Citat:
Ursprungligen postat av
53....so what
THIS is the fact!
Framtiden... kommer som vi vet aldrig att bli som vi tänkt för våra barn och deras barn.
Om hundra år existerar inte den värd som som vi skapat, eller rättare sagt våra förfäder skapat.
Hade dom vetat skulle dom nog slagit ihjäl oss direkt.
Men jag skyller på kommunisterna, detta jävla pack.
Jag är mer självkritisk. Jag har länge gott och inbillat mig att vi har vuxna ansvarstagande människor som tar ansvar för Sverige och vår framtid.
Det samma gäller förmodligen dig, dina granne dina vänner och kollegor. Det är vi som har varit naiva när vi litade på politiker som egentligen inte vill oss väl. De använder Sverige som en språngbräda de kan trycka ner för att ge fart åt sina internationella karriärer.
Alla kan nog nämna en 3-4 exempel på sådana politiker direkt.
Det som kan rädda Sverige är att förbjuda alla politiker som har varit verksamma de senaste 20 åren från att fortsätta sina politiska uppdrag. Ett tiotal domar för folkrättsbrott med långa fängelsestraff.
Svenska folket måste ta tillbaka Sverige från den ondskefulla globalistkabalen som just nu leder oss mot en misär Sverige aldrig tidigare skådat. Tänk er svälten på 1800 talet fast nu med 2 miljoner arga blattar med i ekvationen.
Tack och adjö för Svea om inte ni, vi och DU gör något NU!