2024-02-11, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Som vanligt kommer flashbacks lowlifes till försvar för förövaren. Att hon har säkert hittat på allt bara för att få uppmärksamhet. De finns inga konkreta bevis, hon KAN ljuga. Varför skrek hon inte. Som de brukar låta i liknande fall. Faktsikt nästan i alla trådar om våldtäkt är det samma victim blaming och misstroende mot kvinnan. Oavsett hur mycket eller lite man vet om fallet.

Har ni något konkret som rör faller som gör att ni misstror henne så kom med de. Vill ni bara klaga på kvinnor eller hur svenska rättssystemet dömer våldtäkter kan ni väl klaga i passande forum

Tror det är typiskt att incels tipsar varandra om trådar där de kan klanka ner och sprida hat mot kvinnor.
Givetvis är det inte offrets fel.
Citera
2024-02-11, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Det som e sant e sant . Man kan k.ulla sig till topp . Men vad gjorde hon på ett hotell liksom. Nåt belöning ville hon ha
Antar du aldrig varit ung och naiv? Vem fan tror att man ska bli våldtagen av sin jäkla chef? Skärp dig.
Hoppas du inte träffar din chef någonstans där ni är ensamma så du inte får upp en hård en där bak.
Citera
2024-02-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki
Måste säga att du faktiskt var konstruktivt nu, tack. Jag tyckte mest att det lät töntigt och ursäktar mig i efterhand för mitt trams. Sen vette fan om jag kan lita på den där petter.
Byggnaden är gamla posthuset därav post hotellet
Citera
2024-02-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Tror det är typiskt att incels tipsar varandra om trådar där de kan klanka ner och sprida hat mot kvinnor.
Givetvis är det inte offrets fel.

Ja som sagt; de säger mycket mer om personerna som skriver om offret än vad de säger om offret.

Att hon vill "knulla sig upp" är väl bilden dessa män har kvinnor, att de är så enkelt för kvinnor att bli framgångsrika. Grundar sig väl troligen i bristande egen framgång som man inte behöver ta ansvar för eftersom kvinnor har de så enkelt som kan knulla sig uppåt så de blir orättvist. Tänk så enkelt livet är om man bara kan ursäkta alla sina egna misslyckanden med att det är kvinnornas fel
Citera
2024-02-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Antar du aldrig varit ung och naiv? Vem fan tror att man ska bli våldtagen av sin jäkla chef? Skärp dig.
Hoppas du inte träffar din chef någonstans där ni är ensamma så du inte får upp en hård en där bak.

Jag kan slå vad att om det kommer en 18-19 brud o ber dig träffas på hotel tror inte du skulle tacka nej .
Citera
2024-02-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Stolt över att vara dum i huvudet eller? Ingen frågade dig om du satt på din chefs fru.
Man kan k.ulla upp sig utan erfarenhet eller utbildning. Jag klättrade ändå upp till personalchef tacka min chefs fru . Tyckte jag gjorde bra jobb .
Citera
2024-02-11, 23:25
Medlem
Citat:
Jag kan slå vad att om det kommer en 18-19 brud o ber dig träffas på hotel tror inte du skulle tacka nej .

Nu var de inte så de gick till så det har ingenting med tråden att göra.

Skulle man fråga en 19-åring om hon vill bli våldtagen av sin chef svarar hon nej.
Citera
2024-02-11, 23:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hon bad inte om att få träffa honom - Chefen ordande mötet.
Citera
2024-02-11, 23:26
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Man kan k.ulla upp sig utan erfarenhet eller utbildning. Jag klättrade ändå upp till personalchef tacka min chefs fru . Tyckte jag gjorde bra jobb .
Nu har en tjej blivit våldtagen mot sin vilja. Vad har det med att du blev team leader på samhall?
Citera
2024-02-11, 23:26
Medlem
Citat:
Incel män som har det svårt, ja
Män som inte har problem med kvinnor nej.
Citera
2024-02-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Nu har en tjej blivit våldtagen mot sin vilja. Vad har det med att du blev team leader på samhall?
Att hon försöker få jobb genom att sära på sina ben
Citera
2024-02-11, 23:28
Medlem
Citat:
Att hon försöker få jobb genom att sära på sina ben

Och dina belägg för detta påstående är? Att hon är kvinna?

Hon hade redan jobbet. Nyanställd betyder att man är anställd, nyligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in