Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-03, 08:43
Medlem
Hampus är kränkt i senaste vloggen han tycker att vi är helt dum i huvudet här inne för att vi bryr oss om barnen men man kan väl inte vara helt 100 heller om man ska kolla på era vloggar 🙄 sen vill du inte att vi ska skriva om barnen så kan jag ge dig ett tips och det är att sluta att exponera barnen på era YouTube kanal speciellt när dom är ledsen och arg då kommer vi att sluta att kommentera barnen och eventuella diagnoser och hur du och Linda är som föräldrar te,x men så länge DU och L exponera barnen då kommer vi att fortsätta
Citera
2026-01-03, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Hampus är kränkt i senaste vloggen han tycker att vi är helt dum i huvudet här inne för att vi bryr oss om barnen men man kan väl inte vara helt 100 heller om man ska kolla på era vloggar 🙄 sen vill du inte att vi ska skriva om barnen så kan jag ge dig ett tips och det är att sluta att exponera barnen på era YouTube kanal speciellt när dom är ledsen och arg då kommer vi att sluta att kommentera barnen och eventuella diagnoser och hur du och Linda är som föräldrar te,x men så länge DU och L exponera barnen då kommer vi att fortsätta
Han har börjat att bli ifrågasatt om sitt uppträdande gentemot Erik och en del andra saker som kanske inte vi sett tidigare, det gillas inte. Kanske något har gått in eftersom det inte filmades på nyårsafton. Vi diskuterar bara det vi ser i vloggarna och ibland ser det tyvärr inte bra ut. Kan ju inte vara bra med detta ständiga flyttande och knappt veta var de ska vara nästa dag. Särskilt en liten kille i syskonskaran som skulle må bra av att slippa flytta runt det kan vi alla se. Det bästa vore om de slapp vara med i en endaste filmsnutt framöver utan får leva sitt liv utan publik men då blev hans inslag rätt meningslösa och det är han fullt införstådd med tyvärr. Hos Linda kommer det lösa sig för hon kommer knappt att umgås med barnen längre.
Citera
2026-01-03, 11:13
Medlem
farlings avatar
Citat:

Tja, han har ju inte fel?

Ni 5-6 personer som håller igång denna tråden skriver så otroligt mycket skit som ni inte har belägg för, och som faktiskt skulle klassas som förtal.
Ni bryr er inte ett skit om barnen, utan vill bara gotta er. Hade ni gjort det hade ni förstått att ni inte gör dem något gott alls genom att sitta här och spekulera kring diagnoser, om de träffar sina föräldrar, eller om deras mamma älskar dem.

Sannolikheten att barnen läser här, eller får höra det som skrivs på omvägar är ganska stor, och det är bra mycket värre än det Hampus filmar och lägger ut. Lindas videos kan jag inte uttala mig om för jag följer inte henne.
Citera
2026-01-03, 11:39
Medlem
HAHAHAH, helt underbart att Hampus läser här och beklagar sig över hur ungarna diskuteras.
Dessa avkommor har ju hängts ut på nätet så fort dom ramlat ur fittan på Linda.

Det har varit och förblir en freakshow som kan diskuteras, hånas samt kritiseras med gott samvete.
Det är väl ändå syftet med det hela att barnen eller vem fan som helst som kommer i deras skotteld ska visas upp för hela världen bara för visningar.

Bristen på självinsikt är ändå fascinerande i det här fallet.
Citera
2026-01-03, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Tja, han har ju inte fel?

Ni 5-6 personer som håller igång denna tråden skriver så otroligt mycket skit som ni inte har belägg för, och som faktiskt skulle klassas som förtal.
Ni bryr er inte ett skit om barnen, utan vill bara gotta er. Hade ni gjort det hade ni förstått att ni inte gör dem något gott alls genom att sitta här och spekulera kring diagnoser, om de träffar sina föräldrar, eller om deras mamma älskar dem.

