2023-11-02, 02:02
Bannlyst
Har en teori, vi minns alla att Europa åren mellan 2015-2019 var drabbat av en våg av ISIS terror.

Tittar man på den här listan, ser man att ISIS aktivitet minskar kraftigt efter 2019, året då Tarrant i mars gick in i en moske och skjöt ner runt 50 muslimer.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents_linked_to_the_Islamic_ State

I västvärlden nästan upphör ISIS attentat och de få som fortfarande sker är i arabvärlden.

Min teori är att Tarrant avskräckte muslimerna ifrån att terrorisera oss i väst, då han visade dem att deras egen medicin kan användas emot dem själva. Det muslimer utsatt alla oss andra för, kan alltså de själva utsättas för.

Hur mycket (om alls) tror ni detta kan ha påverkat muslimerna att minska sin terror? Självklart så har ju även den militära kampanjen mot ISIS en påverkan, men den kan inte stoppa så kallade "Lone wolfs".

Just dessa kan Brenton ha avskräckt då de insett att även västerlänningar kan slakta muslimer på precis samma sätt de slaktar oss.
Senast redigerad av MuslimSlayer 2023-11-02 kl. 02:22.
Citera
2024-04-19, 22:12
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Har en teori, vi minns alla att Europa åren mellan 2015-2019 var drabbat av en våg av ISIS terror.

Tittar man på den här listan, ser man att ISIS aktivitet minskar kraftigt efter 2019, året då Tarrant i mars gick in i en moske och skjöt ner runt 50 muslimer.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_terrorist_incidents_linked_to_the_Islamic_ State

I västvärlden nästan upphör ISIS attentat och de få som fortfarande sker är i arabvärlden.

Min teori är att Tarrant avskräckte muslimerna ifrån att terrorisera oss i väst, då han visade dem att deras egen medicin kan användas emot dem själva. Det muslimer utsatt alla oss andra för, kan alltså de själva utsättas för.

Hur mycket (om alls) tror ni detta kan ha påverkat muslimerna att minska sin terror? Självklart så har ju även den militära kampanjen mot ISIS en påverkan, men den kan inte stoppa så kallade "Lone wolfs".

Just dessa kan Brenton ha avskräckt då de insett att även västerlänningar kan slakta muslimer på precis samma sätt de slaktar oss.

Brenton Tarrant är en hjälte.

Jag såg en video med honom när han sköt ihjäl en massa muslimska människor.
Tyvärr försvann videon. Den måste ha varit självförstörande som kassetband och filmer i Mission Impossible. Tarrant arbetade säkert för en hemlig organisation. Det där med "ensamvarg" var nog bara en täckmantel. Samma med Breivik, en annan värdig fredspristagare.
Han är kungen.
Tarrant är tvåa.
Sen kommer Theodor Engström och Peter Madsen på delad tredjeplats.

När hjältarna fullgjort sina uppdrag förnekas all kännedom om dem, och alla ynkliga fegisar "tar avstånd". Deras tankar "går till de anhöriga".

Mina tankar går istället direkt till offrens kvarlevor.
Men sedan när alla kroppsvätskor och härliga besudlingar städats bort,
ja då, då tänker jag på hur livets slutskede kan ha gestaltats sig de sista sekunderna
innan själva dödsögonblicket när tarmarna töms med piss och skit som blandar sig med blodet.

Även om uppkastningar kanske inte förekommer så ofta i samband med dödsfall av den här typen,
så är det säkert andra, vittnen, räddningspersonal och inte minst poliser, som känner och upplever
att de mår dåligt och plötsligt fyrar av kaskader av KRÄK som flyger och landar mitt i kvarlevorna.

Deras empati och värdegrund. Deras tro på demokrati och mänskliga rättigheter manifesterar sig som
en jävla soppa som far ut som en slutgiltig bekännelse från deras förbannade foderluckor.

Jag tänker att de som inte tänkt längre än näsan räcker blir skjutna i huvudet så tänker de så långt hjärnan skvätter.

Varje gång någon skriver att det inte dröjer länge förrän nästa terrordåd inträffar, så hoppas jag att det inte dröjer alltför länge.
Att min väntan inte blir alltför lång.

Jag är mer lite bekymrad över att det finns folk i Europa som fortfarande lever.
Citera
2024-04-20, 21:15
Medlem
-GGs avatar
Det är givet att äckel-muslimerna inte är immuna med tanke på alla den död de sprider omkring sig, och oss!

