2024-02-05, 13:27
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jag har ingen aning, jag följer inte den. Men hör efter i tråden som handlar om den. De som läser och postar där har garanterat koll på det.

(FB) Flashback Forever - pod om Flashback Forum

Jag gör så, följer inte heller den bara lyssnat lite, vad heter de sporadiskt avsnitt här och där
Citera
2024-02-05, 13:36
Avslutad
Nu skulle jag aaaldrig trolla, men skulle jag göra det så vore det inte i syfte att bli nämnd i någon podd gjord utav medelålders feminister.
Har hört att dom som trollar gör det för att själv få sig ett gott skratt på kvällskvisten, men även för att diskutera sitt påhittade trollämne med andra troll som fortsätter trollandet i tråden. Kan tänka mig att det blir en sån där grabbig, mysig stämning. Lite som att suga varandras kukar, fast virtuellt då.
Citera
2024-02-07, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Har gammal hårdrockares trådar tagits upp i podden ?
Ja jag svarade ju på det i poddtråden.

Men jag tycker att det alltid har funnits trolltrådar på FB? Det är väl att man märker dem mer nu när podden tar upp alla cp-trådar?
Citera
2024-10-15, 19:02
Medlem
Manginazs avatar
Bump!

Ja helvete va genomskinnliga dessa konton och trådar är, det känns som när man var tio år och ringde heta linjen, helt hjärndött.

Forumet blir ju värdelöst av detta.
Citera
2024-10-26, 17:40
Medlem
Jag vet en användare som skrivit rakt ut i sin egen tråd att den borde tas upp i Flashback Forever.

Det är så pinsamt.
Citera
2024-10-26, 17:46
Avslutad
Hur många jävla "frugan" trådar har inte skapats pga kyrkbacken!? En drös jävla imitationer som försöker locka folk (och f4e) med att ha frugan i titeln.
Citera
2024-10-26, 18:11
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Jag vet en användare som skrivit rakt ut i sin egen tråd att den borde tas upp i Flashback Forever.

Det är så pinsamt.

HELA DEN HÄR TRÅDEN OCH I SYNNERHET INLÄGGET OVAN BORDE VERKLIGEN TAS UPP I FLASHBACK FOREVER!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in