2024-02-14, 19:44
Avstängd
Silltunnas avatar
Satt precis och gosade med min utekatt här i soffan när jag upptäckte att kattrackarn har en lång äcklig vit mask i arslet. Jag tryckte i katten en avmaskningstablett och kastade ut honom.
Frågan är nu: Kan jag ha blivit smittad?
Jag har inte tid med att ha mask i magen eftersom jag skall resa bort.
Citera
2024-02-14, 19:50
Medlem
Äter ni från samma matskål?
Annars kan du släppa tanken.

Eller, använder ni samma kattlåda?
Då är du minsann i farozonen.

Big time.
Citera
2024-02-14, 19:52
Avstängd
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Äter ni från samma matskål?
Annars kan du släppa tanken.

Eller, använder ni samma kattlåda?
Då är du minsann i farozonen.

Big time.

Nä med katten gned sitt ansikte emot mitt…
Citera
2024-02-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Satt precis och gosade med min utekatt här i soffan när jag upptäckte att kattrackarn har en lång äcklig vit mask i arslet. Jag tryckte i katten en avmaskningstablett och kastade ut honom.

Nej. Den masken katten får är inte den människan får. Enkel googling ger samma svar.

Mvh
Citera
2024-02-14, 21:19
Medlem
Sickade du katten i röven?
Om inte, kan du slappna av.
Citera
2024-02-15, 09:04
Medlem
Citat:

Det är lugnt oavsett, mask i magen tar ingen tid.
Citera
2024-02-15, 09:11
Avslutad
Citat:

Du kan ju köpa avmaskning till människa på apoteket och ta själv... ska du utomlands kan du ju ändå behöva avmaskningskur när du är tillbaka...
Citera
2024-02-15, 09:37
Medlem
Har du fler tabletter hemma ta du en också. Vad var det för tablett mot mask, det finns ju olika sorter? Band-, spol- och hakmask.

https://www.agria.se/fraga-veterinaren/katt/infektionssjukdomar/mask/mask/

https://www.svedea.se/kattforsakring/katter-och-mask
Senast redigerad av KamratBlue 2024-02-15 kl. 09:42.
Citera
2024-02-15, 10:52
Avslutad
Du lär ha maskägg i hela lägenheten. Bada i sprit och gurlga dig. Katter är vektorer för så mycket konstigt här i världen, typ toxoplasma och rabies som radiostyr och gör en tokig och grejer så att ha en utekatt och gulla med då får man skylla sig själv.
Citera
2024-02-15, 12:48
Medlem
Troublezzzs avatar
Det är därför jag lever efter devisen att aldrig gå ass to mouth. Att "kela" med katter är inget för nybörjare och man måste veta vad man ger sig in på. Just mask kan ta ett tag innan det sätter sig, så håll koll på ändalyktan de närmsta dagarna och kontakta läkare under nästa vecka för att boka en ordentlig undersökning. Till nästa gång vet du att du måste ha kunskap innan du ger dig på din katt.
Citera
2024-02-15, 20:01
Avslutad
Katter har taggar på sin penis. Naturen är märkligt psykopatisk på det viset.

På det hela taget så är katter helt och hållet gjorda för mord och tortyr. Varför vill man gosa med dessa, i synnerhet när man vet att de bär på sjukdomar i sitt bajs som gör din hjärna till mos och fyller din kropp med organismer som förintar ditt immunförsvar?

Det spelar igen roll vad du gör nu. 10% av alla amerikaner över 6 år har haft toxo, vissa länder 60%. Du är redan radiostyrd av katterna. Nu håller din katt på att psyopsa dig till du precis som troublezzz säger försöker stoppa in din tunga i kattens rektum och äta masken.

Gå till doktorn. Sluta tro att katten är din. Du tillhör katten nu och den kommer döda dig med massa sjukdomar och sen äta dig när du är död. Jag har hört att katter börjar med ansiktet så att du möter kattguden Bast ansiktslös.

Det är vad som kommer hända dig nu. Jag tänker på katternas stora pulserande taggiga penisar och ska givetvis be för din själ när de leker med dig i efterlivet men det verkar rätt hopplöst allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in