2023-12-21, 21:25
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Antar att det kom i efterhand, att det handlade om ukrainare. Det var förmodligen därför som media rapporterade om det.
Ja. Redan från början rapporterade media om att det var ukrainare så det var närmast skrattretande att se alla FB:s kända faktaförnekare blanda in muslimer.
Citera
2023-12-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ja. Redan från början rapporterade media om att det var ukrainare så det var närmast skrattretande att se alla FB:s kända faktaförnekare blanda in muslimer.
Haha, jaså de gjorde det?
Citera
2023-12-21, 21:49
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Haha, jaså de gjorde det?
Ja.

Redan i TS-länken står det att det handlade om ett 20-tal ukrainare.
Varsågod och läs!
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/20-tal-personer-vagrade-betala-for-tagresa-i-halmstad/

Att faktaförnekare har lite svårt att läsa sådana saker är ju bara väldigt märkligt....
Citera
2023-12-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ja.

Varsågod och läs!
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/20-tal-personer-vagrade-betala-for-tagresa-i-halmstad/

Att faktaförnekare har lite svårt att läsa sådana saker är ju bara väldigt märkligt....

Fast dessa kan expressen uppdatera i efterhand, så att ändå länken förblir ensamma. Det har jag själv varit med om.
Så många människor bör ju faktiskt inte ha missat det.
Citera
2023-12-21, 21:53
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Fast dessa kan expressen uppdatera i efterhand, så att ändå länken förblir ensamma. Det har jag själv varit med om.
Så många människor bör ju faktiskt inte ha missat det.
Jag såg den så försök inget....
Det står dessutom att den senaste uppdateringen var den 18 december kl 13:16 och det kommer du inte runt.....
Citera
2023-12-21, 21:56
Medlem
Citat:
Jag såg den så försök inget....
Det står dessutom att den senaste uppdateringen var den 18 december kl 13:16 och det kommer du inte runt.....
Hmm, ja jag försvarar inte mig själv. Jag är inte en av dem som kräkte ur mig både det ena och det andra
Citera
2023-12-21, 22:05
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Hmm, ja jag försvarar inte mig själv. Jag är inte en av dem som kräkte ur mig både det ena och det andra
I den här tråden var det ganska tydligt att se vilka som jobbar på Jimmies drömfabrik.
Citera
2023-12-21, 22:12
Medlem
Citat:
I den här tråden var det ganska tydligt att se vilka som jobbar på Jimmies drömfabrik.
Ja, man ska vara försiktig med att dra slutsatser baserat på erfarenhet. De blir lätt förhastade.
Citera
2023-12-30, 19:19
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:

Mongo! Det lär 100% vara zigenare. De räknas ju som ukrainare och allt annat beroende på vilket pass de kör med.
Citera
2023-12-30, 20:02
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markus.Stahlinder
Mongo! Det lär 100% vara zigenare. De räknas ju som ukrainare och allt annat beroende på vilket pass de kör med.
Stackars dig som aldrig känt en romsk kvinna sluta sina läppar kring ditt könsorgan då.....
På vilket sätt spelar detta roll?
Zigenare är ju mer eller mindre diskriminerade var de än bor.
Inte konstigt att de flyr.
Citera
2023-12-31, 01:07
Medlem
Citat:

Inte mycket pekar på att det rör sig om muslimer. Däremot finns enligt DO upp till 400.000 romer i Ukraina. Min personliga gissning skulle vara just romer, jag har svårt se 20-talet Ukrainare bete sig enligt vad som påstås i trådstarten. Men jag kan förstås ha fel. Kanske har det kommit fram mer information vid det här laget?

Citat:
Stackars dig som aldrig känt en romsk kvinna sluta sina läppar kring ditt könsorgan då.....

Det där kan du behandla i (FB) Parafila störningar eller (FB) Mondo, gore och bizarre. Vänligen bespara oss andra från dina bisarra fantasier.

Citat:
Zigenare är ju mer eller mindre diskriminerade var de än bor.
Inte konstigt att de flyr.
Det finns inget land i världen som behandlar romer bättre än Sverige oavsett hur de behandlar Sverige och svenskar. Det regnar skattepengar till socialbidrag, bostadsbidrag, diskrimineringsersättningar och allehanda kommunala och statliga projekt riktat till just romer.

Varje barn i Sverige har alla möjligheter i världen att utvecklas och bli framgångsrikt om man väljer att ta möjligheten och föräldrarna inte sätter stopp. Det gäller även romska barn.
Citera
2023-12-31, 08:51
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010

Det finns inget land i världen som behandlar romer bättre än Sverige oavsett hur de behandlar Sverige och svenskar. Det regnar skattepengar till socialbidrag, bostadsbidrag, diskrimineringsersättningar och allehanda kommunala och statliga projekt riktat till just romer.

Varje barn i Sverige har alla möjligheter i världen att utvecklas och bli framgångsrikt om man väljer att ta möjligheten och föräldrarna inte sätter stopp. Det gäller även romska barn.
Verkar det på historien som om de flyr från Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in