Citat:
Ursprungligen postat av
Paul.Honecker
Hur kom judesvinen till Palestina? Landade de där efter att ha blivit utstötta från paradiset?
På min gård finns palestinska bosättare som hissat flaggan. För några år sen sa jag till två av tonårssönerna att sluta kasta bangers och fyrverkerier i trappuppgången och vid entrén. Den sure palestinske gängkriminelle killen sa nåt om "kom inte här och jiddra, vi bodde här innan dig" och brände av en raket.
Men jag kanske borde huggit halsen av dem och sagt: "Vadå NI var här först? Vi var här först! För 75 år sen fanns ni inte ens här i Sverige, det här är inte erat land, flyktingjävlar."
Och hade jag gjort det, parallellt med hundratusen andra, då tycker jag att det vore rimligt att ett sådant utstött, jagat folk som palestinierna, hade fått en fristad.
Men det är som att folk blir helt galna av idén om vem som var på vilken plats först. Och ironiskt nog, ska jag gå med på att Hamas har rätten på sin sida att massmörda israeler eftersom de är illegala invandrare på Västbanken, ja då kan vem som helst massmörda araber var dom helst eftersom de bosätter sig illegalt lite var som helst. Det är sånt jävla feltänk.