2024-01-19, 21:10
Medlem
MolotovEscobars avatar
Skytteglad, eller förlåt, Skyttedal är en skogstokig borgare och sionist, så hon platsar nog bra i SD.
Citera
2024-01-19, 21:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolotovEscobar
Skytteglad, eller förlåt, Skyttedal är en skogstokig borgare och sionist, så hon platsar nog bra i SD.

Är du själv vänster och Palestinaälskare?

Skyttedal fick nobben av SD.
Citera
2024-01-19, 21:17
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Incel detected.

Sedan är det väl så i Saras fall precis som i Ann Coulters fall att negern/mulatten delar damernas högeråsikter.

Ann Coulter som är mer nationalistisk än Trump har en färgad man:
https://pagesix.com/wp-content/uploads/sites/3/2018/01/jimmie-walker.jpg?quality=75&strip=all

När det gäller svenska kvinnor är jag väl det på så vis att jag inte har något intresse av att bygga bågot med någon av dessa luder. Men det fins ju andra som vill och jag önskar dem lycka till oavsett de är negrer, babbar eller snnat.
Citera
2024-01-19, 21:17
Medlem
HomoDeuss avatar
Sara slängs ut, för hon har haft kontakter med SD. In kommer Alice, medlem sedan igår och kommer från M. 😂😂😁
Citera
2024-01-19, 21:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
När det gäller svenska kvinnor är jag väl det på så vis att jag inte har något intresse av att bygga bågot med någon av dessa luder. Men det fins ju andra som vill och jag önskar dem lycka till oavsett de är negrer, babbar eller snnat.

(FB) Vita nationalistiska män bör bilda familj med vita vänster-feministiska kvinnor
Citera
2024-01-19, 21:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-

Är du en sådan där SD-gubbe som gillar thaikvinnor? Ni skämmer ut oss riktiga nationalister.
Citera
2024-01-19, 21:24
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Sara slängs ut, för hon har haft kontakter med SD. In kommer Alice, medlem sedan igår och kommer från M. 😂😂😁
Men se det så här:
Du är ihop med Sara, men får veta att hon tagit kontakt med en annan man, S.D. och föreslagit en relation fast ni är ihop. Du slänger ut henne.
Du träffar Alice och ni blir omedelbart ihop. Hon har tidigare varit ihop med en annan man, M., vilket du accepterar.
Citera
2024-01-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus

Skulle gissat på att Ebba och Sara har bråkat och nu är bästisen Alice.
Citera
2024-01-19, 21:29
Medlem
idiamindadas avatar
Kaninkokerskan skall hålla sig borta.
Citera
2024-01-19, 21:31
Medlem
VetVemDuArs avatar
Go for it Sara! SD är allmänt känd som återvinningscentralen
Citera
2024-01-19, 21:37
Bannlyst
Sara är en katolikjävel som vill sitta i EU. Var ju precis som med Corazza som bytte från M till L bara för att få sitta i EU och hon är ju också katolikjävel.
Citera
2024-01-19, 22:04
Medlem
PaaloAaltos avatar
Maktkåt, precis som när hon lät Ingerö pulla henne på en fest för att komma upp sig. Är det Sara som dragit koks på kansliet hos SD-pågarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in