Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Jag har redogjort för vad som skedde och användaren har publicerat sitt PM. Just nu lämnar jag det.
Problemet är att moderatorerna tidigare har tillåtit diskussion om samarbetet med Scania, så länge det gick bra. Nu går samarbetet dåligt, då blir jag varnad när jag fortsätter diskussionen om Scania och moderatorerna kräver att Scania lyfts ut ur tråden.
Om detta verkligen är vad du tagit med dig av kunskap av den här tråden så kommer du riskera att vara off topic i många inlägg - med tillhörande varningsrisk - också framøver.
Läs inlägget du postade en gång till och se vad som objektivt hørde till tråden och hur mycket OT du var genom din ønskan om att lägga fokus på andra saker utanfør føretaget.
Ledtrådar før smart postning i føretagsskvaller (ej før autister):
1. Att prata om vilka kunder ett
trådämneföretaget har eller førlorar = såklart ok i tråden.
2. Att prata om
kundføretagets inre angelägenheter, med eller utan koppling till att de är just kund till trådämneføretaget = bättre att ta i egen tråd om kundføretaget.
Där kan också andra frågeställningar belysas och det som är intresserad av trådämnet slipper en massa OT i bägge trådar (bättre än att knø in två føretag i samma tråd)
3. Att prata om "den stora sammansvärjningen" = Bäst att ta i delforum med løsast møjliga hållning till regel 0.09. Intressant läsning, men på rätt ställe.