Citat:
Ursprungligen postat av
Slutaljugnubog
Det är väldigt många som går igång på detta men egentligen inte kan backa sin åsikt.
Man eggas igång av att nu jävlar ska vi ut och elda. Men i praktiken är det ganska galet och menar Åkesson det så kommer landet bli en kaos zon. Vill vi det. Är vi alla rasister och vitmakts drömmare?
Jag personligen tycker detta uttalande är helt galet. Men i hela Europa vinner höger partier med en likande skälla och folket äter detta verkar det som. Jag vet inte om vi ser uppbyggandet till WW3 eller om det är manuset ur the great reset.
Jag tror till slut att muslimer blir utskickade ut ur Europa under kommande 20 år och sedan kommer Arabien blivit bördigt pga klimatförändringar och Europa kommer bli torrt. World playing tricks on us.
Det finns inget som heter Arabien ( förutom kanske i gamla upplagor av Nordisk Familjebok?), sedan inlandsisen delade vår jord - som så småningom blev till världsdelar/ länder. Sedan kom herravälde och religioner, indelning av raser, med oss, homo sapiens.
För att göra lång historia kort.
Och så lever vi än?
Jag supporterar inte något parti. Men tror inte att SD direkt tänker folkmord eller utrotning. Bara ” When in Rome, do as Romans”.
Vilket, tyvärr Den Goda Seden till trots, tyvärr, inte har efterföljts i Sverige?