Och det är en sund reaktion på att de får smaka på det som de utsatt Europa för under väldigt lång tid.

Själv kommer jag aldrig att glömma bilderna från Nice. Bara den attacken gör att man kan ha förståelse för BT.
Citera
2024-04-20, 21:49
Medlem
-GGs avatar
Jag läste snabbt på Wiki om hans attack, där man under "Attack type" har skrivit in "Hate crime" och diverse stora politiska motiv. Medan jag valde ut en muslimsk attack i mängden för att jämföra. Jag tog Bataclan-attackens Wiki-sida och där står ingenting om "Hate crime" i beskrivningen eller politiska motiv, trots att det i högsta grad är vad som driver muslimerna. Eller tron att man har rätt att göra så med hänvisning till Koranen/Muhammeds liv.

FN utropade också 15 mars varje år för en dag att bekämpa islamofobi, eftersom det var datumet som BT valde att utföra attacken på. Omvänt, hur många datum varje år lyser ut för att förklara det jävliga med Islam i västvärlden och all den terror som vi utsätts för tack vare islam, eller hur mycket extra arbete det innebär för myndigheter och polis sedan massmigrationen av främlingarna började. Eller för den delen gå igenom texter och bakgrund för att upplysa om vad det är inom islam och Muhammeds handlingar som gör att muslimer agerar som de gör och skillnaderna som blir mellan länder med det i åtanke. Det vågar ingen för då kommer drevet trots att det vore helt naturligt.

Så medan BT ingår i ett konspiratoriskt tänkande om folkbyte och vitt folkmord, det spänner väldigt utåt i hans attack, i förklaringarna efteråt och vilket värde man lägger i det som kan användas mot-politiskt. Men muslimerna som mördar nischas in i en liten gren av islam som själva islam inte görs ansvarig för och det ses inte som ett hatbrott eller ett tänkande om "vi mot dem". Detta trots att muslimerna mördat så många fler och genomfört otaliga fler grymma attacker där man njuter av att plåga och stympa människor.
Senast redigerad av -GG 2024-04-20 kl. 21:51.
Citera
2024-04-20, 21:53
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jag läste snabbt på Wiki om hans attack, där man under "Attack type" har skrivit in "Hate crime" och diverse politiska motiv. Medan jag valde ut en muslimsk attack i mängden för att jämföra. Jag tog Bataclan-attackens Wiki-sida och där står ingenting om "Hate crime" i beskrivningen eller politiska motiv, trots att det i högsta grad är vad som driver muslimerna. Eller tron att man har rätt att göra så med hänvisning till Koranen/Muhammeds liv.

FN utropade också 15 mars varje år för en dag att bekämpa islamofobin, eftersom det var datumet som BT valde att utföra attacken på. Omvänt, hur många datum varje år lyser ut för att förklara det jävliga med Islam i västvärlden och all den terror som vi utsätts för tack vare islam, eller hur mycket extra arbete det är för myndigheter och polis sedan massmigrationen av främlingarna började. Eller för den delen gå igenom texter och bakgrund för att upplysa om vad det är inom islam och Muhammeds handlingar som gör att muslimer agerar som de gör och skillnaderna som blir mellan länder med det i åtanke. Det vågar ingen för då kommer drevet trots att det vore helt naturligt.

Så medan BT ingår i ett konspiratoriskt tänkande om folkbyte och vitt folkmord, det spänner väldigt utåt i hans attack, i förklaringarna efteråt och vilket värde man lägger i det som kan användas mot-politiskt. Men muslimerna som mördar nischas in i en liten gren av islam som själva islam inte görs ansvarig för och det ses inte som ett hatbrott eller ett tänkande om "vi mot dem". Detta trots att muslimerna mördat så många fler och genomfört otaliga fler grymma attacker där man njuter av att plåga och stympa människor.
Brenton är en hjälte. Han offrade sig själv för att påvisa just detta. Han drevs av sin känsla för den vita rasens överlevnad och förstod konsekvenserna av sin gärning

Det enda misstag han gjorde var att rikta sin attack mot muslimer när den egentliga fienden är juden. Men, han visade åtminstone att vi slår tillbaka, men Breivik var smartare
Citera
2024-04-21, 06:21
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Brenton är en hjälte. Han offrade sig själv för att påvisa just detta. Han drevs av sin känsla för den vita rasens överlevnad och förstod konsekvenserna av sin gärning

Det enda misstag han gjorde var att rikta sin attack mot muslimer när den egentliga fienden är juden. Men, han visade åtminstone att vi slår tillbaka, men Breivik var smartare

"Brenton är en hjälte"
Ja, definitivt, det är han sannerligen.

