2024-01-06, 19:45
Medlem
Detta dök upp i flödet på youtube. Är det verkligen sant att Abraham Lincoln var queer? Inte hört det förut, men det kanske stämmer. Har läst lite om Lincoln då historia är intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=T41vxu4L_bM
Senast redigerad av Opriviligierad 2024-01-06 kl. 19:50.
Citera
2024-01-06, 19:55
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
Detta dök upp i flödet på youtube. Är det verkligen sant att Abraham Lincoln var queer? Inte hört det förut, men det kanske stämmer. Har läst lite om Lincoln då historia är intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=T41vxu4L_bM

Nej han var väll bög, hade om jag inte missminner mig en "live-in-assistent" när han bode i vitahuset. Och brorsdotter fick axla rollen som first lady
Citera
2024-01-06, 20:08
Medlem
Patetiskt att dra någons namn i smutsen genom att kalla denne för fikus 150+ år efter sin död.
Citera
2024-01-06, 20:08
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Nej han var väll bög, hade om jag inte missminner mig en "live-in-assistent" när han bode i vitahuset. Och brorsdotter fick axla rollen som first lady

Förväxlade honom med James Buchanan, men båda verkar ju vara med gay än straight
Citera
2024-01-06, 20:13
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Patetiskt att dra någons namn i smutsen genom att kalla denne för fikus 150+ år efter sin död.

Lincoln delades säng med sin polare i FYRA år, och det även efter att de båda kommit på grön kvist. De brevväxling senare med varandra om huruvida de skulle kunna komma att prestera sexuellt med sina framtida fruar
Citera
2024-01-06, 20:33
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Jag kan göra en video som hävdar motsatsen eller att han var transsexuell. Men som Tage Danielsson hade sagt "Sådana frågor får vi aldrig veta svaret på"
Citera
2024-01-06, 20:57
Medlem
DeValeras avatar
Han verkar vara en rätt stor gayikon vilket framkommer av den här musikvideon.

https://www.youtube.com/watch?v=-XNFokmDKrE
Citera
2024-01-06, 21:01
Medlem
Haha, ville mest se reaktionerna på videon. Discovery plus dessutom. Känns tveksamt "vetenskapligt".
Citera
2024-01-06, 22:00
Bannlyst
Nej, jag var där och har aldrig sett han suga kuk eller stropps runt i stringtrosor

Är inte detta ännu ett patetiskt försök att normalisera hbtq+ beteende, antagligen är det påhitt, och det är lustigt hur alla positiva historiska personer ska beblandas med bögerier, det är knappast man hör att hitler var transa
Citera
2024-01-06, 23:59
Medlem
Haha alltså i videon kommer de ju med alla samma gamla vanliga floskler om att allt är sociala konstruktioner. Det skulle kunna vara den oavsiktligt mest parodiska videon online. Hade jag varit "queer" hade jag känt mig förolämpad. Kan vara svårt att hitta en mer woke video på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in