2024-03-05, 17:07
Medlem
Om man känner sig 100% svensk bör man nog skaffa lite personlighet.
Citera
2024-03-05, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Godtroformar
– Jag betraktar mig själv som en utlänning. Jag vet inte vad jag är om jag ska vara ärlig, säger Larsson,

– Jag vet att jag är något svensk-aktigt, ja. Men jag kände mig aldrig 100% svensk. Jag måste respektera min pappas rötter, så det kanske är därför, men jag tror inte att jag kände mig svensk förrän jag började lyckas på planen. När man inte är något så spelar man ingen roll. Men när man är något, då blir man en del av det här samhället. Då glömmer folk ens ursprung och rastillhörighet.

Henke säger dom kallade honom neger och han fick slåss för att stå upp för sig.
https://www.theguardian.com/football/2024/mar/03/henrik-larsson-i-have-106-caps-for-sweden-but-i-see-myself-as-foreign
Han blev kallad neger av några idioter och då är vi alla dömda av honom. Varför efter alla år säger han detta nu? Varför denna smutskastning av Sverige och etniska svenskar? Sverige har gett honom så mycket och han beter sig som om han blivit behandlad som Kunta Kinte, är det för att Sverige är på knäna nu av mångkulturen och det är knappt någon som reagerar? Han borde föregå med gott exempel om integration och stå upp för Sverige.

Men herregud vad är detta för offer! Ingen är väl något för någon i allmänhet förutom familjen innan man lyckats med något stort-OAVSETT HÄRKOMST! Varför ska han av alla dra upp sånt här?

Nej ännu en som hoppar på tåget att pissa på Sverige för att få lite relevans! Stackars detta land, åkrarna , jorden, skogen, rapsfälten, sjöarna.. vad du retar upp alla du stackars Svea Rike. Jag älskar dig iallafall.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-03-05 kl. 17:14.
Citera
2024-03-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Jag inte bara känner mig som 100% svensk, jag är 100% svensk.

Vad tycker du jag saknar för "personlighet"?
Citera
2024-03-05, 17:14
Avslutad
Citat:

Är du blåst eller är du ett troll? Man kan känna sig svensk och ha personlighet jo? Väx upp.
Citera
2024-03-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men herregud vad är detta för offer! Ingen är väl något för någon i allmänhet förutom familjen innan man lyckats med något stort-OAVSETT HÄRKOMST! Varför ska han av alla dra upp sånt här?

Lyckas man inte med något är man det heller inte inom familjen. Man är ingenting.
Citera
2024-03-05, 17:17
Medlem
Han har väl även levt nästan halva livet utanför Sverige. Det formar såklart honom mycket. Men det verkar som om han har dåligt självförtroende till sin egen person när han inte längre blir betraktad av vad han gjorde på fotbollsplanen.
Citera
2024-03-05, 17:20
Medlem
Citat:
Saknar man personlighet om man är 100% svensk? Du är en svenskhatare av rang.
Citera
2024-03-05, 17:22
Medlem
Kanske samhällsklimatet som förändrats och blivit väldigt polariserat därför han börjar tveka om han är svensk. På 90-talet var det softare och både han och Dahlin sågs som svenskar, kanske mycket för att de pratar bra svenska också. Vem tänker ens på att Ravelli har påbrå både från Italien och Österrike?
Citera
2024-03-05, 17:30
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Jo, tjena. Det har sett likadant ut i kollapsande civilisationer genom historien, som Rom och antika Grekland.

Bjöd romarna och grekerna in flyktingar från jordens alla hörn som satte upp tempel i Athen, sa att "hur kan man säga vem som är grek eller ej för vi har ju alla invandrat någon gång?", "Klart att kvinnor också ska få bli gladiatorer och senatorer" och "klart du ska suga kuk och knulla runt innan du bildar familj, men ännu bättre är det om du spenderar dina mest fertila år genom att läsa strökurser på universitetet (gärna konsthistoria) innan du hittar dig själv."

Och ärligt talat så kanske du glömt bort juden Saulus som spred kristendomen i Rom - en religion som prostituerade och utstötta attraherades av.