Sedan skriver du att den "egentliga fienden är juden"
Vilket stämmer, i varje fall enligt majoriteten.
"Juden" är synonymt med "fienden"
och "fienden" synonymt med "juden"
Det blir konsensus för alla, utom möjligen för juden själv.

Sedan nämner du "Breivik", sannolikt pga felstavning,
då Brenton och Breivik båda har sju bokstäver, varav de tre första är B, r och e.

Båda är självklart hjältar, och jag vill tillägga att de kompletterar varandra så väl.
Brenton Tarrant tog sig an invandrarna, medan Anders Breiviks engagemang
på motsvarande sätt riktade sig mot den "vita rasen".

"Juden" som påstås vara den egentliga fienden hamnade på något sätt
mellan stolarna, då juden varken är svensk (vit ras) eller invandrare.
Först SD-politikern Björn Söder, och senare även riksdagsledamoten Josef Fransson
från samma parti lär ju ha bekräftat att juden inte är svensk
och att juden ej heller kan bli svensk.

"Den vita rasen" respektive invandrarna (inklusive muslimerna) är ju lätta
att känna igen på utseendet.
Men hur man känner igen en jude är ofta problematiskt då den ofta är förvillande lik den vita rasen.
i varje fall till hudfärgen.

Men det skulle räcka med att ett fåtal rasmedvetna personer kunde identifiera
det oönskade elementet, så utfärdades rikslarm med signalement och efterlysning,
vilket tvingade juden att bosätta sig i en annan världsdel.

Rasmedvetenheten visade sig vara större än rättsmedvetenheten, vilket bara Björn Söder och Josef Fransson varit ärliga nog att informera om.

Nu sitter "den vita rasens" och alla invandrares gemensamma fiende "juden" och är "mer än lite bekymrad" över att judens fiender fortfarande lever, förutom de av judens fiender som Anders Breivik och Brenton Tarrant så hjältemodigt dödade.
Citera
2024-04-26, 03:28
Medlem
-GGs avatar
Citat:

En annan sak är att man anstränger sig för att ta muslimska terroristers motiv ifrån dem, i stället för att lyssna på vad de själva säger är anledningen. Skulle man uppvisa samma logik bakom Breivik eller Tarrant hade vi sett en arg vänsterbliven mobb. Breivik och Tarrant ikläs symboliska och mer abstrakta bakomliggande motiv (som visserligen kan ha faktiskt förklaringsbäring) medan det i beskrivningen av muslimers dåd talas om "gisslantagning" (övergående). Mer konkret för att inte belysa muslimers egna motiv eller problemet med islam.

För detta är ett sätt att minska betydelsen av Islam i västvärlden eller hur de kulturerna fungerar, t ex i rättegångar med tydliga hedersmotiv och åklagaren/rätten väljer att argumentera bort det i syfte att minska ljuset på det som politiken säger är "mångkultur". Man skall inte vara besvärlig som medlöpare.

Islam i Väst gäller bara om det är "positiva saker" som kommer ur det. Annars är det förvirring och rätt att tolka åt det/dem som utomstående.
Senast redigerad av -GG 2024-04-26 kl. 03:51.
Citera
2024-04-26, 07:19
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
En annan sak är att man anstränger sig för att ta muslimska terroristers motiv ifrån dem, i stället för att lyssna på vad de själva säger är anledningen. Skulle man uppvisa samma logik bakom Breivik eller Tarrant hade vi sett en arg vänsterbliven mobb. Breivik och Tarrant ikläs symboliska och mer abstrakta bakomliggande motiv (som visserligen kan ha faktiskt förklaringsbäring) medan det i beskrivningen av muslimers dåd talas om "gisslantagning" (övergående). Mer konkret för att inte belysa muslimers egna motiv eller problemet med islam.

För detta är ett sätt att minska betydelsen av Islam i västvärlden eller hur de kulturerna fungerar, t ex i rättegångar med tydliga hedersmotiv och åklagaren/rätten väljer att argumentera bort det i syfte att minska ljuset på det som politiken säger är "mångkultur". Man skall inte vara besvärlig som medlöpare.

