2023-11-18, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Okejokej ja det är ju inte omöjligt att vi är helt ute och cyklar. Minns du faderns namn?

Vad minns du om Janitha, har hon barn? Är det omöjligt att hon skulle ha kunnat hamna i denna situation?

Fick barn tidigt tror jag, och jag tror inte att det är omöjligt att hon hamnade i detta, verkar ha umgåtts med en del ”speciella” människor genom åren.
Fadern till barnen vet jag ingenting om men hennes fader hette J*n och är bortgången sedan några år tillbaka.
Citera
2023-11-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Kollar man upp hennes namn på instagram så ser man en profilbild med en kvinna och ett barn. Kan det vara hon?

Absolut, hon har barn
Citera
2023-11-18, 16:47
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är så tröttsamt när gammel media ska ut på fältet och känna av pulsen i det området när något har hänt. Dom vanliga svaren kommer "Nä men gud, här är det alltid så lugnt" eller "Nä men gud, den familjen som alltid varit så trevliga". Ibland kan man tro att dom bara klipper in från tidigare intervjuer nånstans i Sverige där det har hänt något hemskt, det låter precis likadant.

Tror inte det är så väldigt mycket stök på gatan i fråga, egentligen. Sunk betyder inte alltid stök.

Området mellan kolonilotterna och rondellen gropegårdsgatan/inlandsgatan är lite avsides med mycket folk som bott där i många år. Lite "alla känner alla"-känsla. Säkert en hel del som köper knark där, men det är egentligen bara höghusen längs Gropegårdsgatan nedanför Volvo som ger dåliga vibbar på allvar.

Det är nog nästan värre att bo i nybyggda husen uppe vid Lundbybadet i så fall. Väldigt mycket bruschor i omlopp där.
Citera
2023-11-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Äntligen ngt med substans, annars verkar inte ni i Göteborg vara direkt snabba på att få fram info 😉. Hur är relationen till MGM?

Vet inget om MGM men det är/har varit missbrukar
Citera
2023-11-18, 17:09
Medlem
Någon har skrivit "mamma" och tre hjärtan samt "känner sig förtvivlad" på anne kivirintas Facebook för 13 minuter sen...

Kan ju vara en fingervisning.
Citera
2023-11-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Någon har skrivit "mamma" och tre hjärtan samt "känner sig förtvivlad" på anne kivirintas Facebook för 13 minuter sen...

Kan ju vara en fingervisning.
Vad heter personen som skrev det?
Citera
2023-11-18, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatteFnatt
Stef@n @rvidsson
Citera
2023-11-18, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Vem är "Robban"? https://gofile.io/d/etuGda

Citat:

En av hennes söner
Citera
2023-11-18, 17:41
Medlem
Citat:
A*ita/A*itha är namnet som jag fått till mig innan.
Någon heter Anne Kiviranta Lantmannagatan??
Citera
2023-11-18, 17:42
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Vore det möjligt att mer än en person i landet heter så?

Grattis till ett flashback-rekord!

Jodå, visst.

Men vem är det då?
Citera
2023-11-18, 17:48
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle
Hur är det ens lagligt att låta område efter område efter stadsdel förfalla så vansinnigt?!
Det har aldrig varit något "fint" område däremot, snarare tvärtom. Det har väl snarare skett åtminstone ett försök till gentrifiering på senare år där man försökt bygga/renovera upp statusen.
Citera
2023-11-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Någon heter Anne Kiviranta Lantmannagatan??

Stämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in