2026-02-06, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poxxaq
När jag var liten kändes det som man alltid såg svensk tjej med invandarkille. Idag börjar det faktiskt kännas som man ser det motsatta oftare.
Ja det börjar bli mer vanligare
Citera
2026-02-06, 17:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modest303

Klart att invandrarbrudarna vill ha en svensk, bättre män finns väl inte?
Citera
2026-02-06, 17:49
Medlem
Kleiners avatar
Jaha, är det därför så många kvinnor hellre vill vara singel och inte behöver en man?

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Klart att invandrarbrudarna vill ha en svensk, bättre män finns väl inte?
Citera
2026-02-06, 17:54
Medlem
Citat:

Svenska män som plockar hem thailändskor och afrikanskor. Skrev tidigare i en tråd om min brorsa, som fick ett sådant par som grannar.

Dom är gifta, men hon bor själv där med ungarna. Man ser aldrig honom. Antar att det var kul ett tag. Luktar skenäktenskap, nu har hon ju fått sitt uppehållstillstånd. Så kanske skilsmässa som pågår.
Citera
2026-02-07, 06:55
Medlem
Jag vet inte om det är en trend.
Jag har träffat på många och de var alla olika. Lite som svenska kvinnor är.
Jag stötte på en, hon var serb eller nåt. Riktigt het kropp, rörde sig lite som en katt. Eller Catwoman.
Jag fick nobben. Det fick jag av svenska kvinnor också, så de är nog ofta ganska lika varann.
Citera
2026-02-07, 07:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jaha, är det därför så många kvinnor hellre vill vara singel och inte behöver en man?

Näru, den går jag liksom inte på va. Skulle nog vilja säga att i princip samtliga kvinnor vill ha en bra man. Dock kan ju inte alla få det, och då kommer bortförklaringarna.
Citera
2026-02-07, 08:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag vet inte om det är en trend.
Jag har träffat på många och de var alla olika. Lite som svenska kvinnor är.
Jag stötte på en, hon var serb eller nåt. Riktigt het kropp, rörde sig lite som en katt. Eller Catwoman.
Jag fick nobben. Det fick jag av svenska kvinnor också, så de är nog ofta ganska lika varann.

Har du aldrig funderat på att ragga med ett svenskt medborgarskap i potten då, alltså gifta hit någon?
Citera
2026-02-07, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har du aldrig funderat på att ragga med ett svenskt medborgarskap i potten då, alltså gifta hit någon?

Nej, aldrig. Gifta sig? Gör man sånt idag?
Kanske man borde göra. Gifta män anses vara mer attraktiva. Och tänk alla Vuxenpoäng!
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-07 kl. 08:43.
Citera
2026-02-07, 08:39
Medlem
Citat:
Du fattar väl att de flesta du tror är invandrarbrudar är födda och uppväxta i Sverige och ihop med killar de mött på fritidsgården, hemmafesten eller genom någon kompis?
Citera
2026-02-07, 09:08
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du fattar väl att de flesta du tror är invandrarbrudar är födda och uppväxta i Sverige och ihop med killar de mött på fritidsgården, hemmafesten eller genom någon kompis?

De är ändå invandrarbrudar, det syns ju på dem. Mellanösternutseende kan inte döljas.
Citera
2026-02-07, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
De är ändå invandrarbrudar, det syns ju på dem. Mellanösternutseende kan inte döljas.
Ah du menar människor med olika ursprung då.

Icke desto mindre är många uppvuxna här och det är inte konstigt att de blir ihop med andra som är uppvuxna här, tex svenskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in