2024-04-10, 11:24
Medlem
DoMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Fast det gick ju bra att ta bort den med uBlock Origin och element picker.
Jag visste inte att det ens var en funktion, tack för tipset! Det funkade direkt!
Citera
2024-04-10, 14:57
Medlem
Ja det är märkligt att de aktiverar den här funktionaliteten lite då och då. Idag var vi där igen. Kanske är det testballonger(?)

Det lär knappast få fler att vilja surfa in på Aftonbladet
Citera
2024-04-10, 15:11
Medlem
Hannitys avatar
Vem vill åsiktsregistrera sig hos Aftonbladet och Expressen? Era IP och e-mail adresser kommer samköras mot alla hackade databaser de har, sen står Aschberg och co utanför dörren och vill ha svar på varför ni skrev något sexistiskt/rasistiskt på FB för 15 år sedan.

Bara en liten varning...
Citera
2024-04-10, 16:04
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Nu är de där igen med sin inloggning.
Bye bye!!

/VV

Exakt. Jag slutade läsa Expressen när de började tramsa och ska Aftonhoran börja med detta igen är det lika bra att ta bort det bokmärket också. Jävla kroknäsor.
Citera
2024-04-10, 18:36
Medlem
Slutade direkt surfa på AB.
Måste vara ett idiotiskt förslag, är det någon som inbillar sig att det kommer vara gratis i framtiden även om man skapar ett konto?
Kanske någon månad sen vill dom ha betalt.
Dessutom säljer du ditt liv gratis till Schibsted.
Det måste skrämma bort många gånger fler läsare än dom som skapar ett konto och loggar in.
Det genererar färre klick och mindre reklampengar.
Expressen kommer ju öka rejält efter detta.

Personlig information som du delar med dig av

När du skapar ett Schibsted-konto delar du med dig av detaljer om dig själv. Exempelvis födelsedatum, adress och telefonnummer. Några av detaljerna är saker vi behöver veta för att kunna skapa ett konto medan viss information väljer du om du vill dela med dig av eller inte.

Om du inte har ett Schibsted-konto ger ditt surfbeteende oss ledtrådar kring de segment du kan passa in i.

Din surfaktivitet
När du är inne på våra webbplatser och klickar på saker som du tycker är intressanta skapar du en aktivitetshistorik.

Vilken typ av enhet du använder
När vi vet om du använder en mobil, surfplatta eller en dator för att titta på våra webbplatser kan vi ge dig den bästa upplevelsen för den enheten.

Vilken ort eller stad du befinner dig i
Om vi vet vilken ort eller stad du befinner dig i kan vi ge dig erbjudanden och innehåll som är relaterade till företag och evenemang i närheten av dig.

Senast redigerad av Greta.El.HAMAS 2024-04-10 kl. 18:39.
Citera
2024-04-10, 19:14
Medlem
Glödskals avatar
Hjälp Aftonbladet med att kartlägga dina intressen genom att logga in. Efter ett tag kommer de veta exakt vilka politiska frågor som intresserar dig och vilka andra intressen du har.

Vi får se ifall det börjar läka information från AB om mer eller mindre kända svenskars intressen typ: "Björn Söder har ett konto på AB och han läser alla artiklar om Taylor Swift och homosexuella män"
Citera
2024-04-11, 07:31
Medlem
ormbitens avatar
Har en vän som inte har läst tidningar varken på nätet eller i pappersform dom senaste 20-25 åren. Han menar på att han mår mycket bättre så av att slippa ta del av det.
Kanske borde alla göra det.

Själv läser jag bara rubrikerna på Aftonbladet och liknande sajter. Det är väl mest bara för att se om det har hänt något allvarligt i mitt närområde.
90 procent av det som skrivs är ointressant läsning för min del.
Jag har aldrig loggat in och kommer aldrig någonsin att göra det så länge jag lever.
Citera
2024-04-11, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannity
Vem vill åsiktsregistrera sig hos Aftonbladet och Expressen? Era IP och e-mail adresser kommer samköras mot alla hackade databaser de har, sen står Aschberg och co utanför dörren och vill ha svar på varför ni skrev något sexistiskt/rasistiskt på FB för 15 år sedan.

Bara en liten varning...
Vet inte hur gammal Aschberg är men jag har svårt att tro att han är vid liv om 15 år.
Citera
2024-04-11, 09:00
Medlem
Separatistens avatar
Vem besöker ens dessa websidor annat än undantagsvis?
Citera
2024-04-11, 09:16
Medlem
Dinks avatar
Otroligt idiotiskt bara bojkotta helt..
Det måste svida i kassan för att göra dessa desperata försök att få in pengar.
Innehållet under de senaste åren är ju trams får mer ut av min lokala tidning än aftonbladet vrida äckliga artiklar.
Citera
2024-04-11, 16:48
Medlem
Studsbolls avatar
Nu verkar kroknäsorna gett upp detta ännu en gång; inloggningskravet har försvunnit igen?
Citera
2024-04-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nu verkar kroknäsorna gett upp detta ännu en gång; inloggningskravet har försvunnit igen?
Antar att dom ser hur besöken på deras sida rasar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in