Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-17, 00:59
Medlem
Verkar vara han… H*mse *bdi Om*r

A=*

Länk till lagstatistik
https://www.lagstatistik.se/player?playerId=371942

Spelat i P17 LFF
Citera
2023-10-17, 01:02
Medlem
Betänkliga anhöriga kan nog vara boende runt/i:

Stadsdelar i Linköping:

•Berga
•Skäggetorp
•Ryd
•Lambohov

Obs: gissningar
Citera
2023-10-17, 01:17
Medlem
Om namnet stämmer ligger adressen ute på ratsit… bra för grannarna o få veta kanske om huset ska sprängas snart!!
Citera
2023-10-17, 01:18
Medlem
Efter lite letande fann jag en 18 åring i Linköping (i Berga), med samma efternamn som han som tidigare nämnts… Denna bror/släkting är tydligen ”mer eftersökt än vanligt” enligt Mrkoll, vilket oftast tyder på något ”skumt”.

Eftersökningarna på Mrkoll kom främst från folk i Linköping vilket KAN bero på att folk i Linköping vet vem han är (rykten som spridits lite löst inom skolan/skolor/lokala klubbar etc).

Men detta är alltså ENDAST gissningar. Kan ha helt fel.

Bror heter isf Y*suf (a=*) (men vill inte gå ut med efternamn eller gata då jag inte har belägg för att det är kopplat till GM, utan endast gått på eget ”sök”)..

Om någon kan bekräfta eller dementera vore det bra. Tänker mest på de som isf bor i området, att hålla ”ögon öppna”.
Citera
2023-10-17, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Efter lite letande fann jag en 18 åring i Linköping (i Berga), med samma efternamn som han som tidigare nämnts… Denna bror/släkting är tydligen ”mer eftersökt än vanligt” enligt Mrkoll, vilket oftast tyder på något ”skumt”.

Eftersökningarna på Mrkoll kom främst från folk i Linköping vilket KAN bero på att folk i Linköping vet vem han är (rykten som spridits lite löst inom skolan/skolor/lokala klubbar etc).

Bror heter isf Y*suf (a=*) (men vill inte gå ut med efternamn eller gata då jag inte har belägg för att det är kopplat till GM, utan endast gått på eget ”sök”)..

Om någon kan bekräfta eller dementera vore det bra. Tänker mest på de som isf bor i området, att hålla ”ögon öppna”.

Enligt Ratsit är även Hamse skriven på samma adress.
Citera
2023-10-17, 01:22
Medlem
Citat:

Förtydligande:18-åringen skulle isf vara GM’s bror/släkting.

Jag vet ej om han har en bror - men utifrån MrKoll och det stora antalet sök på denna person/adress så kändes något ”ihopkopplat”.
Citera
2023-10-17, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Enligt Ratsit är även Hamse skriven på samma adress.

Ok men BINGO!

Då tror jag vi funnit ”vår pöjk”. Men skulle behöva konfirmeras på något mer säkert sätt innan adress outas?

Tänker mer för grannarna ( då detta samhälle skevat ut totalt och man nu måste flytta bara för att man råkar bo i samma område som en kriminells familj/släkting…)
Citera
2023-10-17, 01:30
Medlem
Vore bra om någon kunde dementera/bekräfta namnet så det eventuellt vid ”fel” person inte resulterar i en trådsanning (även om min magkänsla säger att det är riktig person)..
Citera
2023-10-17, 02:18
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ok men BINGO!

Då tror jag vi funnit ”vår pöjk”. Men skulle behöva konfirmeras på något mer säkert sätt innan adress outas?

Tänker mer för grannarna ( då detta samhälle skevat ut totalt och man nu måste flytta bara för att man råkar bo i samma område som en kriminells familj/släkting…)

Tror ni inte GMs mor och syskon har antagligt fått sekretessmarkering och lämnat den adressen?
Citera
2023-10-17, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Tror ni inte GMs mor och syskon har antagligt fått sekretessmarkering och lämnat den adressen?

Självklart har de gjort det, men finns ju 17 andra som bor i trapphuset
Citera
2023-10-17, 02:28
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Självklart har de gjort det, men finns ju 17 andra som bor i trapphuset

Ja? Finns det anhöriga till kriminella bland dem som kan tänkas vara måltavla menar du? Eller tror du att någon räknar dem som anhörig till GM för att de bodde granne med hans morsa?
Citera
2023-10-17, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja? Finns det anhöriga till kriminella bland dem som kan tänkas vara måltavla menar du? Eller tror du att någon räknar dem som anhörig till GM för att de bodde granne med hans morsa?

Men snälla, följer du med på nyheterna?

Vid sprängningar/hämnd - har det hittils bara varit måltavlorna som drabbats..?

Inte ska jag behöva förklara varför det har blivit (tyvärr) viktigt att veta vem sina grannar är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in