2023-10-26, 21:10
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Sverige är ett av världens mest toleranta länder enligt flera internationella undersökningar. Det finns få, kanske inga andra länder alls, där muslimer blir bättre behandlade i Sverige både i sin vardag och via mångmiljardbidrag från svenska skattebetalare.

https://nyheter24.se/nyheter/utrikes...entliga-lander
Svenskarna är världens mest toleranta folk
https://data.riksdagen.se/dokument/H602489.html
Enligt World Values Survey är Sverige ett av de mest toleranta länderna i världen, medan de länder som de asylsökande kommer ifrån brukar vara de minst tolerant

Däremot står muslimer som grupp för det största hatet mot judar i Sverige, och muslimer som grupp sprider falsk information om svenska myndigheter.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...handertar-barn

Jag vet. Jag förklarade varför det inte är någon debatt om Iran i Sverige. Men inget av detta har med Kaelis dejtande att göra.
Citera
2023-10-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Nej det är inte rätt men vad ska du göra åt det svenne?

Skattefinansierad statstelevision gör i princip vad de vill utan några konsekvenser i det här landet. Skattebetalande svennarna sitter bara på Flashback eller Facebook och gnäller, eller kanske på fikarasten också.

På ett sätt är det bra att vi får se hur slampiga utländska tjejer kan vara också.
Citera
2023-10-26, 21:18
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
På ett sätt är det bra att vi får se hur slampiga utländska tjejer kan vara också.

Det är även den ståndpunkt Gina Dirawi har intagit. Slampor verkar vara bra för integrationen, även om jag är osäker på huruvida Gina och Kaeli bör räknas som slampor. Men vill du se på slampa ska du se dokumentären om La Camilla, också på SVT. Den handlar även om hur rasismen såg ut när hon var barn för mycket längesedan.

https://www.svtplay.se/video/edPgVXM...-tur-och-retur
Citera
2023-10-26, 21:37
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Har hon tillsvidareanställning?

Hade hon fått det så hade hon varit först i sin klan att få en tillsvidareanställning.
Det var en Samhallstjänst och tyvärr petade hon bort en person som ville arbeta.

Bedrövligt inslag av SVT och hemskt att fotbollslag känner sig tvungna att finna sig i media och politikernas krav "Ställer ni inte upp, så kommer vi göra er vardag till ett helvete"
Citera
2023-10-26, 23:02
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
SVTs nya serie "Kaeli dejtar", 8 avsnitt med med slöjbeklädd somalier

Vad tror ni om SVTs kommande serie Kaeli dejtar, 8 avsnitt med slöjbeklädda Kaeli Abdi?

https://www.svtplay.se/video/eDmdRwn...jtar/avsnitt-1
Kaeli Abdi vill bli en lyxig fotbollsfru, Sveriges Victoria Beckham. Djurgårdens sportchef Bosse Andersson ställer upp som wingman och tar med Kaeli på hennes första allsvenska match. Kaeli blir hoppfull när hon träffar en spelare som lagt 300 lax på en säng. Men vem vill Bosse sälja på Blocket? Del 1 av 8.

sin Facebooksida gillar Kaeli bland annat Muslim Hub, Muslimer i Sverige, Muslims of the world - I stand with Palestine, Somalia - The Nation of Poets, ♥ I Need Allah In My Life ♥, Vi som börjar tröttna på alla inskränkta Sverigedemokrater.

Kaeli har ett nystartat företag:
Kaeli Abdi Entertainment AB
Org.nr: 559442-7485
Här kan ni se Kaeli i nationaldräkt https://www.instagram.com/p/CtJHVTFoStO

För den som inte vill klicka på länken, Kaelis svenska är bra och hon har talets gåva.

Vad är era åsikter om serien, som har premiär 26 oktober?

Vad betalar SVT för produktionen?

Är det rätt att använda skattepengar till dejtingprogram med en slöjbeklädd kvinna?

