2024-01-17, 14:06
Medlem
Tjena

Då var det dags att hoppas på tåget igen efter ett långt uppehåll!

Kör på naturligt sedan min senaste kur, och nu får det räcka. Upp på hästen igen

Denna gången blir det en mildare kur.

5 mg flytande LGD 4033 i 8 veckor, möjligtvis en upptrappning till 10 mg under resans gång. Får se hur kroppen reagerar.
Har Nolva hemma, beroende på mående så kanske jag knaprar 20 mg Nolva 20-30 dagar slutet/efter kur.

Mina stats idag:
85,5 kg
Cirka 8-9 % BF
Bänkpress 135 kg (Tappat lite, ajaj)
Benböj: 180 kg
Marklyft: 220 (Ökat rejält)

Planen är att köra en infaskur då det var ett tag sedan sist, vila i 6-8 veckor, och sen hoppas på 10 mg LGD samt 25 mg MK 677.

Tankarna går fortfarande åt testohållet. Men då jag tränar på ett Svensson gym, är man lite nojjig

Men framtiden får utvisa! Har som sagt tidigare vart väldigt nöjd med mina resultat på Sarms sedan tidigare, och har egentligen inget dåligt att säga. Vart lite supressed på de tidigare kurerna, en gång fick Nolva ge mig en spark i rumpan och de andra gångerna har jag löst det naturligt och återställt nivåerna inom 2-3 veckor.
Citera
2024-01-17, 14:12
Medlem
Kan även tillägga att jag är inne på dag 4.

Inga markanta effekter förutom placebo taggning-effekten

Lite mer ork på gymmet, men förmodligen placebo som sagt. Dag 7-8 brukar man känna de sköna trycket på gymmet. Det ser jag framemot
Citera
2024-01-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miniarnold1
Tjena

Då var det dags att hoppas på tåget igen efter ett långt uppehåll!

Kör på naturligt sedan min senaste kur, och nu får det räcka. Upp på hästen igen

Denna gången blir det en mildare kur.

5 mg flytande LGD 4033 i 8 veckor, möjligtvis en upptrappning till 10 mg under resans gång. Får se hur kroppen reagerar.
Har Nolva hemma, beroende på mående så kanske jag knaprar 20 mg Nolva 20-30 dagar slutet/efter kur.

Mina stats idag:
85,5 kg
Cirka 8-9 % BF
Bänkpress 135 kg (Tappat lite, ajaj)
Benböj: 180 kg
Marklyft: 220 (Ökat rejält)

Planen är att köra en infaskur då det var ett tag sedan sist, vila i 6-8 veckor, och sen hoppas på 10 mg LGD samt 25 mg MK 677.

Tankarna går fortfarande åt testohållet. Men då jag tränar på ett Svensson gym, är man lite nojjig

Men framtiden får utvisa! Har som sagt tidigare vart väldigt nöjd med mina resultat på Sarms sedan tidigare, och har egentligen inget dåligt att säga. Vart lite supressed på de tidigare kurerna, en gång fick Nolva ge mig en spark i rumpan och de andra gångerna har jag löst det naturligt och återställt nivåerna inom 2-3 veckor.
Tjena kompis,

Jag har alltid sagt att om du väljer att stänga ned din egen produktion så ska det vara värt det också. Att köra testo är det bästa alternativet för att bygga muskler på det säkraste sättet som går, du kan köra milt men även hårt.

Men, jag har faktiskt noll koll på sarms. Om du kan bygga muskler på det så självklart ska du göra det också. Ska bli kul att följa!
Citera
2024-01-22, 12:26
Medlem
Dag 8.

Kört 5 mg som sagt i 8 dagar nu, känner lite mer pump än vanligtvis, men inget annat egentligen. Självklart är ju taggningnivån högre, förmodligen pga. placebo.

Kommer att köra totalt 2 veckor med 5 mg, och sedan trappa upp till 10 mg känner jag nu.

Vikten är 2 kg upp, 87,5 kg. LGD binder ju vatten
Citera
2024-03-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miniarnold1
Dag 8.

Kört 5 mg som sagt i 8 dagar nu, känner lite mer pump än vanligtvis, men inget annat egentligen. Självklart är ju taggningnivån högre, förmodligen pga. placebo.

Kommer att köra totalt 2 veckor med 5 mg, och sedan trappa upp till 10 mg känner jag nu.

Vikten är 2 kg upp, 87,5 kg. LGD binder ju vatten

Intressant. Hur länge körde du? Nöjd i efterhand?
Överväger själv ett par kortare cykler med detta i låg dos, samt ett par korta med Ostarine för att läka en del skador.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in