Islam i Väst gäller bara om det är "positiva saker" som kommer ur det. Annars är det förvirring och rätt att tolka åt det/dem som utomstående.

Det där var väldigt invecklat.
Oklart i vilken dager Brenton Tarrant (och Breivik) framstod i inlögget.

Åtminstone en sak är viktig i sammanhanget; resultatet.
Det brukar mätas i hur många människoliv som skördas.

När jag ser filmer, som t.ex "Terrifier" och "motorsågsmassakern" spelar handlingen ingen roll,
vilka omständigheter som förevarit, vilka motiv osv.
Det är själva dödandet som är poängen.

Någon trodde att jag sett för många filmer på "Netflix".
Nej inte alls.
Filmerna bekräftar bara det som alltid legat i mitt intresse, nämligen att folk dör.
Det är inte på något sätt sjukligt betingat, tvärtom.
Det är strategiskt viktigt att det folk som är fienden dör.

Fienden måste ju vara dem som säger att "såna" som jag måste dödas.
Eller som på annat sätt uttrycker missaktning i sådan grad, att inlåsning
på livstid med tvångsmedicinering skulle vara påkallad.
Det är ju lite märkligt med tanke på min oklanderliga vandel, fläckfria förflutna,
och grandiosa självuppfattning.

En grandios uppfattning som naturligtvis alla delar, men "den egentliga fienden"
har högre prioritet. För att kringå "lagen om hets mot folkgrupp" talas det då istället om
en mycket grov brottsling, som dessutom skulle vara allvarligt sinnessjuk och extremt farlig.

Den beskrivningen fick jag ta del av från svenska ambassaden i Bogota.
Den kunde jag delges, då ambassaden förklarade att det var en "allmän handling"
som vem som helst kunde beställa.

Nu skulle jag kunna anmäla ambassaden för Justitieombudsmannen rent formellt, men de har på samma sätt som ambassaden och övriga instanser liknande dokument som omtalar att jag skulle vara en grov brottsling, allvarligt sinnessjuk och extremt farlig.
Det är uppenbarligen ställt utom alla tvivel att jag i Sverige saknar rättigheter.

Därför kan det från min sida inte förväntas något beklagande i händelse av terroristattacker
eller krig som drabbar Sverige, eller något annat land där jag kallas "den egentliga fienden".
Faktum är att jag hoppas att de gentemot mig fientligt inställda ländernas befolkningar
så snart som möjligt utplånas av kärnvapen.

Jag förväntar mig en skyndsam handläggning av beslutsfattarna i samarbete
med den senaste versionen av artificiell intelligens.
Könskvoterade ministrar och datorer kompletterar varandra optimalt i ett så
angeläget ärende som att starta ett världskrig.
Det skall bli ett nöje att bevittna hur alla dör, plågsamt och spektakulärt.

Tills vidare får jag nöja mig med våldsskildringar på film.
Men också min inre syn, där jag föreställer mig hur de döende offren
ligger och sprätter på marken och pissar ner sig som Theodor Engströms offer gjorde.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2024-04-26 kl. 07:24.
Citera
2024-04-26, 08:36
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanFyhrholdt
Det där var väldigt invecklat.
Oklart i vilken dager Brenton Tarrant (och Breivik) framstod i inlögget.

Åtminstone en sak är viktig i sammanhanget; resultatet.
Det brukar mätas i hur många människoliv som skördas.

När jag ser filmer, som t.ex "Terrifier" och "motorsågsmassakern" spelar handlingen ingen roll,
vilka omständigheter som förevarit, vilka motiv osv.
Det är själva dödandet som är poängen.

Någon trodde att jag sett för många filmer på "Netflix".
Nej inte alls.
Filmerna bekräftar bara det som alltid legat i mitt intresse, nämligen att folk dör.
Det är inte på något sätt sjukligt betingat, tvärtom.
Det är strategiskt viktigt att det folk som är fienden dör.

Fienden måste ju vara dem som säger att "såna" som jag måste dödas.
Eller som på annat sätt uttrycker missaktning i sådan grad, att inlåsning
på livstid med tvångsmedicinering skulle vara påkallad.
Det är ju lite märkligt med tanke på min oklanderliga vandel, fläckfria förflutna,
och grandiosa självuppfattning.

