2023-12-22, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ButtButter
Jag gissar på en PR stunt från den dekadenta judens sida. All publicity is good publicity in Hollywood.
Exakt, och som vanligt köper pöbeln tramset, lär klättra som mest lästa tråden här på fb.
Citera
2023-12-22, 08:47
Medlem
MittMalmoes avatar
13 år sedan?
Behöver kvinnor en ledsagare?

Jag föreslår att lagen ändras så att de kvinnor som anklagar män för våldtäkt och det bevisas att de ljugit borde åka på maximalt antal år mannen hade fått om han var skyldig.

Straffet för förtal och felaktig anklagelse måste skärpas
Citera
2023-12-22, 08:55
Medlem
DontWantWars avatar
Jag känner doften av:

En bitter hora som blev pumpad och dumpad för längesedan (i värsta fall blev hon ”playad”) och vill nu givetvis försöka få en del av smeten från ett f.d knull/partner.

Den enda kvinnan som lyckats bli en miljardär från grunden, är Oprah alla andra har blivit svinrika genom skilsmässor eller arv. Är fortfarande förbluffad över hur många framgångsrika män som är så oförsiktiga vilka de umgås med, inte minst stoppar in kuken i.

Hon och liknande kvinnor kanske fick ännu mer inspiration av att Jonathan Majors nyligen blev dömd?
Senast redigerad av DontWantWar 2023-12-22 kl. 08:58.
Citera
2023-12-22, 09:06
Moderator
Carlboms avatar
Hon kommer inte komma någon vart med det här. Har hon väntat 13 år och dessutom inte ens sagt något 2017 när #metoo briserade så kan hon lägga ner det här nu. Hade hon klivit fram 2017 när paniken var som värst hade hon nog haft en chans, men det tåget har gått för länge sen.
Citera
2023-12-22, 09:15
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Pitch black (2000) är la den enda rullen han är någorlunda bra i.
I övrigt håller jag med..
Vadå han är likadan i alla filmer. Det handlar i så fall om att Pitch Black omfamnade Vin Diesel då.

Ja den filmen var bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Självklart säger han att han är oskyldig, så säger alla som blir utpekade, Fredrik Virtanen m.fl.
Du hade dock brutit mönstret för att vara annorlunda och erkänt ett brott du inte begått. Stor applåd.
Senast redigerad av BuckshotBill 2023-12-22 kl. 09:18.
Citera
2023-12-22, 09:34
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Hon kommer inte komma någon vart med det här. Har hon väntat 13 år och dessutom inte ens sagt något 2017 när #metoo briserade så kan hon lägga ner det här nu. Hade hon klivit fram 2017 när paniken var som värst hade hon nog haft en chans, men det tåget har gått för länge sen.

Vem är hon? Nån på FB borde väl känna igen henne från skolan.

Jag tror dock aldrig att hon vinner eftersom Vin Diesel är skinkryttare och lär bli tvungen att gå ut med det nu också.
Citera
2023-12-22, 09:37
Medlem
Jag tror inte hon hittar på det.

Vi får se om det dyker upp fler berättelser. Det lär inte ha varit en engångsföreteelse om det är sant.
Citera
2023-12-22, 09:43
Medlem
Kämpendahls avatar
Ännu en amerikansk kändis med mycket pengar som blivit stämd för något som ska ha hänt för tiotals år sedan som inte går att bevisa. Tyvärr fungerar det i USA, man kan stämma någon på stora skadestånd utan att det behövs bevis. Bara en trovärdig berättelse.
Citera
2023-12-22, 10:05
Medlem
TonaldRumps avatar
Finns väl ett klipp sen en tid tillbaka som cirkulerar på en väldigt creepy Vin Diesel... Så förvånar mig inte.
Han sitter och tjatar på någon journalist som intervjuar henne att hon är snygg osv. Väldigt påstridig och creepy feeling runt det.
Citera
2023-12-22, 10:37
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Vadå han är likadan i alla filmer. Det handlar i så fall om att Pitch Black omfamnade Vin Diesel då.

Ja den filmen var bra.

Jo, så är det nog..
Citera
2023-12-22, 10:40
Medlem
Barentss avatar
Hade varit värre för honom om han utpekats 2019. Eftersom fallet är långt innan dess så resonerar jag att det inte kan vara särskilt relevant, för annars hade det kommit fram under metoo-eran.
Citera
2023-12-22, 11:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Ska klubbas igenom nån lag såg jag någonstans att vissa sexualbrott måste rapporteras till polisen inom en viss tid innan de preskriberas som detta fallet bär "offret" dyker upp helt plötsligt från ingenstans . Tommy Lee från Mötley Crue vart ju även han indragen i nån soppa härom dagen . Vill nog påstå att det är helt rätt att man inte kan komma årtionden senare och anmäla någon . Svårt med bevisningen kan man tycka

I vilket land ska denna lag klubbas igenom? Borde i så fall gälla ALLA brott. Konstigt om just sexualbrott måste anmälas inom en viss tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in