Citat:
Här är en grundkurs i genetik.
1. När miljön går från hög dödlighet till obefintlig dödlighet spelar duglighet och intelligens inte längre roll för överlevnad. Det medför att grönsakernas andel av befolkningen ökar.
2. När barnadödligheten är obefintlig kommer mutationer ackumuleras i befolkningen för varje generation.
3. Allt äldre föräldrar medför att frekvensen av mutationer ökar, speciellt på fädernet.

Av dessa anledningar är den etniska svensken helt förändrad jämfört med den som levde för 200 år sedan. Då fanns bara f.ö. bara 2 miljoner svenskar. Denna förändring är det som orsakat alla typer av galenskap, varav invandring bara är en.

Trams. Det svenska folket är ett fantastiskt folk. Vi är idag ca 7 miljoner svenskar i Sverige och det finns inget land på hela jordklotet vars befolkning gör både världsledande stridsflygplan, ubåtar, datorprogram, dataspel, bilar och har bidragit så mycket till vetenskapen som vi har gjort.

Att du tror att svensken blivit degenererad på några generationer är väldigt märkligt. Du tar ingen hänsyn till propagandan som judarna kommit att sprida gällande feminism, mänskliga rättigheter, "allas lika värde", myter om att vi tjänar på att bli en minoritet i vårt eget land etc?
Citera
2024-03-05, 17:30
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Frågan är ju varför han måste respektera sin pappas rötter och hur menar han att han respekterar dem?

Henrik Larsson är åter ett exempel på hur dåligt det är med ett multietniskt samhälle - född i Sverige, uppvuxen i Sverige, utbildad i Sverige, tränad i Sverige men detta är inte nog då hans fars neger-DNA måste respekteras.

Undrar hur många "Henrik Larssons" det sitter ute i vårt land som fått precis allting men ändå inte känner sig hemma. Det är dags att repatriera alla som inte är skandinaver/germaner ut ur vårt land en gång för alla.

Sverige är svenskarnas land, inte mulatternas, inte albanernas, inte judarnas, inte afrikanernas, inte persernas, inte arabernas.

Hur många svartskallar har du i Sverige? Där är svaret på din fråga.
Dessa personer kommer aldrig känna sig svenska då de inte är svenskar. Inga former av statliga miljardprojekt kommer ändra detta faktum. De är "svenskar" på pappret och när det passar - inget mer.
Även om de får mulattungar med nån svensk så är barnen ändå inte svenskar, då svenskar inte är krulltottar med hälften neger-DNA. De hör inte hemma någonstans och har inte någon djupare tillhörighet med någon folkgrupp, vilket i sig borde klassas som ett brott utfört av föräldrarna och staten.
Folk känner, innerst inne, samma misstänksamhet mot dessa personer som de gör när en uppenbar man kallar sig för kvinna. De ser en rotlös, identitetslös, kulturlös bedragare som dessutom utgör ett gigantiskt hot mot rikets säkerhet då deras rotlöshet gör dem till perfekta värvningskandidater till gäng, terroristgrupper, extremistgrupper, etc.

De bör kastas ut, omgående. De har ingenting att göra i ett land som varken är byggt av dem eller för dem. Politikerna som möjliggjort deras existens här hittills borde hängas.
Citera
2024-03-05, 17:32
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Förmodligen har det inget med hans hudfärg att göra utan snare för att han är en introvert gnällspik med drag med autism.
Han hade säkert inte känt att han hade passat in om han var 100% svensk heller.

Om du bara hade läst artikeln Men, helt klart hade du ditt omdöme klart innan du (inte) läst den.

" Förmodligen" Pfff.

If they call you [the N-word], or something else, I used to hit them. I think that mentality comes from home. You have to stand up for yourself. It wasn’t an easy upbringing. But you have two options: you lay down and cry or you get on with it. I chose the second option.”
Citera
2024-03-05, 17:52
Medlem
Storstark68s avatar
Med tanke på hans dialekt är han väl mer dansk än svensk. Skåne har bara varit svenskt i 300 år men de flesta där är väl snapphanar som är förbannade över att danskarna inte slog ihjäl Gutav Vasa och hans söner. Tycker att det omgående borde införas Sfs, svenska för skåningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in