Vad vet vi mer om Kaeli?

så tragisk att msm blivat i kanske 100 precent muslim ock tvinga folk att se hur det ska bli sen när alla måste göra som de bestämmer jag blir ledsen igenkligen men vi har sätt det sen 2015 tragisk fagtisk
Citera
2023-10-27, 00:35
Moderator
Mr.Woodss avatar
Jag kollade en stund på första avsnittet.
Inte en chans att somaliskan är seriös, hon driver med hela grejen, fattar ni inte det?
Citera
2023-10-27, 00:46
Medlem
Månsans avatar
Såg henne intervjuas i någon morgon-tv-kanal i morse. Hon var oväntat charmig och rolig. Kul tjej rätt och slätt.

Med det sagt, jag kommer inte se skräpet. Mår illa när mina surt förvärvade pengar skojas bort av banditerna på SVT.
Citera
2023-10-27, 00:51
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Såg henne intervjuas i någon morgon-tv-kanal i morse. Hon var oväntat charmig och rolig. Kul tjej rätt och slätt.

Med det sagt, jag kommer inte se skräpet. Mår illa när mina surt förvärvade pengar skojas bort av banditerna på SVT.
Jag kan tänka mig att hon är kul. Säkert ganska smart också. Hon har ju åtminstone lyckats trolla delar av Flashback-klientelet.
Citera
2023-10-27, 00:53
Medlem
Giant Squids avatar
Jag kände mig lite besvärad att Djurgårdaren Bosse Andersson skulle vara inkvoterad, men han skötte sig bra.
Den här Kaj gjorde väl något sommarprogram med nån annan ung tjej på SVT för tiktok kids nån sommar. Där retade de ju gallfeber på en med sin moderna ungdomsjargon och ständigt fixande med hår och kläder. Men det var en del intressanta gäster som Doggelito bl,a.
Senast redigerad av Giant Squid 2023-10-27 kl. 00:55.
Citera
2023-10-27, 04:23
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Inte en chans att somaliskan är seriös, hon driver med hela grejen, fattar ni inte det?
Att hålla distans är nog enda sättet för henne att ta sig igenom programmet. Hon vet att ingen av fotbollsspelarna kommer vara intresserad av henne. Sen har de väl gjort programmet för att försöka bygga någon form av broar. Kulturkrocken ska vara så maximal som möjligt. Svensk supporterkultur möter somalisk TikTok-brud. Behållningen av programmet blir att få en inblick i det allsvenska fotbollslivet. Det var åtminstone en gnutta underhållande när Bosse la Guidetti på Blocket.
Citera
2023-10-27, 08:16
Medlem
Citat:
SVTs nya serie "Kaeli dejtar", 8 avsnitt med med slöjbeklädd somalier

Vad tror ni om SVTs kommande serie Kaeli dejtar, 8 avsnitt med slöjbeklädda Kaeli Abdi?

https://www.svtplay.se/video/eDmdRwn...jtar/avsnitt-1
Kaeli Abdi vill bli en lyxig fotbollsfru, Sveriges Victoria Beckham. Djurgårdens sportchef Bosse Andersson ställer upp som wingman och tar med Kaeli på hennes första allsvenska match. Kaeli blir hoppfull när hon träffar en spelare som lagt 300 lax på en säng. Men vem vill Bosse sälja på Blocket? Del 1 av 8.

sin Facebooksida gillar Kaeli bland annat Muslim Hub, Muslimer i Sverige, Muslims of the world - I stand with Palestine, Somalia - The Nation of Poets, ♥ I Need Allah In My Life ♥, Vi som börjar tröttna på alla inskränkta Sverigedemokrater.

Kaeli har ett nystartat företag:
Kaeli Abdi Entertainment AB
Org.nr: 559442-7485
Här kan ni se Kaeli i nationaldräkt https://www.instagram.com/p/CtJHVTFoStO

För den som inte vill klicka på länken, Kaelis svenska är bra och hon har talets gåva.

Vad är era åsikter om serien, som har premiär 26 oktober?

Vad betalar SVT för produktionen?

Är det rätt att använda skattepengar till dejtingprogram med en slöjbeklädd kvinna?

Vad vet vi mer om Kaeli?

Ett av SVTs uppdrag är att skapa samhällsdebatt och med en sjutton sidor lång Flashback-tråd på cirka tre dagar får man väl säga att den statliga televisionen gjort sitt jobb.
Citera
2023-10-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods

Personer från dessa högkulturer ser ju ner på oss svennar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in