGM
Demiri, Adis
18 år
född 26 maj 2005 i Örnsköldsviks församling, Örnsköldsviks kommun, Västernorrlands län
svensk medborgare sedan födseln
ogift
inga barn

Vit (hudfärg)
Wikipedia
Senast redigerad av Knochenbrecher 2024-03-09 kl. 15:26.
Citera
2024-03-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knochenbrecher
Ja, en vit man. Folk med rötter på Balkan räknas som vita, eller hur?

MGM
Demiri, Adis
18 år
född 26 maj 2005 i Örnsköldsviks församling, Örnsköldsviks kommun, Västernorrlands län
svensk medborgare sedan födseln
ogift
inga barn
Jo jo, visst. Bara ingen får för sig att det är någon L*nus Svennebanan som är ute och viftade med kniven. Vill man så kan man räkna albanska muslimer som vita.
Senast redigerad av Mashedpotatoe 2024-03-09 kl. 15:39.
Citera
2024-03-09, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solstol28
Källa på det?? Vilka/namn?

Det är tre killar, mörka i hyn. En av dem är 19 år
Kok*b Tesf*mari*m Tekl* - sen en som jag hört är hans kusin och det är han som fortfarande vårdas på sjukhus … den tredje vet jag inget om annat än att han spelar fotboll i ett lag i Skellefteå …. Vet ej namnet.. GM redan känd
Citera
2024-03-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frastaanske
Det är tre killar, mörka i hyn. En av dem är 19 år
Kok*b Tesf*mari*m Tekl* - sen en som jag hört är hans kusin och det är han som fortfarande vårdas på sjukhus … den tredje vet jag inget om annat än att han spelar fotboll i ett lag i Skellefteå …. Vet ej namnet.. GM redan känd

Ryktades ju om att ett av offren är DO, vars familj hör ihop med en pizzeria i stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in