Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-26, 09:09
  #373
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
Var inte han på minderåriga? Tycker det är viss skillnad om det är en vuxen, men med det sagt så vet jag inte varför de värvade just henne av alla.

Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Om din inställning får råda så ska alla förövare i metoo bli förlåtna och tas åter i tjänst. Det låter inte som ett bra förslag.

Den här vrålkåta flodhästen som våldfört sig på unga tjejer i en utsatt position ska tamejfan inte förlåtas innan hon åtminstone bett om ursäkt och gjort en offentlig avbön.

Det fetade där uppe.Jag har inte sagt att jag tycker hon bör förlåtas. Tycker lite som du, att hon har ju inte visat nån ånger, om allt är sant. Om allt inte är sant så förstår jag inte varför hon inte stannade på SR och kämpade. Tyckte hon verkade skylla ifrån sig istället.

Det jag påpekade var att jag tyckte ändå det var en skillnad mot Pontus E eftersom det var minderåriga han hade utnyttjat, vilket jag tycker är ännu värre. Sen får väl radiokanalen värva vem de vill, de kan ju headhunta Pontus också, jag kommer inte lyssna på nån av dom.
Citera
2022-08-26, 09:23
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Anser du att detsamma ska gälla tex martin timell?

I princip ja. Det måste finnas ett samband mellan påstått brott och konsekvens.

Zarah Leander gjorde i vart fall minst en film för mycket i Tyskland under kriget och umgicks med Goebbels bl a. Det blev en tid i karantän innan nazistmotståndaren Karl Gerhard hjälpte henne tillbaka.
Citera
2022-10-12, 15:12
  #375
Medlem
Skarp-Eriks avatar
Även martin timell borde få lomma tillbaka in i värmen o trivas kanske ett nytt på rymmen?
Citera
2022-11-14, 15:32
  #376
Medlem
mr-virros avatar
Lotta Bromé kommer vara årets julvärd på Mix Megapol. https://radioplay.se/mixmegapol/prog...d-lotta-brome/
Citera
2023-06-16, 12:01
  #377
Medlem
Hur mår du Lotta?
Citera
2023-06-16, 16:18
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BamBamFunkhouser
Hur mår du Lotta?
Hon blir säkert glad för att du frågar, eftersom hon nu gråter över att ingen har frågat om det (betalartikel i kvällspressen). Jag kommer inte att betala för att läsa den. Men jag önskar att Lotta hittar någon som bryr sig om henne.
Citera
2023-06-16, 19:55
  #379
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hon blir säkert glad för att du frågar, eftersom hon nu gråter över att ingen har frågat om det (betalartikel i kvällspressen). Jag kommer inte att betala för att läsa den. Men jag önskar att Lotta hittar någon som bryr sig om henne.

Satan vad needy hon är som bölar ut i en dylik artikel. Det är väl känt vad som gjorde att hon fick sparken från SR och der är väl inte hur just hon, förövaren, mår som är det folk undrar?

Narcissistmätaren ger hyfsat utslag när hennes namn dyker upp.
Citera
2024-03-30, 18:30
  #380
Avstängd
Nosstocks avatar
Lotta Bromè är just nu med i Jeopardy på kanal 5.
Men det programmet verkar bara ha med massa kvinnor som är sjuka i huvudet, som te.x. Martina Haag som är dömd för att ha sparkat en gravid kvinna i magen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback