Citat:
Finns inga stora demos i Spanien som stöttar Israel. Tvärtom förekommer dock.
Norge erkände också Palestina i år.
Sverige har redan erkänt Palestina sedan länge och vår svenska borgerliga regering har skickat en halv miljard i bistånd till palestinska hjälporganisationer senaste året.
Dina ruttna konspirationsteorier hör hemma här i undervegetationen på FB men finns inte i offentlighetens ljus internationellt sett.
Som jag länkade till nedan finns det en majoritet t.o.m bland nordamerikaner som inte vill skicka vapen till Israel. De är inte judehatare utan de ser att det är fel det som pågår.
https://theintercept.com/2024/09/10/polls-arms-embargo-israel-weapons-gaza/
Norge erkände också Palestina i år.
Sverige har redan erkänt Palestina sedan länge och vår svenska borgerliga regering har skickat en halv miljard i bistånd till palestinska hjälporganisationer senaste året.
Dina ruttna konspirationsteorier hör hemma här i undervegetationen på FB men finns inte i offentlighetens ljus internationellt sett.
Som jag länkade till nedan finns det en majoritet t.o.m bland nordamerikaner som inte vill skicka vapen till Israel. De är inte judehatare utan de ser att det är fel det som pågår.
https://theintercept.com/2024/09/10/polls-arms-embargo-israel-weapons-gaza/
Haha, är du ens läskunnig? Du är en hjärndöd pajas som inte ens är i närheten av att beröra ämnet.
Det är kul hur du nu har tvingats backa från din ursprungliga kommentar eftersom att du är retoriskt efterbliven och saknar argument.
Att länder som erkänt Israel nu även har erkänt palestina betyder ingenting och berör inte din ursprungliga post.
Du pratar om konspirationsteorier samtidigt som du är den enda personen som tror på konspirationsteorier.
Jag presenterar fakta, du kommer med nazi-islamistiska konspirationsteorier från konstiga sidor.
Jag har enkelt motbevisat dig samtidigt som du bara har stärkt den faktan som jag har presenterat.
I Spanien så är vi många som stödjer Israel, om du hade haft någon intelligens eller kunskap så hade du känt till det.
Det är pinsamt att se dig och dina konstiga foliehatts-källor.
Det vi faktiskt har sett är motsatsen, varje gång som Israel drar sig tillbaka så flyttar de inavlade islamist-terroristerna fram sina positioner med hjälp av blöjhuvudena i iran.
Det iran och deras allierade terrorgrisar har svurit är att radera Israel från kartan och det finns ingen anledning till att tveka om att det är en inställning som de inavlade islamistråttorna fortfarande har kvar.
Det som skedde den 7 oktober är något som dessa muslimska terrorister vill göra varje dag, om Israel drar sig tillbaka så underlättar Israel möjligheterna för muslimerna att begå fler folkmord och massvåldtäkter.
Att hezbollah skjuter raketer mot Israel är ett faktum och det är till stor del pga att Israel gjorde misstaget att dra dig ur södra Libanon.
Det vi konstaterar idag är att Israel borde återockupera södra Libanon och att det var ett fatalt misstag för Israel att inte ha fortsatt ockupationen. Det var mer fridfullt då.
Det här är även ett hot för Europa då de muslimska terroristdjuren alltid har haft som mål att mörda kristna och invadera Europa.
Det är ytterligare ett faktum med hundratals år på nacken.
Om Israel försvinner så kommer de muslimska terroristerna rikta vapnen mot Europa precis som de redan har gjort i Cypern, Konstantinopel, Armenien, Balkan, Spanien, Italien osv.
Senast redigerad av Flaxit 2024-10-05 kl. 17:11.
Senast redigerad av Flaxit 2024-10-05 kl. 17:11.