Citat:
Ursprungligen postat av
Jag-heter-Linnea
Hampus är kränkt i senaste vloggen han tycker att vi är helt dum i huvudet här inne för att vi bryr oss om barnen men man kan väl inte vara helt 100 heller om man ska kolla på era vloggar 🙄 sen vill du inte att vi ska skriva om barnen så kan jag ge dig ett tips och det är att sluta att exponera barnen på era YouTube kanal speciellt när dom är ledsen och arg då kommer vi att sluta att kommentera barnen och eventuella diagnoser och hur du och Linda är som föräldrar te,x men så länge DU och L exponera barnen då kommer vi att fortsätta
Tja, han har ju inte fel?
Ni 5-6 personer som håller igång denna tråden skriver så otroligt mycket skit som ni inte har belägg för, och som faktiskt skulle klassas som förtal.
Ni bryr er inte ett skit om barnen, utan vill bara gotta er. Hade ni gjort det hade ni förstått att ni inte gör dem något gott alls genom att sitta här och spekulera kring diagnoser, om de träffar sina föräldrar, eller om deras mamma älskar dem.
Sannolikheten att barnen läser här, eller får höra det som skrivs på omvägar är ganska stor, och det är bra mycket värre än det Hampus filmar och lägger ut. Lindas videos kan jag inte uttala mig om för jag följer inte henne.