Citat:
Ursprungligen postat av
E-Mac.
Hur menar du nu? Jag har inte sagt att intresset är vare sig enormt eller inte.
Däremot har jag sagt att Taylor Swift inte betyder något för mig, och jag förstår inte varför hennes åsikt har sådan stor betydelse i politiken, hon är väl ingen politiker eller expert? Då så, fråga dig själv istället vad du tycker kring politik.
Taylor är expert på att vara en kvinna, då hon är en kvinna.
Och det är Taylors hjärtefråga är min misstanke och med tanke på vad hon sagt innan.
Och vad jag tycker om att man attackerar kvinnor politiskt, vad tror du man ska tycka om det?
Att det är bra det görs?
Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
https://x.com/CBSNews/status/1834354779549467087
Swift effect is rolling efter 9,000-10,000 per timme som registrerar sig för rösta!
Vi kommer ha en komik här sen, då vi har ett klientel här som inbillar sig att alla dessa som registrerar sig alla röstar på Kamala.
Det kan jag lova dig vi kommer få höra senare, och SPECIELLT om donalds vinner.
Men där kommer de bara berätta att de inte fattade vad detta var från början, vilket jag kommer påminna dom om ofta om så sker
Det är rätt intressant att man fått den reaktionen innan och när FOX och andra skräpmedia som inte bryr sig om saklighet och fakta, och att de går ballistiskt över att hon uppmanar att folk ska registrera sig och så fattar dom inte att även republikansk icke registrerad känner sig manade att registrera sig.