2024-01-01, 22:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu känner ju iofs inte jag några troende människor, men eftersom jag gillar mörka kvinnor och inbillar mig att t.ex. italienskor/fransyskor/latinas är katoliker så får jag nog säga att katoliker är sexigare.

Fransyskor är inte så mörka.
Citera
2024-01-02, 11:20
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Ja, vi dödsknarkarnazister på Flashback har ibland oanade djup!

Hehe, självklart har ni det!
Men för att svara på frågan, så är självklart katoliker sexigare än protestanter. TS lyfte några bra historiska exempel som Don Juan och Casanova. Som ett exempel i modern tid kan t.ex. Michael Knowles nämnas, han ser ju bra ut, vettig och har en egen podcast (han är gift). Sen fanns det ju genom historien en massa helgon och martyrer som var riktigt alfa, både män och kvinnor. Helighet är sexigt
Citera
2024-01-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Fransyskor är inte så mörka.

Tycker de ser rätt så mörka ut.

https://static.standard.co.uk/2022/06/28/10/newFile-10.jpg
Citera
2025-03-13, 00:08
Medlem
Det finns alldeles för många pedofila katolska präster för att säga att religion är sexigt. Och perversa nunnor som trakasserat och torterat barn genom åren. Idag vet vi att offren för denna "sexiga" religion är många hundratusentals, och från hela världen.

Visst, det finns den sexiga katolska damen, men det är förmodligen inte på grund av religion, för den är bäst på perversioner och dubbelmoral.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in