2023-11-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rattan104
Raskulturellt kaos alltså!

Farsan är ingen som jag skulle göra affärer med om jag säger så.
Harris har varit kriminell sedan mellanstadiet
Citera
2023-11-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://crna-hronika.info/konard-tylus-i-abdel-majid-el-oweit-su-osumnjiceni-za-likvidaciju-harrisa-osterdahla-u-sarajevu/552630?fbclid=IwAR0kXMjIXuzcZgbMf-x_uMAga5KZyR12Bd36DllZ8hV9ThiRmq1jMWTP8Qw#logarbnd lu5563f366s

Bättre bild på Konrad där.

Någon med bild på araben och Hedberg?

Hahaha lol vad är det för kriminella vi producerar, ser ut som en jävla cocker spaniel. Det här är alltså grabbarna som "sätter samhället i skräck" hahaha.
Citera
2023-11-02, 12:32
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skraecksomalier
Har den här mördade unge mannen något släktskap med Bertel Österdahl, tidigare GD för Kriminalvården?

Nej, har jag konstaterat. Pappa Ö är intresserad av släktforskning kan jag konstatera.
Citera
2023-11-02, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Hahaha lol vad är det för kriminella vi producerar, ser ut som en jävla cocker spaniel. Det här är alltså grabbarna som "sätter samhället i skräck" hahaha.

Tugga benzo och en pistol i handen så kan dessa djur göra vad som innan de själva får äta en kula.
Citera
2023-11-02, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarenJappar
Ni har lite fel där faktiskt
Känner en som suttit där nere och det är mycket bättre där en här .
Varför jo jag ska berätta har du pengar har du lyx där nere du har allt plus lite till .
Du kan ha hur många telefoner du vill vilken mat du en önskar beställa utifrån som är extremt billigt .
Om du har pengar du kan skaffa exakt vad du vill köper hela fängelset om du har pengar
Sverige får han livstidsstraff
I Bosnien max 15 år
Så nej tror inte han vill till Sverige då är han dum
På riktigt isåfall här får han kuk på alla vis !!

Din kompis bodde på vandrarhem inte fängelse. I ett bosniskt fängelse får du tvåfiltar (de kallar de filtar) jag skulle vilja kalla de handdukar, en halv liter flytande tvål och en toarulle. Avdelningar för mindre allvarliga brottslingar som har möjlighet till permission genomförs regelbundna genomsökningar, konfiskeras något flyttas de till avdelningen ingen vill sitta, bland massmördare, torpeder och krigsförbrytare, där sitter du ensam med fältsäng och ett litet bord 23 av 24 timmar om dygnet, du kontrollerar inte ens lampan till din cell. Är du skötsam kan du efter en period få sitta på en trevligare avdelning med fler förmåner, men du är övervakad 24/timmar om dygnet. Minsta lilla förolämpning, olydnad eller aggressivt beteende mot vakter eller andra intagna och du blir "bortförd" slagen gul och blå i tvångströja hela vägen tillbaka till högrisk avdelningen. Till och med din avföring och vakterna är övervakade. Landet är inte att leka med och har bland världens tuffaste anstalter. Sedan snackar du om att de smugglas in telefoner landet har knappt rikstäckande 2g täckning.

Verkställigheten kommer i övrigt ske i landet gärningsmännen har sin hemvist, vilket om domstolen i Sarajevo ej själva föreslår kommer 100% gärningsmännen böna och be efter själva. "Varför ska skattebetalarna i landet stå för utländska fängelsevistelser, utvisa skiten och låt Sverige ta hand om sitt skräp" så kommer argumentationen att föras. Men visst man kan väl hoppas att de får sitta ett par månader och att upplevelsen är avskräckande nog..
Senast redigerad av Nittiotva 2023-11-02 kl. 13:15.
Citera
2023-11-02, 13:19
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
Bild på Konrad:
https://crna-hronika.info/konard-tylus-i-abdel-majid-el-oweit-su-osumnjiceni-za-likvidaciju-harrisa-osterdahla-u-sarajevu/552630
Så han till höger sköt han till vänster?
Citera
2023-11-02, 14:31
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Är det där Oliver?
Tycker du att det ser ut som en Oliver?
Citera
2023-11-02, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Så han till höger sköt han till vänster?
det vågar jag inte svara på, men det verkar som det ? två skyttar förstod jag att det var ??

men han ska vara en av skyttarna
Citera
2023-11-02, 15:50
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Oliver Hedb*rg är skriven i Solna på adressen för Kyrkans Hus är dvs Solna Församling.
Lär inte bo någon där förutom Gud
Finns ingen annan person skriven i det stora huset.

Ett bra exempel på en kriminell som skriver sig på en random adress.

Innebär det att hämnden drabbar Solna församlings kåk ikväll? Med tanke på hur smarta de gängkriminella är.
Citera
2023-11-02, 16:03
Medlem
Citat:
Varför jo jag ska berätta har du pengar har du lyx där nere du har allt plus lite till .
Du kan ha hur många telefoner du vill vilken mat du en önskar beställa utifrån som är extremt billigt .
Om du har pengar du kan skaffa exakt vad du vill köper hela fängelset om du har pengar
I Bosnien max 15 år
Hade han varit nån ekobrottsling absolut han kunde haft alla dessa fördelar, blivit bundis med fängelset värsta intagna, haft bra kontakt med vakter och ledningen.
Nu är det 'gangster"som ska mäta sina krafter med andra där inne för få status,och han är själv.och inte bara de intagna han kommer ha problem med,vakterna kommer låta batongen få smaka hud.
Tror väljer han stanna i bosniska fängelset kommer han begära isolering för sin säkerhet
Citera
2023-11-02, 16:43
Medlem
Citat:
I Bosnien max 15 år
Din inavlade kompis blev våldtagen varje dag men skämdes nog lite och drog en annan story när ni satt och drog tjack på en nerpissad madrass.
Citera
2023-11-02, 17:07
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
Innebär det att hämnden drabbar Solna församlings kåk ikväll? Med tanke på hur smarta de gängkriminella är.

Skulle inte förvåna om de skjuter en präst eller spränger lokalen. De är ju inte smarta.
Huset ligger väl ca 200 meter från det stora polishuset i Solna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in