En grandios uppfattning som naturligtvis alla delar, men "den egentliga fienden"
har högre prioritet. För att kringå "lagen om hets mot folkgrupp" talas det då istället om
en mycket grov brottsling, som dessutom skulle vara allvarligt sinnessjuk och extremt farlig.

Den beskrivningen fick jag ta del av från svenska ambassaden i Bogota.
Den kunde jag delges, då ambassaden förklarade att det var en "allmän handling"
som vem som helst kunde beställa.

Nu skulle jag kunna anmäla ambassaden för Justitieombudsmannen rent formellt, men de har på samma sätt som ambassaden och övriga instanser liknande dokument som omtalar att jag skulle vara en grov brottsling, allvarligt sinnessjuk och extremt farlig.
Det är uppenbarligen ställt utom alla tvivel att jag i Sverige saknar rättigheter.

Därför kan det från min sida inte förväntas något beklagande i händelse av terroristattacker
eller krig som drabbar Sverige, eller något annat land där jag kallas "den egentliga fienden".
Faktum är att jag hoppas att de gentemot mig fientligt inställda ländernas befolkningar
så snart som möjligt utplånas av kärnvapen.

Jag förväntar mig en skyndsam handläggning av beslutsfattarna i samarbete
med den senaste versionen av artificiell intelligens.
Könskvoterade ministrar och datorer kompletterar varandra optimalt i ett så
angeläget ärende som att starta ett världskrig.
Det skall bli ett nöje att bevittna hur alla dör, plågsamt och spektakulärt.

Tills vidare får jag nöja mig med våldsskildringar på film.
Men också min inre syn, där jag föreställer mig hur de döende offren
ligger och sprätter på marken och pissar ner sig som Theodor Engströms offer gjorde.
Det var inte invecklat. Som jag förstod skribenten menar denne på att dåd utförda i islams namn "tonas ned" av media och politiker genom att man svajar på islamisternas bevekelsegrunder genom omskrivningar om de bakomliggande skälen muslimerna de facto har för sina dåd.

Ta knivmordet på IKEA som exempel. Hur många pekade ut detta som ett islamistiskt dåd där GM ansågs ha attackerat två vita människor pga sin religiösa/politiska övertygelse? Eller "rasism"?
Citera
2024-04-26, 12:47
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Det var inte invecklat. Som jag förstod skribenten menar denne på att dåd utförda i islams namn "tonas ned" av media och politiker genom att man svajar på islamisternas bevekelsegrunder genom omskrivningar om de bakomliggande skälen muslimerna de facto har för sina dåd.

Ta knivmordet på IKEA som exempel. Hur många pekade ut detta som ett islamistiskt dåd där GM ansågs ha attackerat två vita människor pga sin religiösa/politiska övertygelse? Eller "rasism"?

Till och med en judinna inom media stod i teve och sade för ett par år sedan: Vi skulle ju aldrig ursäkta nazister med att de har haft det tufft och levt i socioekonomisk utsatthet. Men vi gör det med islamister.

Det vill säga, man tar ifrån muslimer deras egenberättade motiv för att det inte ser bra ut eller gör skäl för politisk mångkultur och invandring.
Då gäller inte att Blatten ska ha tolkningsföreträdet.

Men egentligen går det djupare än så. Man har helt enkelt andra (arroganta) krav på vita och hur de förväntas bete sig, lyckas och leva sina liv. Medan hudfärgshandikappade är ursäktade, och hjältemodiga som lyckas överleva med sitt "handikapp". Passande nog har jag ett excellent citat från Arkiv X-avsnittet jag ser på just nu. Bakgrunden är att Mulder och Scully är på ett uppdrag ute i naturen, och de tror sig ha fastnat långt från land. De har ett samtal om Moby Dick och Scully liknar Mulder och hans besatthet vid Ahab. Varpå konversationen fortsätter:

S: You know, Mulder, you are Ahab.
M: You know, it's interesting you should say that, because I've always wanted a peg leg. It's a boyhood thing I never grew out of. No, I'm not being flippant. I mean, I've given this a lot of thought. If you have a peg leg or hooks for hands, you know, maybe it's enough to simply carry on living, you know, bravely facing life with your disability. It's heroic just to survive. But without these things, you're actually expected to make something of your life, achieve something, earn a raise, wear a necktie. S-So, if anything, I'm actually the antitheses of Ahab, because if I did have a peg leg, I'd quite possibly be more happy and more content and not feel the need to chase after these creatures of the unknown.
S: And that's not flippant?
Citera
2024-04-27, 01:14
Medlem
JanFyhrholdts avatar
I ett föregående inlägg, vars innehåll jag fann oklart, användes bl.a uttrycket "förklaringsbäring" som tydligen är ett nytt ord i svenska språket, i varje fall för mig.

