2024-02-07, 11:12
Medlem
IhopeIthinkIknows avatar
DIF kommer vara det stora krislaget 2024. Otrolig felbalans i truppen.
När tror ni K&T ryker?
Citera
2024-02-07, 11:47
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Är det därför dom ofta lånar pengar från "svarta massan"? 😂
Ibland säger vissa så otroligt dumma saker att jag bara hoppas dom ramlar med cyklen på väg till jobb, hittar svamp i skrevet eller något annat obehagligt händer och deras dumhet drar till sig karma från universum.

DSM är, mig veterligen iaf, en unik organisation i fotbollssverige, och nyttjades av Berntsen i det syfte DSM skapades. Att du inte lägger alla dina besparingar på ammortering innebär inte att du befinner dig i ekonomiskt obestånd, precis som det inte innebär att AIK har finansiella problem för man väljer att utnyttja DSM för att tillfälligt stärka upp finanserna och kunna agera med kraft i transferfönstret.

Det ska även påpekas att Berntsen gjorde en total overhaul av truppen i det fönstret vi pratar om och bekostade merparten av köpen med försäljningen av Tihi och Billy.
Senast redigerad av Teu 2024-02-07 kl. 11:51.
Citera
2024-02-07, 14:30
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IhopeIthinkIknow
DIF kommer vara det stora krislaget 2024. Otrolig felbalans i truppen.
När tror ni K&T ryker?
Jag tror du har rätt. Men jag tror också det vore katastrofalt att sparka K&T. Kukräven lär gömma sig nere i Fredriks källare hela året.
Citera
2024-02-07, 15:45
Medlem
eternussermos avatar
Det går framåt med inkilningarna, galgarna är borta!
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/darfor-varmde-mffs-unga-spelare-upp-i-kalsonger/
. Flera unga MFF-spelare värmde upp i kalsonger under onsdagen.
Nu förklarar Henrik Rydström varför.
- Spelarna har sina ritualer och inkilning, säger tränaren.
Citera
2024-02-07, 15:52
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/darfor-varmde-mffs-unga-spelare-upp-i-kalsonger/

Vem är den med Guidetti vältränad fysik i mitten? Pontus Jansson verkar gilla det han såg. 🤣🏳️‍🌈
Citera
2024-02-07, 15:59
Medlem
JunkerWolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Är det ens möjligt att bli mer gay än det där? Korvryttaren Rydströms värdegrundsprojekt MFF rullar vidare: snart med enbart rasblandad LBTQ-certifierad publik. Styrkekjamisar till dom sista riktiga skåningarna som håller Mammö iffiff.
Citera
2024-02-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag tror du har rätt. Men jag tror också det vore katastrofalt att sparka K&T. Kukräven lär gömma sig nere i Fredriks källare hela året.

I helvete heller han har sin egen källare hos mamsen, jag har sagt flera gånger att det är större risk diffen är i bottenstrid än att dom är i toppstriden
Citera
2024-02-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Vem är den med Guidetti vältränad fysik i mitten? Pontus Jansson verkar gilla det han såg. 🤣🏳️‍🌈

Duh det är bara 2 på bilden, den på Jansson är separat så om du tycker han ser nöjd ut så var det inte vid det tillfället, men gissar på att du menar han till vänster i så fall är det Zakaria Loukili, fast du är kanske stockholmare då kan det vara lite svårt att förstå.
I övrigt så är han nyss fyllda 18 och du lär nog få se mer av honom denna säsongen.
Citera
2024-02-07, 17:50
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Duh det är bara 2 på bilden, den på Jansson är separat så om du tycker han ser nöjd ut så var det inte vid det tillfället, men gissar på att du menar han till vänster i så fall är det Zakaria Loukili, fast du är kanske stockholmare då kan det vara lite svårt att förstå.
I övrigt så är han nyss fyllda 18 och du lär nog få se mer av honom denna säsongen.

Okej Fredrik Hörby.
Vilken kåtblick från Pontus Jansson. Hans bäste träning sen han anslöt.
Citera
2024-02-07, 17:51
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ibland säger vissa så otroligt dumma saker att jag bara hoppas dom ramlar med cyklen på väg till jobb, hittar svamp i skrevet eller något annat obehagligt händer och deras dumhet drar till sig karma från universum.

DSM är, mig veterligen iaf, en unik organisation i fotbollssverige, och nyttjades av Berntsen i det syfte DSM skapades. Att du inte lägger alla dina besparingar på ammortering innebär inte att du befinner dig i ekonomiskt obestånd, precis som det inte innebär att AIK har finansiella problem för man väljer att utnyttja DSM för att tillfälligt stärka upp finanserna och kunna agera med kraft i transferfönstret.

Det ska även påpekas att Berntsen gjorde en total overhaul av truppen i det fönstret vi pratar om och bekostade merparten av köpen med försäljningen av Tihi och Billy.
Varför behöver Solna likviditetslån när Bajen och DIF inte gör det?
Citera
2024-02-07, 17:53
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Varför behöver Solna likviditetslån när Bajen och DIF inte gör det?
Varför ställer du frågor du redan vet svaret på?
Citera
2024-02-07, 17:58
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Varför ställer du frågor du redan vet svaret på?
Är det för att Djurgården med flera är bättre skötta föreningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in