2023-12-20, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spx700
Ännu ett tecken att hålla sig borta. Lär ni er aldrig?
Påminner om vad IOGT säger om alkohol.
Citera
2023-12-20, 21:20
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Ska man tro att dom likt Youtube också kommer hota med att stänga av dom som har adblock på?

Men som sagt, i Brave funkar det som vanligt...
Citera
2023-12-20, 21:31
Medlem
Fick upp detta
Det är inte du, det är jag!
Något har gått fel hos oss. Vi jobbar nu hårt för att åtgärda det så snabbt vi kan. Prova med att besöka sidan igen lite senare.
Citera
2023-12-20, 21:33
Medlem
Var tvungen att gå in och kolla. Haha.. vilket haveri.. de allra flesta som surfar in på sidan gör det nog för snabb koll och scrollar snabbt igenom rubrikerna..

Nu blir ju sidan helt obrukbar för alla dessa.

Är väl mycket tveksamt att varenda jävel ska vilja logga in på aftonbladet...

Mycket desperat drag och sidan blir mindre relevant för varje dag som går.

Ingen slump att man lägger ned söndagsutgåvan av aftonbladet om några månader. Rejäl kris!
Citera
2023-12-20, 21:47
Moderator
Carlboms avatar
Tycker det funkar utmärkt att scrolla rubrikerna även om den där rutan är där. Jag hoppas de inför krav på inlogg för att kunna läsa nåt öht. Det vore dödsstöten på riktigt.
Citera
2023-12-20, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Vad är det för idiot som kommit på denna förändring? Nu måste man alltså logga in antingen som betalande eller gratis, annars täcks halva sidan av en inloggningsrekommendation. Det löjliga är att dom påstår att det är för att förbättra för läsaren vilket är bullshit eftersom redan idag används cookies för att underlätta för företaget att anpassa reklam för läsaren. Borde egentligen tacka för detta nu blir det definitivt slutläst på Aftonbladets hemsida
Det är ju för att du ska få "plus" gratis i två månader. När perioden är slut räknar de med att du blivit så van vid det, att du börjar betala för skiten . . . . .
Citera
2023-12-20, 21:49
Medlem
Det måste väl ändå vara ett misstag, eller så är det ett grovt feltänk av strategerna på AB. När dom ser hur besöksantalet rasar blir det troligen åtgärdat. Det är i alla fall min tro.
Citera
2023-12-20, 22:00
Medlem
Kämpendahls avatar
Det gick bra att blockera elementet med Adblock plus. Men fullständigt idiotiskt av Aftonbladet att det inte går att stänga ned skiten.
Citera
2023-12-20, 22:05
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Riktigt svagbegåvat. Jag kommer aldrig besöka Aftonhoran igen om detta är något bestående. Jävla kroknäsor.

Det går ju inte komma ifrån det motsägelsefulla i att så många av "aftonhorans" belackare verkar besöka sajten förvånansvärt ofta.
Det är lite som frisören Valfrid Lindeman sa om porrtidningar; "De är fruktansvärda! Jag ska läsa sönder dem alllihop!"
Citera
2023-12-20, 22:05
Medlem
HAARPs avatar
AdBlock fungerade bra för att bli av med inloggnings-rekommendationen som täckte halva sidan.
Citera
2023-12-20, 22:20
Medlem
awoke11s avatar
Märkte det också, orka läsa det där skiten mer då
Citera
2023-12-20, 22:28
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tänker exakt samma sak, tänker inte regga mig än hur jävla gratis de är. Jag går över till SVT istället för nyheter och sen hit för att läsa vad som egentligen skett.

Så gör jag sedan flera år tillbaka, fast i omvänd ordning.

Säga vad man vill om SVT, men de är bäst på gratis svenska nyheter.

... efter Flashbacks Aktuella ämnen såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in