Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Ännu en supporterfientlig pajas som förespråkar kollektiv bestraffning och extremt snutvåld.
Våra läktare i Sverige består mestadels av sunt supporterskap med liten skara fittor som inte ska förväxlas med supportrar som sköter sig. Snöflingor som du vill ha amerikansk publik med cheerleaders, pausunderhållning och klappor.
Ja, jag går hellre på sport där man kan se matchen vilket jag är där för att se. Inte att behöva gå hem i halvtid.
Gillar tifon och bra fans men jag är heller ingen hycklare som du, som tror att man kan bara plocka bort de dåliga elementen och behålla de bra. Det kan vem som helst med ett IQ över 25 se att det är en omöjlighet med lagarna vi har i Sverige.
Kollektiv bestraffning är enda lösningen när de "bra" fansen vägrar peka ut vilka de "dåliga" fansen är.
Eller hur hade du jobbat? Med tanke på att man inte kan eller vill visitera folk ordentligt? Snälla, tänk lite logiskt.
Konstigt att jag varit på hundratals matcher i olika länder och aldrig haft något problem med polisen. Märkligt. Hur kommer det sig att vissa har så stora problem med polisen? Tycker polisen är bra och har knappt mött en otrevlig polis i mitt liv.