2024-09-18, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Du länkar till en Demonstration, snacka inte dum Einstein...
En demonstration som inträffade på en festival
Citera
2024-09-18, 18:33
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Dom ska inte strunta i någonting, men det är ett faktum att det finns massvis med evenemang som är stökigare där det begås fler brott än vid fotbollsmatcher.

Du diskuterar nått helt eget.
Citera
2024-09-18, 18:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Du länkar till en Demonstration, snacka inte dum Einstein...
"Demonstration" i detta fallet är PK svenska för våldsamt upplopp, och om du faktiskt läser igenom det jag skickar till dig istället för att försöka vara dryg ser du att det skedde vid en eritreansk kulturfestival
Citat:
Du diskuterar nått helt eget.
Nej det gör han inte. Vi diskuterar polisens särbehandling av fotbollsevenemang. Ingen, utom möjligtvis brandy, förespråkar ett Mad Max samhälle med survival of the fittest.
Citera
2024-09-18, 18:42
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
"Demonstration" i detta fallet är PK svenska för våldsamt upplopp, och om du faktiskt läser igenom det jag skickar till dig istället för att försöka vara dryg ser du att det skedde vid en eritreansk kulturfestival

Nej det gör han inte. Vi diskuterar polisens särbehandling av fotbollsevenemang. Ingen, utom möjligtvis brandy, förespråkar ett Mad Max samhälle med survival of the fittest.

Ok så eftersom det blev upplopp vid nått afrikanskt stammöte så skall polisen ge fan i svensk fotboll? Jag förstår inte vart du vill komma?
Citera
2024-09-18, 18:44
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Vad jag vet så ändrade väl polisen reglerna när dom ville ha sitt event året senare så polisen särbehandlar inte fotboll, den behandlar den efter vad den visar upp.
Citera
2024-09-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Tråkigt namnbyte på Tele2 till 3Arena. Man hade ju hoppats på Hallon Arena!
Det är väl lite av en cliffhanger vilket som är tredjelaget som flyttar in om 2 ska bli 3?

Johanneshov fotbollsstadion hade varit ett bra namn, särskilt nu när isstadion planeras att rivas.
Citera
2024-09-18, 19:43
Medlem
Har vetat om att ett namnbyte kommer genomföras på Tele2 Arena länge nu.

Hade dock ingen aning gällande vem som skulle köpa namnet till arenan.

Intressant att 3 pungar upp. Undrar vad dom pröjsar.
Citera
2024-09-18, 19:59
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Har vetat om att ett namnbyte kommer genomföras på Tele2 Arena länge nu.

Hade dock ingen aning gällande vem som skulle köpa namnet till arenan.

Intressant att 3 pungar upp. Undrar vad dom pröjsar.

Kunde ialf valt Arena 3vlig.
Citera
2024-09-18, 22:50
Medlem
mishimas avatar
Konstigt spelschema.

På sju matcher kvar har vi fem hemmamatcher och bara två borta. Ska inte gnäll, bara lite udda.
Citera
2024-09-18, 22:54
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ok så eftersom det blev upplopp vid nått afrikanskt stammöte så skall polisen ge fan i svensk fotboll? Jag förstår inte vart du vill komma?
Är du helt tappad? Det handlar om att ha samma måttstock för alla samhällsproblem!
Citera
2024-09-19, 01:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Konstigt spelschema.

På sju matcher kvar har vi fem hemmamatcher och bara två borta. Ska inte gnäll, bara lite udda.
Det enda som gör att ni är favoriter före oss just nu. Kommer inte ens låtsas som att Bajen har en chans.
Citera
2024-09-19, 06:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det enda som gör att ni är favoriter före oss just nu. Kommer inte ens låtsas som att Bajen har en chans.
Hahahaha Ja. Malmös spelschema är det enda som kommer rädda dom från lilla tandlösa och stelopererade Djurgården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in