2006-08-12, 19:12
Bannlyst
http://www.tv4.se/nyheter/482592.html

Citat:
25-årige Rashid Rauf har beskrivits som en nyckelperson och har kopplingar till al-Qaida. Innan han greps skickade han order till de terrormisstänkta via kodade sms: "Do your attacks now".
Polisen lade dagarna innan gripandet även märke till ökad internettrafik, uppger CNN och BBC News.
Citera
2006-08-12, 19:28
Medlem
Skrupelfri Knöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Mossad.
Mossad
Mossad.
Mossad.
Självklart. Och det var Mossad som ödelade Rom, bombade Pearl Harbor och tvingade svenska skolelever att skölja munnen med flour på 70- och 80-talet.
Tror du på tomten också?
Citera
2006-08-12, 19:30
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Biståndspengar gick till terrorplanering

Citat:
Det hävdar myndighetskällor i Pakistan som nu också avslöjar hur polisen kom terroristerna på spåren.
Den åttonde oktober förra året skördade en kraftig jordbävning i Pakistan runt 70 000 dödsoffer och gjorde över tre miljoner personer hemlösa.
Två månader senare skickade biståndsorganisationen "The muslim charity of UK” en mycket stor summa i nödhjälp till landet.

Gick till privatkonton
Men pengarna gick inte till bistånd, enligt pakistanska myndighetskällor. Biståndet och de insamlade gåvorna hamnade istället på bankkonton hos tre personer, som nu sitter gripna misstänkta för att vara inblandade i den planerade terrorattacken mot flygplanen mellan Storbritannien och USA.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,870891,00.html
Bra att detta kommit ut. Visar att man inte skall skänka ett rött öre,
när det sker naturkatastrofer i terroristbenägna slödderländer. Men
herr Persson lär inte tänka i dom banorna, så man åker med som
passiv terroriststöttare, när sosseregeringen vräker ut skattemedel i
känd kramarstil.
Citera
2006-08-12, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skrupelfri Knöl
Självklart. Och det var Mossad som ödelade Rom, bombade Pearl Harbor och tvingade svenska skolelever att skölja munnen med flour på 70- och 80-talet.
Tror du på tomten också?
Jo, sten.b verkar tro på allt!
Jultomten, påskharen, marsmänniskor, UFO:n (med aliens i), scientologerna, o jag tror ta mig fan till o med att han tror på Lars Ohly!
Citera
2006-08-12, 19:48
Medlem
kattungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jo, sten.b verkar tro på allt!
Jultomten, påskharen, marsmänniskor, UFO:n (med aliens i), scientologerna, o jag tror ta mig fan till o med att han tror på Lars Ohly!
Herrejävlar, då har det gått för långt!
Citera
2006-08-12, 19:49
Bannlyst
Tycker det är jävligt bra pakistan ingår i detta och inte enbart britterna
Citera
2006-08-12, 20:00
Medlem
Skrupelfri Knöls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Mossad.
Mossad
Mossad.
Mossad.
Kan inte du, sten.b, förklara för oss pundhuvuden varför Mossad helt plötsligt har bytt taktik. Jag menar, de lyckades ju kapa och flyga in planen i WTC och Pentagon (fast det sistnämnda var ju förstås bara ett fotomontage), de lyckades spränga tågen i Madrid, de lyckades spränga bomberna på discot i Bali och de lyckades sätta igång den där jordbävningen som orsakade den stora Tsunamivågen utanför Indonesien häromåret. Men varför har de helt plötsligt bytt taktik och låter sina medsionister i MI5 och Pakistan avslöja planerna på flygplanssprängningarna innan de har satts i verket? Det går verkligen inte ihop för mig. Kan du inte förklara med någon av dina underbara konspirationsteorier?
Citera
2006-08-12, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrupelfri Knöl
Kan inte du, sten.b, förklara för oss pundhuvuden varför Mossad helt plötsligt har bytt taktik. Jag menar, de lyckades ju kapa och flyga in planen i WTC och Pentagon (fast det sistnämnda var ju förstås bara ett fotomontage), de lyckades spränga tågen i Madrid, de lyckades spränga bomberna på discot i Bali och de lyckades sätta igång den där jordbävningen som orsakade den stora Tsunamivågen utanför Indonesien häromåret. Men varför har de helt plötsligt bytt taktik och låter sina medsionister i MI5 och Pakistan avslöja planerna på flygplanssprängningarna innan de har satts i verket? Det går verkligen inte ihop för mig. Kan du inte förklara med någon av dina underbara konspirationsteorier?

Undrar om sten.b har någon kommentar om islamisterna i somalia som "ockuperar" landet eller hisallah som "ockuperar" södra libanon med självständigt territorium

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in