Sedan användes uttrycket "bevekelsegrunder" i samband med muslimer.
Faktum är att jag först inte visste vad det betydde, men ett så fint ord kan man inte sätta i samband
med vildar som styrs av primitiva instinkter.

Brenton Tarrant hade möjligen "bevekelsegrunder", men det spelar ingen roll.
Han dödade muslimer som i sin tur hade för avsikt att döda mig personligen, så självklart är
han en hjälte så långt.
Men Tarrant skulle säkert vilja ha ihjäl mig också, då det påstås att jag orsakat
massinvandringen av muslimer och andra icke önskvärda invandrare. Samt allt ont som hänt sedan universum skapades.

Men i all min generositet, låter jag svinet Tarrant få behålla hjälteglorian intill dess att han försöker döda mig också.
Jag dömer efter sak och resultat. inte efter person.
Detta med att "den egentliga fienden är juden", att en "jude" inte är svensk osv bygger på en speciell medfödd instinkt, varför enskildas och myndigheters yttranden om min person ej är förhandlingsbara.

Endast en död svensk på samma sätt som en lika stendöd invandrare är befriade från en så orubblig instinkt. En instinkt som går ut på att utrota en högre stående ras.

Övriga raser betraktas som lägre stående "undermänniskor" varför miljoner av dessa importeras
till Sverige som nya undersåtar. Alla är nöjda. Svart arbetskraft utan uppehållstillstånd kan tvingas jobba gratis under hot om polisanmälning.
Övriga anställs som svart arbetskraft till slavlöner inom bl.a städ-, bygg, och restaurangbranchen.

Kriminella araber utnämns till politiker i syfte att korrumpera och bedriva olagliga affärer. Alla invandrare är mer eller mindre rättsligt immuna, vilket gör att de passar perfekt i de kriminella gäng som de politiska partierna utgör.
Polisen och säkerhetspolisen i sin tur är enligt mig också kriminella, men de valde kvinnor som ledare, då kvinnor är den lägst stående folkgruppen i Sverige och följaktligen åtnjuter en ansvarsbefrielse genom ett fullständigt omyndigförklarande.
Araber betraktas som halvmänniskor, så åtminstone i teorin kan de fällas för brott. Men inte i praktiken. Det framgår mer specifikt av andra yttranden, som jag via detta forum beretts tillfälle att avge.

Hela befolkningen i Sverige är ett biologiskt avfall helt utan "bevekelsegrunder".
Ett konsensus av en enda stor fekaliehög. En rutten jävla skithög som behöver saneras
bort snarast.

Någon sopsortering behöver inte genomföras, då den svenska delen består av alkoholister, narkomaner och läkemedelsmissbrukare och den invandrade delen av vildar.

Både drogmissbrukarna och aporna är ju på en fundamental nivå samma biologiska riskavfall.

Men Brenton Tarrants med fleras hjältemodiga insatser är ett stort steg i rätt riktning.
Min förhoppning är att Rysslands president, med hjälp av hela sin arsenal av kärnvapen fullbordar
den för mänsklighetens fortlevnad livsnödvändiga sanering som en grupp av banbrytande pionjärer påbörjat. "Den enes terrorist är ju den andres frihetskämpe" lyder talesättet inom vilket undertecknad då är "den andre"

I samband med mitt förbokade besök på svenska ambassaden i Bogota den 10 april i år, där mitt ärende bestod i att "förnya" mitt svenska pass, som jag ju enligt Sverigedemokraterna har rätt till trots att jag inte är svensk, uttryckte jag mitt missnöje över Sverige;

"Om jag hade tillgång till kärnvapen, hade jag inte tvekat att utplåna landet Sverige"
sade jag hotfullt.
Allt annat skulle ha tytt på "en allvarlig psykisk störning"
Jag menar, det finns ju vissa gränser för hur snäll man kan vara.
Är man mer än lite bekymrad, så är nödvärnsrätten obegränsad.
Senast redigerad av JanFyhrholdt 2024-04-27 kl. 01:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in