Sannolikheten att barnen läser här, eller får höra det som skrivs på omvägar är ganska stor, och det är bra mycket värre än det Hampus filmar och lägger ut. Lindas videos kan jag inte uttala mig om för jag följer inte henne.

Då ska man INTE filma eller lägga ut bilder på barnen och lägga ut för allmän beskådning om man inte klarar av att folk har åsikter för åsikter kommer människor alltid ha även du har åsikter och Hampus och Linda
Citera
2026-01-03, 12:09
Medlem
farlings avatar
Citat:
Då ska man INTE filma eller lägga ut bilder på barnen och lägga ut för allmän beskådning om man inte klarar av att folk har åsikter för åsikter kommer människor alltid ha även du har åsikter och Hampus och Linda

Det är viss skillnad på att ha åsikter om föräldrarna, och att ha åsikter, spekulera samt skriva massa obefogad skit om barnen - som ni inte vet någonting om och som dessutom riskerar att komma till deras kännedom.
Citera
2026-01-03, 12:12
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Men det han vänder sig mot, som jag tycker är rimligt, är att en del användare diskuterar de små barnens eventuella diagnoser och spekulerar kring att ingen av föräldrarna adresserar dessa och ser till att de får stöd/vård. I övrigt hade han väl inga speciella invändningar mot det som skrivs i tråden.

Fullt rimligt, som sagt, Sen kan jag väl tycka att det är ganska lönlöst i allmänhet att i en video ta upp saker som skrivs på Flashback.
Citera
2026-01-03, 12:18
Medlem
Citat:
Det är viss skillnad på att ha åsikter om föräldrarna, och att ha åsikter, spekulera samt skriva massa obefogad skit om barnen - som ni inte vet någonting om och som dessutom riskerar att komma till deras kännedom.

HAHAHHA, ska vi påminna oss själva vem som faktiskt bidrar till att detta kommer till barnens kännedom: https://youtu.be/BYr85FjTmyc?t=345

HAMPUS SJÄLV FÖR I HELVETE
Citera
2026-01-03, 12:29
Medlem
Citat:

Det kan väl inte hamna på oss att det ska komma till barnens kännedom? Det är ju för helskotta föräldrarna som exponerar dom!
Citera
2026-01-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
HAHAHAH, helt underbart att Hampus läser här och beklagar sig över hur ungarna diskuteras.
Dessa avkommor har ju hängts ut på nätet så fort dom ramlat ur fittan på Linda.

Det har varit och förblir en freakshow som kan diskuteras, hånas samt kritiseras med gott samvete.
Det är väl ändå syftet med det hela att barnen eller vem fan som helst som kommer i deras skotteld ska visas upp för hela världen bara för visningar.

Bristen på självinsikt är ändå fascinerande i det här fallet.

Freakshow är det rätta ordet. Som bara blir värre och värre. Nu ska den stackars Niklas dra in i skiten också. Skämskudde varje gång…
Citera
2026-01-03, 12:43
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Det kan väl inte hamna på oss att det ska komma till barnens kännedom? Det är ju för helskotta föräldrarna som exponerar dom!

Så för att barnen exponeras i videos ger det er rätten att sitta och hitta på massa spekulativ skit om dem, som antagligen skadar dem mer än de faktum att de förekommer i videos?

Det är det som skrivs här som riskerar att komma till barnens kännedom - och det är ni som är ansvariga för det. Var och en är ansvarig för det den skriver.

Var det svårt att förstå det?
Citera
2026-01-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Freakshow är det rätta ordet. Som bara blir värre och värre. Nu ska den stackars Niklas dra in i skiten också. Skämskudde varje gång…

HAHHA! Måste lägga en timestamp här där Niklas är så obekväm att man nästan får hålla andan för det är så smärtsamt att se: https://youtu.be/BYr85FjTmyc?t=16

Det blir samtidigt så tydligt att Hampus själv njuter utav det hela på bekostnad utav någon annan.

Uppmanar tom Niklas att ha några "avslutande ord" där snubben nu sitter och kollar ner i marken med händerna i knäet.

Så extremt socialt smärtsamt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in