2024-02-10, 18:16
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Innan sjukdomen var han outstanding.

Och efter sjukdomen inte bra...
Citera
2024-02-10, 18:16
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
”Idag är jag bäst när det gäller!”

”Idag har jag nerver av stål!”

Säger femman (!) i racet Sebastian Samuelsson som inte ens får med sig en medalj pga urusel åkning.

Snacka om att tokhylla sig själv. Inte ödmjuk för fem öre.

Du missförstår helt medvetet eller? Han säger att han intalar sig att han har nerver av stål och att det funkade.

Självklart är han sjukt nöjd med två nollor med tanke på hur säsongen sett ut skyttemässigt hittills och efter insatsen i stafetten. Fattar man inte det ska man inte vistas i sociala situationer med andra människor om man inte har en önskan om att hamna i olag med folk.
Citera
2024-02-10, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Btw, hör Wright, är han från Australien/Nya Zeeland från början? Låter så på accenten. Det har jag nog hört att han är när jag tänker efter lite.

Nya Zeeland, men har amerikanska föräldrar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jäkligt konstigt uttalande att säga det var livets bästa lopp. Han måste menat säsongens bästa lopp men sagt fel.
Verkar ju helstört annars
0+0 på 49 sekunder är ju svårslaget.
Att han fått dåliga skidor kan han inte göra så mkt åt, så jag tycker det är ett logiskt uttalande
Citera
Medlem
Stefan4s avatar
Den längre åktiden hade ingen större betydelse för pallplaceringarna idag. Topp-5 efter det stående skyttet blev även topp-5 i mål, i samma ordning.
Citera
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Att han fått dåliga skidor kan han inte göra så mkt åt, så jag tycker det är ett logiskt uttalande

Fast han påstod även att skidorna var bra
Citera
2024-02-10, 18:18
Medlem
Nu ska det gnällas på skidorna såklart...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Du missförstår helt medvetet eller? Han säger att han intalar sig att han har nerver av stål och att det funkade.

Självklart är han sjukt nöjd med två nollor med tanke på hur säsongen sett ut skyttemässigt hittills och efter insatsen i stafetten. Fattar man inte det ska man inte vistas i sociala situationer med andra människor om man inte har en önskan om att hamna i olag med folk.

Mm visst, han intalar sig det. Menar du att han intalade sig att han idag ”var bäst när det gäller” också?

Förstår inte varför du envisas med att försvara någon som har noll ödmjukhet.

Gå och lägg dig.
Citera
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
1 minut efter. Du tycker det luktar guld eller?
Du pratade om jaktstarten. Inte många hästar hemma hos dig har du visat flera gånger nu.
Citera
2024-02-10, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Du pratade om jaktstarten. Inte många hästar hemma hos dig har du visat flera gånger nu.

Eh, va? Han är en minut efter inför jaktstarten. Frågade om det luktade guld på den distansen, inte i dagens sprint din fullkomliga idiot
Citera
2024-02-10, 18:20
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76

Har han aldrig skjutit under 25 sek? Men åkt fortare han väl ändå?
Citera
2024-02-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Fast han påstod även att skidorna var bra
Jo, men de säger de ju per automatik typ..det tror jag inte de var

Ens bästa lopp är ju inte alltid samma sak som det lopp man fick bäst placering i om man säger så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in