2024-02-23, 16:05
Medlem
Dogge?
Han har, precis som kungabarnen, en förälder från Sverige och en från Sydamerika, men det har inte hindrat honom att från slutet av 80-talet framstå som någon som just klev av en bananbåt som haft ett längre uppehåll i Brooklyn.

Han verkar oerhört snäll dock och tråkiga och förutsägbara DDR-Sverige har mycket att tacka honom för.
Citera
2024-02-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Einar var ett mycket bra exempel, men det finns en del andra vita rappare som tycker det är coolt att bryta på blattesvenska och vara med i gäng, och dom borde väl ses som stora wiggers?

Kan du namnet på några såna?
Citera
2024-02-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Kan du namnet på några såna?

elvis, den feta jävla ungen.
Finns fler men jag kommer inte på nåt mer namn utan att googla.
Citera
2024-02-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Mats Nileskär är en äkta skånepåg uppvuxen på Österlen. I 50 år har han spelat soul, hiphop och funk i P3.

Det jag alltid tyckt är märkligt är att han bryter på svart amerikanska. Han lever sig också så djupt in i den amerikanska svarta kulturen att han ibland har minnen av sin barndom i Harlem. I sina egna ögon är han 100% afroamerikan.

Han är en av Sveriges mest hyllade kulturpersonligheter och har fått alla priser som finns inom alla områden. Han betraktas som gud på Sveriges Radio och i journalistkretsar.

Jag tror faktiskt att jag lägger min röst på Mats Nileskär som Sveriges genom tiderna främsta Wigger. 50 år i hiphopens tjänst skojar man inte bort.
Citera
2024-02-23, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
elvis, den feta jävla ungen.
Finns fler men jag kommer inte på nåt mer namn utan att googla.

Okej sorry, har ingen koll alls
Citera
2024-02-23, 17:00
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XblancaX
Källor på det tack hans mamma är en länd svensk skådespelerska

__Det kan hon vara ändå- Källa: Flashback, när han togs av daga. Två år sen eller något i den stilen. Grönberg (släkten) är resandefolk.
Citera
2024-02-23, 17:09
Medlem
Real Lokal utan tvekan

När han blev muslim var kronan på verket
Citera
2024-02-23, 17:10
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Har vi nått konsensus än i frågan? Tyckte den där lilla äckliga wannabe:n i början var en rätt vass kandidat.

Dom som nämner Dogge... Han är alldeles för klassisk, sjunger mycket bättre svenska och har vissa låtar som faktiskt betyder något.
Citera
2024-02-23, 17:37
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastukuk
Dogge?
Han har, precis som kungabarnen, en förälder från Sverige och en från Sydamerika, men det har inte hindrat honom att från slutet av 80-talet framstå som någon som just klev av en bananbåt som haft ett längre uppehåll i Brooklyn.

Han verkar oerhört snäll dock och tråkiga och förutsägbara DDR-Sverige har mycket att tacka honom för.

När Dogge nämns tänker jag osökt på Alexandra Pascalidou. Hon vill ju förstås inte vara en neger men hon älskar att "blattefiera" sig själv. Tydligen talade hon en helt normal svenska som ung men valde sedan att börja med "ortensvenska".
Citera
2024-02-23, 17:40
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Jag tror faktiskt att jag lägger min röst på Mats Nileskär som Sveriges genom tiderna främsta Wigger. 50 år i hiphopens tjänst skojar man inte bort.

Upplever hans lena och dova röst som något pedofilskt när man hör honom på radio intervjua sin åttahundratjugofemte neger.

Mats är en speciellt typ av wigger. Han må hända klär sig inte som en neger men i själen är han genomnegrifierad. När jag bildgooglar Mats tycker jag han ser ut som en sliskig pedofil.
Citera
2024-02-23, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Upplever hans lena och dova röst som något pedofilskt när man hör honom på radio intervjua sin åttahundratjugofemte neger.

Mats är en speciellt typ av wigger. Han må hända klär sig inte som en neger men i själen är han genomnegrifierad. När jag bildgooglar Mats tycker jag han ser ut som en sliskig pedofil.

Inget ont om Nileskär, hans entusiasm, kunnande och lugna radioröst skämtar man inte bort och skönt med någon på SR som faktiskt vet vad den pratar om. Sen är Nileskär minst lika mycket funk, soul och disco som hiphop, och har en ålder som hans lena mörka röst snarare ska ses i förhållande till, dvs tänk Barry White mer än pedos.
Citera
2024-02-23, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys
Alla ni som sagt Guidetti har helt rätt. Han är en riktig äcklig wigger samtidigt som han ser superarisk ut.

9/10 wiggerpoäng.

https://www.youtube.com/watch?v=3l25fWHFxTA
Det roliga med jg är att han, lilt de flesta wiggers, pratade helt normal svenska innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in