2023-10-07, 11:11
Medlem
Benny98s avatar
Vi ser detta hända var 3-4 år. Israel har ingen laglig rätt till Gaza eller Västbanken. Det är områden som de olagligen har stulit från Palestina eller ockuperat. Israel kommer som vanligt på några dagar att slå ner angreppet, det är en Davids kamp mot Goliat. Ingenting kommer att förändras förutom att många civila araber som vanligt kommer att dö.
Citera
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Beror väl på vilken support de (Hamas) har men om IDF går all in så borde terroristerna vara eliminerade på nån vecka högst.
Ja jag tror att Israel kommer att slå till hårt nu. Det kommer aldrig bli fred så länge Hamas existerar.
Citera
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Palestinians strip the corpse of an Israeli woman, put it on display and desecrate it while shouting "Allah Akbar"
https://x.com/RadioGenoa/status/1710564615099129968?s=20

Det är på denna nivån deras offensiv är. Modiga krigare som paraderar med döda kvinnor och pensionärer.

Kommer bara bli en ytterligare tragedi.
Citera
2023-10-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dismisswall
Ingen är immun mot propaganda.

Absolut! Men det verkar vara rak rapportering backat med bra livesändningar.

I Gaza firar man på gatorna. Såg en demonstration på flera hundra människor med Hamasflaggor. Dvs, åtminstone ett tillfälle.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
Vaddå svar jag säger bara hyckleri som ni sprider
Det finns inget hyckleri i att fördöma Hamas. PKK har ingenting med detta att göra.
Citera
Medlem
Grontarskonts avatar
Vad tror Hamas att det kommer att hända nu!

Israel kommer att göra parkeringsplats av hela Gazaremsan.

Vilka idioter, kommer att dö många tusentals palestinier nu!

Ja och världen kommer att stödja Israel! Dags för er att fly till Egypten eller dö!
Citera
Medlem
Månsans avatar
Satan vad stryk araberna kommer att få denna gång. Riskerar att bli slutet för Hamas. Israelerna har förstås bara väntat på denna större attack, nu kan man äntligen gå all-in utan att FN, EU och gnällmuslimer från alla världens hörn har nåt att komma med.
Citera
2023-10-07, 11:13
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cigarololx
Död IDF soldat blir utdragen ur en bil

https://t.me/work2873/133029

Fan vad osmakligt
Citera
2023-10-07, 11:13
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
De kaos länderna är pga andra länders krig. Jag menar saudi emiraterna är inte direkt kaos, och om islam är så dåligt varför växer den snabbast då? Av alla religioner
1. Nej, det stämmer inte. Det är klart att andra länder har varit inblandade ibland, men att skylla allt på andra länder är fel. Muslimer bråkar över landsgränser, internt i länder, mellan olika delar av religionen och det finns mängder av olika grupperingar som alla ska bli störst och mäktigast genom att vara så vidriga som möjligt. Du kan inte skylla allt detta på ”andra länder”.

2. Du tar upp Saudi som ett tecken på att alla muslimska länder inte är kaos. Ett extremt oljerikt land som inte ens hjälper sina behövande syriska muslimkompisar när de flyr från krig. Är de kanske ett tecken på Islams stora godhet också?

3. Det har jag förklarat. Islam växer (i väst) enbart för att befolkningen här är så bekväma i sin inbillade trygghet. Tillslut finns inte ens den kvar och då är det för sent.
Citera
2023-10-07, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, riktigt illa att inte ha fångat upp detta. Märkligt som fan...
Precis innan stora demonstrationer mot det sittande styret i Israel skulle dra igång.. Vilket demonstranterna direkt blåste av..
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Satan vad stryk araberna kommer att få denna gång. Riskerar att bli slutet för Hamas. Israelerna har förstås bara väntat på denna större attack, nu kan man äntligen gå all-in utan att FN, EU och gnällmuslimer från alla världens hörn har nåt att komma med.

du anar ugglor i mossen? underlåtenhet att agera på information eller ännu värre?
Citera
Medlem
JojoRabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Jag är höger och bryr mig om mitt land Sverige. Just nu är det fullt av muslimer från det område som du håller på i detta krig, som begår brott varje dag, vägrar lära sig varken språk eller kultur och skiter i allt så länge som dom får socialbidrag. Bravo.

DU ser symptomen wow, du har precis vaknat! Vilken liten etnisk grupp äger media och hjärntvättar folk till att acceptera dessa kaosmänniskor eller kontrollera politiker med mammon jo judar! Kolla upp Bonniersfamiljen som äger ca 90% av all svensk media i sin koncern! Det finns mycket att gräva i! Via banksystemet kontrollerar de våra politiker, och via massmedia kontrollerar de vad som får tänkas och sägas, som har lett fram till dagens kaos! Du har en spännande färd att göra, din resa börjar nu!
Du kan börja se den här filmen och förstå WW2 från ett pro-europeiskt perspektiv https://www.imdb.com/title/tt7528992/
Europa: The Last Battle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in