2024-10-11, 02:08
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Jag förstår vad du menar men för min del aå känner jag inte igen ifk, längre det är inte samma ifk aom det var för flera år sedan i min ungdom när man kunde vara stolt blåvitt supporter. Nu skäms jag över blåvitt och äcklas av hur dåliga dom har blivit. Efter flers års besvikelse så tröttnar man tillslut. Jag skulle förstå 2-3 år. Men över 15 år?
Du behöver inte dräggla över Häcken, vi har för mån fd blowit..
Citera
2024-10-11, 02:10
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Tog nog på psyket till sist att spela bra men inte kunna göra mål. Dessutom domslut emot sig. Försökte värva offensivt men de levde inte riktigt upp till förväntningarna. I försvaret försvann Douglas då blev det osäkrare där. Mot GAIS tex var väl två mål rena markeringsmissar. Hoppas Kalle blir kvar som tränare,likaså stommen i laget. Då kan de vara med i toppen i SE.
Kalle kommer göra underverk i Häcken, var inte orolig.
Citera
2024-10-11, 02:14
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Viss skillnad va? Häcken har/hade inget att spela för och då var vi fortfarande flera steg under er hybris. Era nivåer hade fan fått Oedipus generad.
Inget att spela för? Bevisa att aparkade tränaren hade fel, akuta före gais ?
Citera
2024-10-11, 07:10
Medlem
cokehyenas avatar
Djurgår'n tillbaka i vinnarspåret!

Klass ändå!
Citera
2024-10-11, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Kalle kommer göra underverk i Häcken, var inte orolig.
Det kan han säkert. Men jag vill han ska göra underverk i VSK. Ryktas att han har många anbud. Även utomlands. Bla USA. Har ju kontrakt över nästa år. Men det bryts nog. Blir väl lite slantar i alla fall.
Citera
2024-10-11, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Med andra ord en medgångare.
Vet inte om han ens är en medgångare. För mig är det en som håller på ett lag men bara går när det går bra. Den här byter lag. Det är faktiskt helt obegripligt. Det går liksom inte att ändra sin känslor för ett lag.
Citera
2024-10-11, 07:31
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Har du blivit bajare eller har du förlorat ett vad? Wtf...
Förlorare ett vad med Valvanto om att jag inte trodde Bajen skulle bli topp-6.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Djurgår'n tillbaka i vinnarspåret!

Klass ändå!
Starkt ändå att slå erkänt svåra Järfälla! Kul för Priske att visa att han håller mot div.2 motstånd också!
Citera
2024-10-11, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Spare some change?

Getingarna och övriga Häcken-grupper har nu gått ut med en skrivelse emot Martin Ericssons önskan att diskutera 51%-regeln. Bra!

https://www.getingarna.net/2024/10/10/51-procentsregeln-handlar-om-mycket-mer-an-resultat/

Mycket bra skrivet! Dessutom kommer ändå aldrig Sverige få de stora pengarna.
Även som GAISare vill jag inte se något 51% snack i någon Svensk klubb - det är AFC / Östersund/Dalkurd fasoner.
Citera
2024-10-11, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Vet inte om han ens är en medgångare. För mig är det en som håller på ett lag men bara går när det går bra. Den här byter lag. Det är faktiskt helt obegripligt. Det går liksom inte att ändra sin känslor för ett lag.

Att byta lag är svårare än att skilja sig. Att engagemanget varierar över en livstid är naturligt. Själv börjar jag som gammal (nåja 57) bli mer bekväm av mig. Det är väl naturligt kanske men jag blir lika glad/ledsen över framgångar. Man tar det lilla, en serieseger och avancemang till AS har ju för mig samma glädje som ett SM-guld för ett Malmöfan. Man hittar sina höjdpunkter i misären i andra och tredjenivån.

Hoppas få uppleva en titel under min livstid, ett cupguld känns i alla fall inte omöjligt, om än inte kanske inte så troligt. Men för lag som Sirius, Mjällby och oss är det ju vad man får sikta på.
Är ju inte osannolikt att fansen till något av våra lag får jubla de kommande tio åren över en cuptitel.
Citera
2024-10-11, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
Att byta lag är svårare än att skilja sig. Att engagemanget varierar över en livstid är naturligt. Själv börjar jag som gammal (nåja 57) bli mer bekväm av mig. Det är väl naturligt kanske men jag blir lika glad/ledsen över framgångar. Man tar det lilla, en serieseger och avancemang till AS har ju för mig samma glädje som ett SM-guld för ett Malmöfan. Man hittar sina höjdpunkter i misären i andra och tredjenivån.

Hoppas få uppleva en titel under min livstid, ett cupguld känns i alla fall inte omöjligt, om än inte kanske inte så troligt. Men för lag som Sirius, Mjällby och oss är det ju vad man får sikta på.
Är ju inte osannolikt att fansen till något av våra lag får jubla de kommande tio åren över en cuptitel.
Så är det. Man kan inte svika sin klubb. Du är GAIS förstår jag. Också en klubb som varit i ettan och kämpat. Men i år har ni gjort det bra. Är också helt enig om 51%-regeln.
Citera
2024-10-11, 09:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Inget att spela för? Bevisa att aparkade tränaren hade fel, akuta före gais ?
Du kan alltid hitta något att spela för, men det är knappast som så att ni slåss om europaplatsen eller riskerar att åka ut. Om det fanns ett tillfälle att känna sig självsäker mot Häcken var det denna matchen. Vad vraken håller på med nu är heeeelt ojämförbart.
Citera
2024-10-11, 09:29
Medlem
ruckaalis avatar
Robin Frej förlänger med GAIS. Kanske rätt okänd men satan vad bra han var i våras som mittback tillsammans med Norèn. Sedan åkte han på hjärnskakning tror det var mot Sirius borta och inte riktigt kommit tillbaka sedan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in