2024-01-09, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Tror gör man i kyrkan. Du är helt ute o cyklar. Runka tillsammans med polare?! Är du 12 år kan jag förstå men vuxna människor? Jesus vad sjukt!

Ts är 35 år!
Ts det är en stor risk att du blir av med din vän.
Troligtvis 0% chans att jag skulle vilja umgås med någon kompis som vill runka ihop
Citera
2024-01-09, 15:16
Avslutad
Citat:
Tror gör man i kyrkan. Du är helt ute o cyklar. Runka tillsammans med polare?! Är du 12 år kan jag förstå men vuxna människor? Jesus vad sjukt!

Vuxna har också behov att fantisera lite 😏
Citera
2024-01-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smarree88
Vuxna har också behov att fantisera lite 😏

Som straight vad är så sexigt med att fantisera om att en man sitter runkandes bredvid?
Citera
2024-01-09, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumpbabian
Tjena!

Som rubriken berättar vill jag/ har jag en fantasi om att runka tillsammans med en gammal vän. Jag vet inte vad han kommer att säga om jag skulle berätta. Hur skulle ni lägga fram det?
Är det inte bättre att börja med någon du inte känner? åk till en nudiststrand och leta rätt på herravdelningen, där kan du få både sällskap och hjälp
Citera
2024-01-09, 16:56
Avstängd
Onan-erarens avatar
Citat:

Jaja, jag bryr mig verkligen. NOT.
Citera
2024-01-09, 23:32
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumpbabian
Tjena!

Som rubriken berättar vill jag/ har jag en fantasi om att runka tillsammans med en gammal vän. Jag vet inte vad han kommer att säga om jag skulle berätta. Hur skulle ni lägga fram det?
Din kompis har han vissat tecken på att vara lite bisexuell?
All form av sex är okej så länge det inte finns inslag av tvång.
Så om du föreslår din vän att du kommer att kunna ge honom en orgasm utan dess like, tjejer som tar den i munnen så dåligt så du får runka av den till sperma kan du glömma.
Vi som gammla vänner du kan lita på mig, låt mig visa dig vad jag kan göra för dig.
Frågan är bara om vi är bara vänner sedan, eller om du kommer vilja ha ut mer av sexet än vänskapen?
Citera
2024-01-10, 19:20
Medlem
bo-jerrys avatar
Är det kanske att det är just en fantasi som gör det sexigt?
Citera
2026-03-29, 08:31
Medlem
Sirmesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Är det kanske att det är just en fantasi som gör det sexigt?
Lite så jag ser det, själv är jag rädd att förstöra en vänskap men samtidigt är vi båda på samma plan och det finns ingen attraktion på det sättet utan vi mest bara är fascinerande av fina kukar. Det har legat i luften när vi snackar sex att det inte vore fel att runka framför varandra och att det inte vore märkvärdigt..vet att det är en gammal tråd men TS får gärna pma och snacka lite om vad som hände och ge lite råd till mig
Citera
2026-03-29, 10:25
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmess
Lite så jag ser det, själv är jag rädd att förstöra en vänskap men samtidigt är vi båda på samma plan och det finns ingen attraktion på det sättet utan vi mest bara är fascinerande av fina kukar. Det har legat i luften när vi snackar sex att det inte vore fel att runka framför varandra och att det inte vore märkvärdigt..vet att det är en gammal tråd men TS får gärna pma och snacka lite om vad som hände och ge lite råd till mig

Man kan ju testa
Citera
2026-03-29, 14:19
Medlem
Incendios avatar
Kan du inte bara komma ut ur garderoben direkt? Det är betydligt mindre dramatiskt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in