2023-10-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Vilken admin var det?
Du ni borde ha koll,
2023-10-28, 22:30
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Svaromål kanske, För CA 6 månader sedan fanns en ,igen möjlighet att få en 10 år gammal avstängning tlilbaka,Mod jag pratade "LOVADE " Att komma tilbaka oavsett beslut, men hej hej mycket snack alltid bland Mods,inte ett ord ,Patetiska Mods är väl rätt ord

Om avstängningen skedde för 10 år plus sex månader sedan.. okej.. då är vi framme i tidigt 2013.
Ditt konto är registrerat i julil 2014.
Hur kunde du bli avstängd innan ditt konto ens fanns?
2023-10-28, 22:31
Medlem
Benyameans avatar
Är TS full, hög, blatte eller bara extremt lågbegåvad? Varför inte ta en sväng om SFI innan du försöker kommunicera via skriven text?
2023-10-28, 22:39
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Du ni borde ha koll,

Hur skulle jag eller "vi" ha koll på en diskussion mellan dig och någon annan?

Jag, "vi" har ingen aning, därav frågan.

Så om du vill ha någon hjälp o det här kan du kanske dra ut girafferna ur örat och komma med något som kan vara av nytta, för som det är nu gräver du bara ner dig djupare och det löser ingenting.
2023-10-28, 22:44
Medlem
Citat:
Hur skulle jag eller "vi" ha koll på en diskussion mellan dig och någon annan?

Jag, "vi" har ingen aning, därav frågan.

Så om du vill ha någon hjälp o det här kan du kanske dra ut girafferna ur örat och komma med något som kan vara av nytta, för som det är nu gräver du bara ner dig djupare och det löser ingenting.
PajaS Adm LovADE
2023-10-28, 22:47
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
PajaS Adm LovADE

Det finns ingen sådan admin och då du inte vill bidra med något som kan hjälpa dig är det väl bara att vänta på att även det kontot du nu använder också blir avstängt.

Ha en trevlig helg.
2023-10-28, 22:49
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Var det admin som lovade dig att återkomma?
I trådstarten skriver du ju att det var en moderator som lovade dig det...

Edit:
Om du varit avstängd i 10 år, hur kan du då vara här och diskutera?
Detta kontot har varit minst sagt aktivt under den tiden och då gör du dig ju skyldig till brott mot 1.07 Alternativa konton och bör således inte ges någon amnesti. Dock bör även det kontot du använder i denna diskussion också stängas av.

Och detta konto är inte tio år plus sex månader gammalt för övrigt.. så ... hmm.. tja...
Det kan ju som sagt inte vara detta konto som TS syftar på.... som TS skriver om....

TS kanske är
2023-10-28, 22:58
Medlem
[quote=FyFanVadFattigt.|86225925]Och detta konto är inte tio år plus sex månader gammalt för övrigt.. så ... hmm.. tja...
Det kan ju som sagt inte vara detta konto som TS syftar på.... som TS skriver om....

TS kanske är [/
Varför så svårt att förstå, när 1 Adm "lova finns på min komments dae att återkomma"
2023-10-29, 00:31
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
PajaS Adm LovADE

Du framstår som ett "troll" när du inte ens är villig att svara på Allaballawalla fråga: (FB) Svaromål från ADMIN
Senast redigerad av Kackotopi 2023-10-29 kl. 00:33.
2023-10-29, 02:41
Avslutad
Citat:
Svaromål kanske, För CA 6 månader sedan fanns en ,igen möjlighet att få en 10 år gammal avstängning tlilbaka,Mod jag pratade "LOVADE " Att komma tilbaka oavsett beslut, men hej hej mycket snack alltid bland Mods,inte ett ord ,Patetiska Mods är väl rätt ord

Du fattar väl att ägaren inte behöver bry sig?

Vi "har tillgång" till detta forum, betalar inte och får uttrycka oss nästan hur vi vill.

Tycker du på allvar att någon ska stå dig till svars för att du blir erbjuden en gratis tjänst?

:edit ja jag vet.
Senast redigerad av Hatan 2023-10-29 kl. 02:46.
2023-10-29, 07:42
Medlem
najass avatar
Citat:

Återkom när du är nykter. Återkom då med ett PM till admin, INTE ännu en obegriplig tråd här.

Låst

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in